Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 May 2012
Mesajlar
43
çok teşekkür ederim abicim aydınlatıcı cevabın için. sen beni merak etme yapılması gereken gibi en kısa sürede b ve A2 sürücü belgemi almayı düşünüyorum. Motor tutkusu yavaş yavaş oluştuğunu hissediyorum bende ;D genede hız tutkum yok fazla buna sevinmelimiyim bilmiyorum :D. şimdilik bu yaz str yi alıp rodaj döneminde kendi tekniğimi geliştirip biraz da tecrübe edincem sonrada dağ tepe tutmayın beni zaten sınavdan çıkmışım lise bitmiş, üniversite heyecanı inşAllah :D.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Pazar yine İstanbul MT olarak cross a çıktık. Bu sefer aydosa tırmandık.

Benim dişli büyütme işi için tam performans ölçebileceğimiz zorlu bir tırmanış olmadı, ama 2 vitesde bile rahatca kalkış yapıyor hatta 3 de giderken durmaya yakın hızda vites düşürmeden devam edebiliriyorum. Ha birde kolay tekere gelecek gibi :)

Son sürat düştü ama 80 i geçmiyor redline sınırında.

İlk yakıt ölçümümde ise tamamen arazi kullanımında 5.5 litre yakıt hesapladım.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Pazar yine İstanbul MT olarak cross a çıktık. Bu sefer aydosa tırmandık.

Benim dişli büyütme işi için tam performans ölçebileceğimiz zorlu bir tırmanış olmadı, ama 2 vitesde bile rahatca kalkış yapıyor hatta 3 de giderken durmaya yakın hızda vites düşürmeden devam edebiliriyorum. Ha birde kolay tekere gelecek gibi :)

Son sürat düştü ama 80 i geçmiyor redline sınırında.

İlk yakıt ölçümümde ise tamamen arazi kullanımında 5.5 litre yakıt hesapladım.

ben 6 lt yakıyorum şehiriçi demekki normalmiş :p :queen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ya demiyeyim sormayayım diyorum ama, KUBA'lar cidden çok mu yakıyor?? Bana öyle geldi(buradaki yorumlara bakarak). Yani arazi bile olsa 250cc için 5,5 litre biraz fazla. Tabi videolardan gördüğümüze göre yorucu geçmiş arazi ama bende bu şekilde takıldığımda çok ciddi bir benzin artışı yaşamıyorum. Yani bu aletler ortalama 4,5 civarı yakıyorlar. Açıkçası 29 hp lik hyolar kadar felan yakıyorlar, ben biraz daha düşük olmasını, ancak zorlandığı zaman ~4,5 litre seviyelerine çıkmasını beklerdim.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bende 90 tl ile 460kmyol yaptım ama daha yedeğe geçmemiştim (ormana gittiğimizden tekrar fulledim) yani 500 km rahat görürdü.benzini 4,5 tl den hesaplayınca km'de 0,18 krş yakıyor.bunu LT hesabı yapınca 4 lt çıkıyor.benmi yanlış hesapladım yahu :mrgreen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
bende 90 tl ile 460kmyol yaptım ama daha yedeğe geçmemiştim (ormana gittiğimizden tekrar fulledim) yani 500 km rahat görürdü.benzini 4,5 tl den hesaplayınca km'de 0,18 krş yakıyor.bunu LT hesabı yapınca 4 lt çıkıyor.benmi yanlış hesapladım yahu :mrgreen:

Yahu valla şöyle tam bir hesaplamıyorsunuz sonra bizim kafa oluyor ::baaas:: Bundan önceki sayfalarda sugurdal 17 krş olarak belirtmiş. O günün benzin fiyatlarına göre 4litre/100km ediyor :cat:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Kuruş ile TL ile yakıt hesabı yapanı odunla dövesim geliyor :pr:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Adam haklı ama, diyoruz kuruş hesabı yapmayın diye. Adam 2011'in 10.cu ayında yapmış hesabını. Netten girdim baktım ozaman benzin kaç paraymış diye. Ve 01.09.2011 ile 21.10.2011 (yani ~50 günlük bir süreç) arasında tam 4 kere değişmiş benzinin fiyatı....Nasıl hesaplayım ben şimdi?

Yap birkere en temizinden litre hesabı, bir ömür gitsin yahu !!
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Ya demiyeyim sormayayım diyorum ama, KUBA'lar cidden çok mu yakıyor?? Bana öyle geldi(buradaki yorumlara bakarak). Yani arazi bile olsa 250cc için 5,5 litre biraz fazla. Tabi videolardan gördüğümüze göre yorucu geçmiş arazi ama bende bu şekilde takıldığımda çok ciddi bir benzin artışı yaşamıyorum. Yani bu aletler ortalama 4,5 civarı yakıyorlar. Açıkçası 29 hp lik hyolar kadar felan yakıyorlar, ben biraz daha düşük olmasını, ancak zorlandığı zaman ~4,5 litre seviyelerine çıkmasını beklerdim.

Benim en düşük hesaplamam uzun yolda 70 km civarı sabit hızla 1 litreyle 25.7 kilometredir yani yaklaşık 4lt/100km. Nasıl hesapladığıma gelince benzinin litresi 4,7 iken iki fulleme arasında 32 TL fark etti ve 175 km yol gitmiştim.
32/4,7=6,8 litre benzin yakmışım 175/6,8=25,7 1 litreyle yaptığım km
sonuç olarak uzun yolda sabit hızla 4 litre civarı yaksa da arazi kullanımında 5-5,5 litreyi bulabiliyor.
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
43
Savaş abi senden ve diğer forum sakinlerinden özür dileyerek söyleyeyimki ben bu kuba motordan ............. motor almam
hiç bir yerde fiyat listesi yok ve maillerde fiyatları vermiyorlar
yani tam kör tuttuğunu öper muhabbeti
en dandik markanın bile internette fiyat listesi var ve bayisine gidince size kazık atma ihtimalini kaldırıyor ortadan
ben hyosung u almadan önce bu kubanın bi comunterini alacaktım her bayi ayrı fiyat verdi ve iki tanes arasında 670 tl fiyat farkı vardı


bende uzun süredir sahibinden.com sitesini takip ediyorum yeni bi ilan geldi elazığ 2012 str 3.900 tl die şaşırdım mesaj gönderecektim ters amortisörlü olan son model mi diye fakat 2 gün olmadan ilan fiyatı 4.800 tl oldu. bencede bu işte bi iş var :D ve bu yaz str için güzelce kazıklanacağım gibi hissediyorum :p bu işi biraz araştırmak lazım :bounce:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Benim en düşük hesaplamam uzun yolda 70 km civarı sabit hızla 1 litreyle 25.7 kilometredir yani yaklaşık 4lt/100km. Nasıl hesapladığıma gelince benzinin litresi 4,7 iken iki fulleme arasında 32 TL fark etti ve 175 km yol gitmiştim.
32/4,7=6,8 litre benzin yakmışım 175/6,8=25,7 1 litreyle yaptığım km
sonuç olarak uzun yolda sabit hızla 4 litre civarı yaksa da arazi kullanımında 5-5,5 litreyi bulabiliyor.

Sizin hesaba göre 3,88 litre / 100 km felan çıkıyor. Düz yolda 70 le giden 15~17 hp bir motor için yüksek gibi göründü gözüme.
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
fazla yakıyor canım ona diyecek bişey yok :mrgreen: muadili 200 cc lik motorlar aynı koşullarda 3,5 litre yakmakta arazide ise 4,5 litrelere ulaşmakta. Str ler 200 cc lik motorlara göre kesinlikle daha torklu ama onuda hatırlatmak isterim.

O değil de şu apachinin 27 hp lik cross unu onroada çevirmek mümkün olur mu ki? proje kabul görürmü, aynası sinyali farı ötv farkı falan birsürü tantana çıkar muhtemelen bize fiyatı yine 10-12 bin TL ye gelir diye tahmin ediyorum :( bu konuda bilgisi olan var mı?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
fazla yakıyor canım ona diyecek bişey yok :mrgreen: muadili 200 cc lik motorlar aynı koşullarda 3,5 litre yakmakta arazide ise 4,5 litrelere ulaşmakta. Str ler 200 cc lik motorlara göre kesinlikle daha torklu ama onuda hatırlatmak isterim.

O değil de şu apachinin 27 hp lik cross unu onroada çevirmek mümkün olur mu ki? proje kabul görürmü, aynası sinyali farı ötv farkı falan birsürü tantana çıkar muhtemelen bize fiyatı yine 10-12 bin TL ye gelir diye tahmin ediyorum :( bu konuda bilgisi olan var mı?

Apachiler için konuşuyorum; yok öyle bir dünya :cherry: Boşuna ümitlenmeyin :)
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
18
str 250 performans egzozu bulamadım arkadaşlar internet üzeriden siparişde olur bilgisi olan var mı?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ama deyim, böyle ilanlara gelmeyin bakın. İçi boş çıkanlar mı dersiniz, kafasına göre yapmış göndermiş olanlar mı dersiniz.... Zaten "125 , 250 , 600 cc" ye uyumlu olan ilk defa bir egzoz görüyorum hayatımda ! Ticari kaygı içermediği çok açık ve net :cherry:
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Apachiler için konuşuyorum; yok öyle bir dünya :cherry: Boşuna ümitlenmeyin :)

Onun içinde ölü bi plakalı cross alıp hileli hurdalı yollara başvurmak var ama neysee :pl:

Bu arada üstad sizlerle bi tanışmak nasip olmadı, araziye çıkıyor musunuz? Bildiğiniz güzel parkurlar varsa bi öncü olun hem tanışmış oluruz :king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst