Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
sevgili arkadaşlarım ben yavaşlayınca sanki motorumun arkasında bir sağa sola gezme hissi oluşuyor bu sizdede varmı normalmi bilgi verirseniz sevinirim.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
benim motordaki gezinme olayı vites düşürürken değilde yavaşlayınca hissediliyor örneğin 20 km hızla giderken debriyajı sıkınca arka taraf gezinme hissi veriyor acaba akord ayarımı bozuk diye düşündüm ama motoru askıya alıp vitese taktım lastik normal dönüyor gibi geldi bana bu hastalık sizdede varmı
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Hiç hissetmedim bugüne kadar gezinme filan, gerçi daha 500 km kullandım :mrgreen:

Eğer varsa böyle bir gezinti sırasıyla kontrol edilmesi gerekenler;

cant eğriliği
lastik yamukluğu (içinden tel kırmış olabilir)
zincir ayarından tekerin sağlı sollu düz durduğundan emin olunması

Vites düşürüken hissediyorum diyenler vites düşürmekten kasıtları kompresyon yapmaksa eğer (vitesi düşürüp debriyajı bırakarak)
bir nevi frenaj uygulandığı için tekerin kontrol kaybı yaşamsı normal.

Motosikletlere kamyon muamelesi yapmayın, frenler yavaşlatmak ve durdurmak için yeterli ve en sağlıklı yöntemdir. Komresyon da neymiş :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Motosikletlere kamyon muamelesi yapmayın, frenler yavaşlatmak ve durdurmak için yeterli ve en sağlıklı yöntemdir. Komresyon da neymiş :)

:) Şaka bir yana, benim motor kendini kamyon gibi hissetmeyi seviyor sanırım. Çünkü frenleri bana cidden yetersiz geliyor.. Özellikle yokuş aşağı. O açıdan motor frenini kullanmıyorum diyemem(öyle aniden debriyaj bırakmıyorum, yavaş yavaş)

Şu yazdıklarımı bir gözden geçirdim de, zor şartlar altında motoru suçlayan tecrübesiz bir kullanıcıyım galiba :mrgreen:
 
Katılım
8 Kas 2011
Mesajlar
112
amuda kalkmış bir str :)
d32p4.jpg
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Viraja nasıl girdiğine bağlı.
Ama tabiki cadde lastiğiyle kıyaslayamazsın.
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Arkadaşlar hepinize selamlar..str yi uzun zamandır takip ederim sizin bu başlıkta,lakin yazmak şimdi kısmet oldu diyebilirim.kısmetse perşembe günü yeni kasa 2012 model bir str alıyorum,tvs apache den sonra değer mi bilemem ama str nin beni üzeceğini pek zannetmiyorum..bu motor hakında tüm sayfaları okudum gibi,izlenımler olumlu şu an için..bir aksilik çıkmaz ise artık sizlerden biri olarak aranıza katılacağım :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar; Hayabusamın yanında bı tane de bu motordan mı alsam , dağ bayır gezmek ıcın?

1000 Peşin; 200 TL taksitle verıyor bayiler ; KAPI teslimi hem de :)

Karadeniz Dağllarında sorun yasar mıyım acaba?
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
Arkadaslar; Hayabusamın yanında bı tane de bu motordan mı alsam , dağ bayır gezmek ıcın?

1000 Peşin; 200 TL taksitle verıyor bayiler ; KAPI teslimi hem de :)

Karadeniz Dağllarında sorun yasar mıyım acaba?

Güzel bir tercih olur,sıkıntı yaratacağını sanmıyorum.. Ben geçen bayağı dağ bayır karadeniz gezdim sıkıntı olmadı :)
 
Katılım
21 Eki 2011
Mesajlar
8
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar
Bir STR 250 kullanıcı olarak benim sorunum;karbiratördeki gaz-hava ayarını bozdum sanırım.Ben karbiratörü temizlemek için söktüğümde (gece saat 12 gibiydi sanırım) :)
sanırım kazayla benzin-hava ayarını bozdum.Bu karışımı ayarlayan civata hangisi? internette bolca araştırdım.herkes bir civatadan bahsediyor,sıkın sonra 2-3 tur gevşetin diyor.bu nerde ve nasıl müadahel edilmelidir?
Bunun dışında motorun kıçının gezinme olayı kuvvetle muhtemel göbekteki saplamalar gevşemiş olabilir.sıktırın yadan değiştirin.benim motorda da olmuştu,değiştirdim.herhangi bir sorun yaşamıyorum artık
 
Katılım
8 Kas 2011
Mesajlar
112
emsali bulunmayan str :) (motorum satılıktır arkadaşlar nakit ihtiyacından)
d97y8.jpg
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Arkadaşlar ön-arka kuba STR çıkma Jant takımı arıyorum. Yada sizin motora uyan jant takımı. Anladığınız üzere kendi motoruma takıcam :) Jant+lastik olsa da olur. Uygun fiyattan bişeyler bakıyorum. Yardımcı olabilecek olan var mı??
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Arkadaşlar ön-arka kuba STR çıkma Jant takımı arıyorum. Yada sizin motora uyan jant takımı. Anladığınız üzere kendi motoruma takıcam :) Jant+lastik olsa da olur. Uygun fiyattan bişeyler bakıyorum. Yardımcı olabilecek olan var mı??

gün geçmiyor ki bilinçsiz, tercihleri netleşmemiş bir motorcu daha aramıza katılmasın... supermoto alır cross a çevirir, chopper alıp enduro yapar, scooterla araziye girer, touringle lahmacun servisi yapar, race alıp sepet takar, comuter alır arkasına müzik tesisatı yaptırıp egzozu açtırır hatun görünce ara gazı verir... :queen::queen: bu arada jant lastikleri değişek mi :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst