Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
,,,vites geçişleri için serviste motor yağına ilave şanzuman yağı ilave edilmişti bir miktar, o yüzden vites geçişlerim gayet sorunsuz.

O neymiş ya... Garip geldi bana bu durum. Aklım karıştı...:silent: Hani ne zararı olabilir diye düşünüyorum da, tam emin olamadım zararı olur mu diye... (motor yağına şanzıman yağı karıştırmak)
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
O neymiş ya... Garip geldi bana bu durum. Aklım karıştı...:silent: Hani ne zararı olabilir diye düşünüyorum da, tam emin olamadım zararı olur mu diye... (motor yağına şanzıman yağı karıştırmak)

valla dostum ustanın dediği; crosslara koyuyoruz, vites geçişleri daha rahat oluyor.. bir litre motor yağına ilave, göz kararı baya kalın ama numarasını görmediğim şanzuman yağı koydu. artık sen de alış böyle işlere, comuter ci değilsin artık sen de bir tarz sahibi oldun :queen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hiçte bilem, benim spesifikasyonlarda 15W-50 Fully Synthetic! oil kullanınız yazıyor.. Katmam ben şanzıman yağı felan ::miiz1::
:p

Yanlız bu yağ konuları bir acayip oluyor. 2 zamanlı motora bildiğin kızartma artığı yağlardan koyup yarışa katılan adam biliyorum:sunny:. "Sadece eski bir Tshirt ile süzüp motora koyuyorum, gayet de iyi performans veriyor" diye yazmıştı :cherry:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
motor yağına şanzıman yağı katma işini ilk defa duyuyorum...:sunny:
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Hiçte bilem, benim spesifikasyonlarda 15W-50 Fully Synthetic! oil kullanınız yazıyor.. Katmam ben şanzıman yağı felan ::miiz1::
:p

Yanlız bu yağ konuları bir acayip oluyor. 2 zamanlı motora bildiğin kızartma artığı yağlardan koyup yarışa katılan adam biliyorum:sunny:. "Sadece eski bir Tshirt ile süzüp motora koyuyorum, gayet de iyi performans veriyor" diye yazmıştı :cherry:


2t motorlar içerden de yağlandığı için sıkıntı yok istersen salatanın dibinde kalan sızma zeytinyağını koy, zaten pistonlarda sürekli değişiyor, en fazla 500 km erken değiştirirsin:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla Kuba STR 250cc Cross motor tipi fena değil ancak sahibinden.com'daki ikinci el ilanlarına bakınca millet almış daha 250 kilometre 600 km. en fazlası 3.000 4.000 km. yapmış hemen aciliyetten satılığa çıkarmış...Demekki ucuz etten ancak bu kadar yahni olur:queen: Şahsen bende son günlerde scoter motorlardan Crosa kafayı bozmuş biri olarak bu kadar yeni motorların ikinci eline çok rastlamam beni çok ama çok şüphede bıraktı...Kuba str 250'yi sanırım kafadan eliyeceğim...Geriye tek seçenek Asya Rx 250cc Cross kaldı ondada acele etmeyeceğim ,Çünkü bu zamanda ne desen o olur...Parayı toplamak zor ancak savurması çok kolay...O yüzden ince eleyip sık dokuyacam...Saygılarımla..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
İstanbullu hocam, çok abartmışsın sende. Nedir sizi bukadar çok ama çok şüphede bırakan. Bu başlıkta adamlar motorun suyunu çıkardılar, burada olmayıp da sizin başınıza gelebilecek bir durum çölde kutup ayısı misali olur. Bukadar kullanıcı bilgisi önünüze serilmişken satış istatistiklerine bakarak şüpheye düşmek felan...Neyse siz bilirsiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İstanbullu hocam, çok abartmışsın sende. Nedir sizi bukadar çok ama çok şüphede bırakan. Bu başlıkta adamlar motorun suyunu çıkardılar, burada olmayıp da sizin başınıza gelebilecek bir durum çölde kutup ayısı misali olur. Bukadar kullanıcı bilgisi önünüze serilmişken satış istatistiklerine bakarak şüpheye düşmek felan...Neyse siz bilirsiniz.

