- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
Üstadım ben Ankaradayım. Bildiğim bir parkur yok, buralar hep çorak, otlak... Çamlıdereye gittiydik geçende, orası güzel mesela. Yakın mesafede de gölbaşı tarafları tercih edilebilir. Benim kişisel parkurum odtü'nün arkasındaki ormanlık(ve orman içine açılmış toprak yollar) alan. Her defasında 2 tane kuba cruserli görevli gelip beni çıkmam için uyarıyor. Ama her defasında. Nereden buluyorlar beni o arazide, nereden haber alıyorlar anlamaıyorum... Kendimi interpol suçlusu gibi hissediyorum
Buarada motorumun satışı için dün anlaştım. Hayırlısıyla 1-2 güne çıkacak elimden

