- Katılım
- 3 Ara 2006
- Mesajlar
- 283
sevgili arkadaşlarım ben yavaşlayınca sanki motorumun arkasında bir sağa sola gezme hissi oluşuyor bu sizdede varmı normalmi bilgi verirseniz sevinirim.
sevgili arkadaşlarım ben yavaşlayınca sanki motorumun arkasında bir sağa sola gezme hissi oluşuyor bu sizdede varmı normalmi bilgi verirseniz sevinirim.
Olcay abi çok güldüm bu lafına :mrgreen:Motosikletlere kamyon muamelesi yapmayın...
Motosikletlere kamyon muamelesi yapmayın, frenler yavaşlatmak ve durdurmak için yeterli ve en sağlıklı yöntemdir. Komresyon da neymiş![]()
Arkadaslar; Hayabusamın yanında bı tane de bu motordan mı alsam , dağ bayır gezmek ıcın?
1000 Peşin; 200 TL taksitle verıyor bayiler ; KAPI teslimi hem de
Karadeniz Dağllarında sorun yasar mıyım acaba?
Arkadaşlar ön-arka kuba STR çıkma Jant takımı arıyorum. Yada sizin motora uyan jant takımı. Anladığınız üzere kendi motoruma takıcamJant+lastik olsa da olur. Uygun fiyattan bişeyler bakıyorum. Yardımcı olabilecek olan var mı??