Bi sahibinden.com siteye gir ve kuba str 250 ilanlarına bak...Özellikle kilometrelerine dikkat et...Bu tarz motorlar 250 kilometre veya 3.000 kilometre için alınmaz...Bu tarz bi motor en az 5-6 yıl sürekli kullanmak için planlanır ve alınır...Buyrun ikinci ellerin istatistikleri ortada...Ben bir kaç olumlu yorumla hareket edecek kadar sarhoş değilim çok şükür...Kötü demiyorum ancak şüpheler ve tahmin ettiklerim çok ağır basıyor...Sonuçta kimse kendi malını kötülemez...Ben bile kötü bi mal satarken doğru söylemek gerekirse pembe yalanlar muhakak söylemişimdir...BEN BU MOTORA KÖTÜ DEMİYORUM ANCAK ÇOK AMA ÇOK ŞÜPHELİ DURUMLAR VAR...Ayrıca herkesin düşüncesi ve yorumu sadece kendi şahsını bağlar...Ben herkesin yorumuna saygı duyuyorum...Kimseye maksatlı olarak yazmıyorum...İçimden gelen neyse onu yazdım...Tşkler..
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
18
git asya al sonra topla toplayabilirsen sanayiciysen iyi ama öbür türlü işin zor
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
...Bu tarz motorlar 250 kilometre veya 3.000 kilometre için alınmaz...Bu tarz bi motor en az 5-6 yıl sürekli kullanmak için planlanır ve alınır...Buyrun ikinci ellerin istatistikleri ortada...Ben bir kaç olumlu yorumla hareket edecek kadar sarhoş değilim çok şükür...

...Ayrıca herkesin düşüncesi ve yorumu sadece kendi şahsını bağlar...Ben herkesin yorumuna saygı duyuyorum...Kimseye maksatlı olarak yazmıyorum...İçimden gelen neyse onu yazdım...Tşkler..

Ne alakası var hiç anlamadım. Neye karar verirseniz hayırlı olsun, sorunsuz binersiniz inşallah. :cat:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
valla Kuba STR 250cc Cross motor tipi fena değil ancak sahibinden.com'daki ikinci el ilanlarına bakınca millet almış daha 250 kilometre 600 km. en fazlası 3.000 4.000 km. yapmış hemen aciliyetten satılığa çıkarmış...Demekki ucuz etten ancak bu kadar yahni olur:queen: Şahsen bende son günlerde scoter motorlardan Crosa kafayı bozmuş biri olarak bu kadar yeni motorların ikinci eline çok rastlamam beni çok ama çok şüphede bıraktı...Kuba str 250'yi sanırım kafadan eliyeceğim...Geriye tek seçenek Asya Rx 250cc Cross kaldı ondada acele etmeyeceğim ,Çünkü bu zamanda ne desen o olur...Parayı toplamak zor ancak savurması çok kolay...O yüzden ince eleyip sık dokuyacam...Saygılarımla..

kardeş hyosung'a da bak, çinlilere madem ön yargılısın, haklı da olabilirsin ama hyosung japonların bir alt kategorisine her zaman girer, çinlilerden de kalite olarak yukarıdadır ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş hyosung'a da bak, çinlilere madem ön yargılısın, haklı da olabilirsin ama hyosung japonların bir alt kategorisine her zaman girer, çinlilerden de kalite olarak yukarıdadır ...

