Syanur;badboy6630' Alıntı:
"Laylonlarıyla sürerim !! " diyorsun...
Hayırlı olsun
2012 model seleyi kaplamak için lastikli şeffaf naylon bir kılıf ile geliyor.
İsteğiniz zaman takıp çıkartabiliyorsunuz. Bana göre çok gerekli birşey değil ama motorla gelen bir aksesuar
STR'nin gidon yüksekliği uzun boylular için pek kullanışlı değil. Gidonu yükseltmekte fayda var.
Ayarlı gidon yükseltici yaptırmayı düşünüyorum bu aşağıdaki parçayı yapabilecek bildiğiniz bir yer var mı?
http://img707.imageshack.us/img707/5438/parcar.jpg
2012 model seleyi kaplamak için lastikli şeffaf naylon bir kılıf ile geliyor.
İsteğiniz zaman takıp çıkartabiliyorsunuz. Bana göre çok gerekli birşey değil ama motorla gelen bir aksesuar
STR'nin gidon yüksekliği uzun boylular için pek kullanışlı değil. Gidonu yükseltmekte fayda var.
Ayarlı gidon yükseltici yaptırmayı düşünüyorum bu aşağıdaki parçayı yapabilecek bildiğiniz bir yer var mı?
http://img707.imageshack.us/img707/5438/parcar.jpg
Sıkıntı yok sinirlenme hökelenme bereber yaparız dedik ya![]()
az bekle bombayı patlatıp gelicez biz polatla özgürbi çay partisi daha yaparız evelallah :queen:
adamı merakta bırakmayın birader, hayırdır f650 ye kardeş mi alıyonuz yoksa![]()
F650,,, bildiğin Alman Çinlisi yav![]()
arkadaşlar kubaların bu süspansiyon sorunu vardı ön amörtisör hemen sona geliyordu boru kestik oraya ekledik çok güzel oldu artık sona gelip düşmüyorum![]()
ben de yayı değiştirmeyi düşünüyordum. daha detaylı bilgi verir misin üstad, amortisör kolunu mu uzattın?
bu arada arka fren az tuttuğu için hidroliği ve balataları bi değiştireyim dedim, şimdi ne yaptıysam havasını alamadım. en az 20 kez üsten hidrolik doldurup pompalayıp pedal aşağıdayken tapayı gevşettim, tüm sistem hidrolikle doldu eminim ama yine de sertleşmedi pedal. bi yerlerden hava alıyor tahminimce. başka fikri olan var mı? ben de farklı bi arka fren ön merkezi uyduracağım diğer arkadaşlar gibi bu gidişle...
merhaba arkadaslar bişi sormak istiyorum kuba yi supermoto haline getirsem top speed olarak kac gorur acaba
ve 2 motorun arasında cok kaldi kuba mi yoksa http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-az-yakar-cok-kacar-90882127/detay bumu diye birsini 2 . el digeri 0 ama biri yamaha digeri kuba cok arada kaldim bana yardimci olursaniz cok sevinirim ve supermoto olarak kullanicam...:silent:
merhaba arkadaslar bişi sormak istiyorum kuba yi supermoto haline getirsem top speed olarak kac gorur acaba
ve 2 motorun arasında cok kaldi kuba mi yoksa http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-az-yakar-cok-kacar-90882127/detay bumu diye birsini 2 . el digeri 0 ama biri yamaha digeri kuba cok arada kaldim bana yardimci olursaniz cok sevinirim ve supermoto olarak kullanicam...:silent:
kuba arazi lastikleriyle 120 - 130 goruyor lastikleri faalan degiştirsem hız orani kac olur sizce... gene 130 falan olursa yamaha yi almak daha iyi cunku yamaha 135 goruyor cok kararsiz kaldim kuba lastikleri degiştirince 140 falan cıkarsa daaha iyi olabilr