- Katılım
- 27 May 2012
- Mesajlar
- 43
çok teşekkür ederim abicim aydınlatıcı cevabın için. sen beni merak etme yapılması gereken gibi en kısa sürede b ve A2 sürücü belgemi almayı düşünüyorum. Motor tutkusu yavaş yavaş oluştuğunu hissediyorum bende ;D genede hız tutkum yok fazla buna sevinmelimiyim bilmiyorum
. şimdilik bu yaz str yi alıp rodaj döneminde kendi tekniğimi geliştirip biraz da tecrübe edincem sonrada dağ tepe tutmayın beni zaten sınavdan çıkmışım lise bitmiş, üniversite heyecanı inşAllah
.