Hyosung bu markadada istediğim tipte motor yok...Ben şuanda Asyanın ithal getirdiği Malezya malı RX 250cc Cross motora kafa yoruyorum...Bunun dışındada pek ısındığım Cross motor doğrusu yok...Bakalım bu motor nasıl çıkıcak...Eğer iddalı makina çıkarsa hemen alacağım...Ama göstergesi dijital olan son parti mallardan düşünüyorum...İnşallah fiyatları zıplamazda kavuşuruz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------

git asya al sonra topla toplayabilirsen sanayiciysen iyi ama öbür türlü işin zor

Asya dediğin motor Malezya malı RX 250cc Cros motordur...Bugün youtube.com orion 250cc cross motor yaz bakki nasıl motormuş görürsün...Sanki asya motor kendisi üretmiş gibi sallama...Bu motor ithaldir ve oldukçada kalitelidir..

Peki senin Cross motor tavsiyen nedir ?? Açıklada bizde bilelim şu şaheseri ???
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
18
youtubeye 250cc cros motor yazınca orada dağılmış hali çıkmaz zaten motorun.bende çin malı 250 cc cross var sanayiyiciyim her 4 günde bir bi yerlerini sıkıyorum söküyorum felan işi zor yani git 3-5 lira fazla ver hiç başın ağrımasın cross dayanıklı olcak zaten benim bir tane yamaha xt 660 var hiç bir yerini ellemeden biniyorum ama diğer krosa her dönüşte bir yerrlerini sıkıyorum .benim kros tavsiyem japon al veya sen bilirsin çin al zarıl zarıl binersin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
youtubeye 250cc cros motor yazınca orada dağılmış hali çıkmaz zaten motorun.bende çin malı 250 cc cross var sanayiyiciyim her 4 günde bir bi yerlerini sıkıyorum söküyorum felan işi zor yani git 3-5 lira fazla ver hiç başın ağrımasın cross dayanıklı olcak zaten benim bir tane yamaha xt 660 var hiç bir yerini ellemeden biniyorum ama diğer krosa her dönüşte bir yerrlerini sıkıyorum .benim kros tavsiyem japon al veya sen bilirsin çin al zarıl zarıl binersin.

RX 250cc Malezya Malıdır Dostum...Çin Değildir...Malezyadaki Fabrikasındaki Adı ise ORİON RX 250cc'dir...Kuba STR 250cc Desen Hadi Neyse Diyicem...Kuba Str 250cc Motoru Hiç Tartışmaya Bile gerek Yok...Zaten Hava Soğutmalı,Çokta Bi Beklentiye Girilmemeli...Az Sıkıştır Hemen Şişmeye başlar...Doğal Olarak Kuba Str Modelini Kafadan Es geçtim Bile...Bak RX 250 Piyasada Satışa Sunuldu..Yakında Bol Bol Yorumda Gelir...Hep Birlikte Okuyacağız Yorumları..:wiinkk: Sen Direk Asya Diyip Markayı Kötülüyorsun...Tamam Eywallah Ama Unutmaki Asya Firması RX 250cc Cross Motoru Üretmiyor...Sadece Malezyadan İthal Edip Damgasını Basıp Satıyor..

Yamaha-Honda-Ktm Bunlara Gidip 18.000 TL ile 30.000 TL Paramı Bağlıyalım ??? Ee ikinci ellerin Halide Meydanda...Düşmeler Kalkmalar...Kırmalar...Vs..Vs...Ben ikinci El Motorada , Helede Bu Bir Cross Motorsa Aşırı Derecede Karşıyım...Gider Çin Malı Alırım Ama Gidipte ikinci El Miladını Doldurmuş Marka Motorlara Ufak Bi Servet Bağlamam..

Kim Ne Derse Desin RX 250cc Cross Motor Fiyat-Performans-İşcilik-Kalite-Tip Bakımından Şuan Piyasanın En İyisidir...Kuba Str Diyenler Sahibinden.com Siteye Girinde Görün Adam 250 km. 400km. En Fazla 3.000km'de Satışa Çıkarmış...Yani Görünen Köy Klavuz İstemez...Bu Motorlar 250km. 400km. 3.000km. içinmi Planlanıp Alındı ?? Kimse 250km. Binip Satmak için Almaz...Bir Motor Alındımı En Az 5-6-7 Sene Binilmek için Alınır...Bizim Türk Milletinin Huyunu Çok iyi Bilirim...Malda Ufak Bi Sorun Olsa Hemen Bir Başkasına Gagalamaya Çalışır Satış ilanı açar Satmak için..

Malezya Malı RX 250cc Cross Motorda inşallah Yüzümüzü Kara Çıkarmazda Alırız..:)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
valla Kuba STR 250cc Cross motor tipi fena değil ancak sahibinden.com'daki ikinci el ilanlarına bakınca millet almış daha 250 kilometre 600 km. en fazlası 3.000 4.000 km. yapmış hemen aciliyetten satılığa çıkarmış...Demekki ucuz etten ancak bu kadar yahni olur:queen: Şahsen bende son günlerde scoter motorlardan Crosa kafayı bozmuş biri olarak bu kadar yeni motorların ikinci eline çok rastlamam beni çok ama çok şüphede bıraktı...Kuba str 250'yi sanırım kafadan eliyeceğim...Geriye tek seçenek Asya Rx 250cc Cross kaldı ondada acele etmeyeceğim ,Çünkü bu zamanda ne desen o olur...Parayı toplamak zor ancak savurması çok kolay...O yüzden ince eleyip sık dokuyacam...Saygılarımla..

peki 20000 km olsa alırmıydın? ben söyleyeyim;çok km yapmış bu motordan hayır gelmez derdin...bunlar işin palavrası...ona bakarsan daha 1000 km yapmamış japon motorlarıda var onlardanda şüphe ediyormusun????
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
18
valla kardeşim sana 18.000 tl ile 30.000 tl ye japon al diyen yok zaten o parayada son model süperini alırsın 6-7 liraya çok sağlam japon var benim dilim yandı o yüzden sanda tavsiyem japon adamları işçiliği bile bir kere zaten fazla söze gerek yok
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu durumda tek seçenek Rx 250cc Cross...Ancak bu makinada henüz yeni, Hakkında hiç bilgi yok...Biraz otursun hele icabına bakıcaz...Kuba Str 250 modelini şimdiden Eledim...Hava soğutma kafadan kaybetti..:) Cross motoru su soğutmadan aşağısı kesmez...Memleketin arazi şartları çetin Kubanın yiyeceği lokma değil..:cherry:
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Şu durumda tek seçenek Rx 250cc Cross...Ancak bu makinada henüz yeni, Hakkında hiç bilgi yok...Biraz otursun hele icabına bakıcaz...Kuba Str 250 modelini şimdiden Eledim...Hava soğutma kafadan kaybetti..:) Cross motoru su soğutmadan aşağısı kesmez...Memleketin arazi şartları çetin Kubanın yiyeceği lokma değil..:cherry:

Herkes görüş ve beğenilerini dile getirmekte özgürdür bunda sıkıntı yok ama kuba str 250 yi kafadan elediğini söylemek için bu başlığa mesaj yazman biraz garip. Desen ki bu kubalar neden 300-500 km binildikten sonra satılıyor anlarım ama sen bir ilan sitesine bakıp buradan bi çıkarım yapıyor, daha sonra da daha piyasada olmayan bir motorun reklamını yapıyorsun... öncelikle kullanıcısı olmadığın motorlarla ilgili kesin kanaatlere vararak kimseyi yanlış yönledirme, varsa şüphelerin sorup öğrenmeye çalış, yok ben bu modeli kafadan eledim diyorsan bu fikrini bizimle paylaşmanın ne sana ne bize yararı var. Sonuçta senin kafadan elediğin motorları kullanıyoruz ve bahsettiğin kusurlu malları başkasına kakalamak tabiri hepimizi zan altında bırakıyor.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Tecrübe ve somutluk fışkıran mesajlar... Adam olayı çözmüş, bize laf düşmez.

Neyse bence konuyu saptırmayalım, burası belli bir modelin başlığı. Kendi başlığı olan başka modellerden bukadar bahsedilirse olmaz. Ben "Külüstür Kuba!" kullanıcılarının paylaşımlarını bekliyorum...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst