Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2012
Mesajlar
48
Uzun araştırmalardan sonra ben de kuba str 250 almaya karar verdim. Acaba lastiklerin asfalttaki yol tutuşu nasıl ben hem asfaltta hemde tprakta gideceğimde alındığında lastikleri değiştirmelimiyim.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Uzun araştırmalardan sonra ben de kuba str 250 almaya karar verdim. Acaba lastiklerin asfalttaki yol tutuşu nasıl ben hem asfaltta hemde tprakta gideceğimde alındığında lastikleri değiştirmelimiyim.

bende genelde asfalt'da kullanıyorum.kuru yolda sorun yok tabiki fazla basmıyorum 80-90km bazen 100km ama ani frenlerde arka hafif olduğundan kızağa alıyor.ıslak zemindede 2 kat dikkatli olmak lazım....
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
Herkese merhabalar uzun suredir motosiklet kullanma hevesimi bastirmaya calistim ama sanirim bu yaz canima tak dedi daha once hic bir tecrubem olmadigi icin izmirde bir hocadan ders almaya basladim onunla beraber karsiyaka motor da bana uygun bir motor baktik. Karsiyaka motor dan serkan bey ve hocam str 250 onerdiler boyun uzun enerjiksin cilginsin bu tam senin motorun dediler. İlk basta gorunusune hayran kalmama ragmen soru isaretlerim vardi sonra sitedeki bu basligi buldum 42 sayfanin tamamini okudum ve su an cok daha heyecanliyim. Motoru bugun teslim alacagim ilk calistirma ve ilk gunler konusunda yapilmasi gereken onemli seyler var midir ? Ayrica kronik sorunlar konusunda bir takim uyarilarda bulunacagim sizlerin bana onerecegi puf noktalari var midir ? En kisa zamanda acemiligi atip izmirli arkadaslar ile gorusmek dikegiyle saygilar.
 
Katılım
31 May 2012
Mesajlar
48
Ben supermoto yaptım zaten ust tarafta ilan numaram var dişli değişimi ile hızıda artırdım aklınızdan geçen herşey yapıldı varsa sorunuz cevaplayayım arkadaşlar gerçi herşeyi yazdım ama
artçı ile hiç denedin mi motorda bayılma falan oluyor mu. bu arada ilan yayından kaldırılmış. birde sele iki kişiye yetiyor mu?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
artçı ile hiç denedin mi motorda bayılma falan oluyor mu. bu arada ilan yayından kaldırılmış. birde sele iki kişiye yetiyor mu?

Artci ile beraber motor yine keyifli cok bayilmiyor ancak artci cok da rahat sayilmaz zira tutunaca demirler tam poposunun altinda o yuzden artci ondekine sarilmak zorunda kaliyor bu kimi icin iyi kimi icin kotu bilemem :)
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
22
merhaba arkadaslar kuba str250 2011 model mi sizce yoksa 2012 model mi ?
tabi 2012 model ama 2011 modeli 0 km 4.500 tl ye aliyorum plaka falan dahil... 2012 model plaka dahil olmadan 4.800 zaten sizce hangisi almam daha iyi biraz kasip yazın sonuna 2012 model mi almak yoksa temmuzun ortasına dogru 2011 model mi ?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
merhaba arkadaslar kuba str250 2011 model mi sizce yoksa 2012 model mi ?
tabi 2012 model ama 2011 modeli 0 km 4.500 tl ye aliyorum plaka falan dahil... 2012 model plaka dahil olmadan 4.800 zaten sizce hangisi almam daha iyi biraz kasip yazın sonuna 2012 model mi almak yoksa temmuzun ortasına dogru 2011 model mi ?

biz 2011 için plakasız felan 4000 e anlaşmıştık. O fiyata çekmeye çalış, plakayı ben alcam felan de... Peşin para tabi
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
yeni kasaya bu kadar fark koymaları saçmalık.ama eskisinden daha iyi durduğu kesin....
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
22
kredi kartim olsa yada taksite baglayabilsem yuzde yuz 2012 alicam ama olmuyo cunku kredi kartim yok
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
öncelikle herkeze merhaba benim ehliyet almama tam 1 yıl kaldı şimdiden araştırmaya başlayayım dedim str 250 yi yakındanda inceledim bu fiyattaki diğer crosslara göre daha kaliteli ve işçiliği iyi sizlere sorum motosiklete bu motorla başlarsam çokmu zorlanırım boy konusunda sorun yok boyum 1.80 cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
öncelikle herkeze merhaba benim ehliyet almama tam 1 yıl kaldı şimdiden araştırmaya başlayayım dedim str 250 yi yakındanda inceledim bu fiyattaki diğer crosslara göre daha kaliteli ve işçiliği iyi sizlere sorum motosiklete bu motorla başlarsam çokmu zorlanırım boy konusunda sorun yok boyum 1.80 cevaplarınız için şimdiden teşekkürler

daha önce tecrüben yoksa yükseklikten dolayı rahat kullanamayıp zorlanabilirsin.alsan bile trafik olmayan bir alanda bol bol pratik yapman lazım...
 
Katılım
20 Mar 2012
Mesajlar
14
merhabalar önümüzdeki hafta motorumla uzun yol yapmayı düşünüyorum yedek parça açısından yanıma almamı tavsiye edeceğiniz parça varmı ve lastik patlamasına karşı lastik tamir kitleri bizim motorda işe yararmı ( tekerler dublex olmadığından dolayı ) veya başka bişey önerirmisiniz. Birde 2000 bakımını antalyada yaptıracağım tavsiye edeceğiniz kuba servisi varmı?
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
lastik havalarını düşük tutma, sibop kesiyor.. yanına bir çift yedek lastik al.. ne olur ne olmaz diye bi tane manet, fren ve debriyaj teli de bulunsun yanında.. iyi yolculuklar şimdiden
 
Katılım
20 Mar 2012
Mesajlar
14
teşekküeler ozgur325 hava kaçta olsa iyi ve zinciri yağlamak için hangi marka yağı önerirsiniz şimdiden teşekkürler
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
18
kardeşim benim oğlumdan ehliyet almasına 1 sene var ilk bu motorda başladı boyu 1.74 o rahat biniyor sendede sıkıntı olmaz rahat ol
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
motosiklette vites göstergesi varmı fotoğraflara baktım ama net göremedim bide vites geçişleri sert diyorlar kullandıkça yumuşar mı
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
teşekküeler ozgur325 hava kaçta olsa iyi ve zinciri yağlamak için hangi marka yağı önerirsiniz şimdiden teşekkürler

Ben ağırlıklı arazide kullandığım için biraz düşük tutuyorum lastik havalarını ama sen asfaltta kullanacağın için 30-32 civarı basabilirsin diye düşünüyorum. daha önce de bahsedildiği gibi o-ringsiz zincir olduğu için ben temizleme için gazyağı ya da wd-40 kullanıp kalın makina yağı ile yağlıyorum.

motosiklette vites göstergesi varmı fotoğraflara baktım ama net göremedim bide vites geçişleri sert diyorlar kullandıkça yumuşar mı
vites göstergesi mevcut, vites geçişleri için serviste motor yağına ilave şanzuman yağı ilave edilmişti bir miktar, o yüzden vites geçişlerim gayet sorunsuz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst