Motorcu Ruhu 10,
Fotoğraflar 10,
anlatım 0
Karneler verilmeden bi şansınız daha var
Gidin bi daha gezin,gezince anlatın, anlatmayaksanız adamın iştahını bu saatte kabartmayın,yarın işim gücüm var![]()
"Demlik Murat" mı?? yeni yeni o artık bir crossçuŞu renk cümbüşü kros motora binen göbekli arkadaş yeni mi?...
Beraber turlamak ümidi ile
Güzel resimler... :cat:
evet var hocam, hemide harika yol ve manzalar eşliğindeharika olmuş yaw balçovadan seferihisara hep araziden mi gittiniz o kadar yol var mı
teşekkürlerGüzel bir gezi olmuş. Hakkını vermişsiniz :cat:
teşekkürlerValla çok güzel geziymiş. Sattıracaksınız F650gs'yi![]()
evt hocam gerçekten öyle, eve döndüğümüzde adrenalin patlamasından mutluluk yaşıyorsunuzhelal olsun..en güzel spor cross valla..