Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
19
keske daha ayrıntılı olsaydı resimler cok daha iyi olurdu, büyük formatlı çözünürlüğü yüksek olsa da ne nasıl daha iyi görseydim üretim sorum değil :cat:

mail adresim [email protected] adresine str nin gidon fotografını istediğinizi belirten bir mail yollayın.cep telde kayıtlı oradan yollarım.fotoların mb çok yüksek olduğu için siteye atamıyorum.
bu arada zincir ön dişli orjinalde 15t iken bugün 14t taktırdım.ilk izlenimlerim mükemmel.güç arttı.51t olan arka dişliyide 56t yapmayı düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
arazide çatlayan aynamı ybr 125 aynası ile deyiştirdim şiddetle tavsiye ederim.hem daha iyi görüş açışı,hemde ileri geri,aşağı yukarı katlanabilir olması dolayısı ile çok kullanışlı.bizim apartman'a girerken çoğu zaman aynayı çarpıyodum ve çatlak aynama 2. çatlağı oluşmuştu.şimdi ise içe doğru katlıyorum ohhhh misss gib :) ayrıca araziye çıkarkende bu yöntemi kullanıcam bidaha sök tak uğraşmayalım

arkadaşlar eski bir mesajdan alıntı yapıyorum kusura bakmayın ama benimde katlanır aynalara ihtiyacım var, araziye girince katlamak istiyorum düşünce kırılmasın diye. bu bahsedilen ybr aynası nasıl oluyor anlamadım. eski motorumda ybr aynası vardı ama sabitti. bir foto falan atabilirmisiniz yada nerden alabilirim
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
fotolar için teşekkürler ben o aynaları biliyorum ama nasıl katladığınızı anlayamadım..
aynı aynalardan vardı bende ama onlar sabit.?
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
fotolar için teşekkürler ben o aynaları biliyorum ama nasıl katladığınızı anlayamadım..
aynı aynalardan vardı bende ama onlar sabit.?

birşey yapmaya gerek yok.ileri geri yapınca oluyor.yani benimki öyle :)
belki sendekini çok sıkmışsındır ondan sabit gibi gelmiştir sana...
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
sen vidasını gevşetmekten bahsediyorsun
benim katlanır ayna dediğim başka birşey anlatamadım sanırım
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yurtdışında da buldum ama o da baya tuzlu, tanesi 35 Euro
[/COLOR]bende şundan sipariş verdim ama bakalım arazide işime yarayacakmı.. olmazsa giden 12 tl olsun..

http://www.camgoz.com.tr/asp/product/26698/CG-125-AYNA-SIYAK-TAKIM

bu ne arkadaş. str 250 de str 250. forumda başka başlık yok gibi hep yukarda duruyo :queen:


şaga bi yana tekrar hayırlı olsun abi ve O camgöz deki aynaları tavsiye etmem.

Daha kaliteli birşey al. camgöz dekinden kullandım.

Çok çok küçük kalıyo. zar zor görüyon ve çok feci titriyore. boşa 13 TL gitmiş olur söyleyeyim
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
çok geç olm dün sipariş verdim bile. motor titriyorsa her ayna titrer ona yapcak bişi yok.
yine orjinal aynalardan daha büyük görünüyo. bakalım gelince görcez işe yarayacakmı

---------- Post added at 16:39 ---------- Previous post was at 15:36 ----------

motorumun solmuş ve pembeye dönmüş plastiklerini folyo kaplama için araştırma yaparken plasti dip ürününü keşfettim ve 1 kutu spreyinden sipariş verdim.
uygulama fotolarını paylaşırım buradan. harika bir ürüne benziyor.

web siteleri:
http://www.plasti-dip.com/default.asp
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
çok geç olm dün sipariş verdim bile. motor titriyorsa her ayna titrer ona yapcak bişi yok.
yine orjinal aynalardan daha büyük görünüyo. bakalım gelince görcez işe yarayacakmı

---------- Post added at 16:39 ---------- Previous post was at 15:36 ----------

motorumun solmuş ve pembeye dönmüş plastiklerini folyo kaplama için araştırma yaparken plasti dip ürününü keşfettim ve 1 kutu spreyinden sipariş verdim.
uygulama fotolarını paylaşırım buradan. harika bir ürüne benziyor.

web siteleri:
http://www.plasti-dip.com/default.asp

kardes merakla bekliyorum uygulama fotolarını , bir paket ne kadar alana yetiyormus bilgin var mı?
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
sitesinde yazan bilgi 1 sprey 0,6 metrekare için diyor
bizim motorların plastiklerinin alanlarını toplasan anca o kadar yapar zaten
yani 1 kutunun yeteceğini düşünüyorum
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
evet siparişim elime ulaştı, cumartesi günü uygulamasını yapıyorum bakalım nasıl olacak

mw5d01.jpg
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
evet siparişim elime ulaştı, cumartesi günü uygulamasını yapıyorum bakalım nasıl olacak

http://i45.tinypic.com/mw5d01.jpg

@sgurdal plasti-dip uygulaması benim de aklıma gelmişti ama ben motoru çoğunlukla arazide kullandığım için en ufak bir yan yatmada plasti-dip'in yere temas eden yerinin soyulacağını düşünüyorum.

Sen bunu birebir uygulayacaksın ve buna en sağlıklı cevabı da sen vereceksin. Uygulamayı ve sonuçlarını merakla bekliyoruz. Şimdiden kolay gelsin :cat:
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
Engin teşekkürler,
aynı şey benimde aklıma geldi ama nasılsa sprey bende, çizilen yere ufak bir "pıst" yaparım tekrar kapanır diye düşünüyorum. Artık deneyerek görecem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst