Balçova'dan Seferihisar'a Araziden Gazlamaca

Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
benim str satışta o yüzden ben klr ile çıktım hocam, huckle nikli Hakan arkadaşımzda str'sini guruptan başka bir arkadaşa sattı ama cross'suz olmaya dayanamayıp uygun fiyatlı bir takashi aldı.
sonuçta her hafta sonu dağ bayır cross'a devam :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorcu Ruhu 10,
Fotoğraflar 10,
anlatım 0
Karneler verilmeden bi şansınız daha var
Gidin bi daha gezin,gezince anlatın, anlatmayaksanız adamın iştahını bu saatte kabartmayın,yarın işim gücüm var:)
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Motorcu Ruhu 10,
Fotoğraflar 10,
anlatım 0
Karneler verilmeden bi şansınız daha var
Gidin bi daha gezin,gezince anlatın, anlatmayaksanız adamın iştahını bu saatte kabartmayın,yarın işim gücüm var:)
:) :) eh anlatım 0 olsada geçer notu aldıysak sorun yok.
vallaha Savaş hocam, lisede kompozisyonum hep idare eder seviyedeydi :)
geziden sonra yüklemek bile zor geliyor, bırakın yani yorum yapmayı.
iştah kabarsada sıkıntı yok, çünkü bu sıcakta ve kuru toprakta arazi yapmak eziyet, cross'un mevsimi kış ve bahar ayları. yakında bizde sahil kamplarına göç etmeye başlarız :)
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
195
harika olmuş yaw balçovadan seferihisara hep araziden mi gittiniz o kadar yol var mı
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Şu renk cümbüşü kros motora binen göbekli arkadaş yeni mi?... :)
Beraber turlamak ümidi ile :)
Güzel resimler... :cat:
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Şu renk cümbüşü kros motora binen göbekli arkadaş yeni mi?... :)
Beraber turlamak ümidi ile :)
Güzel resimler... :cat:
"Demlik Murat" mı?? yeni yeni o artık bir crossçu :)
turlayalım abi, NX'in hakkını ver gari

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:48 ----------

harika olmuş yaw balçovadan seferihisara hep araziden mi gittiniz o kadar yol var mı
evet var hocam, hemide harika yol ve manzalar eşliğinde
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Güzel bir gezi olmuş. Hakkını vermişsiniz :cat:
teşekkürler

Valla çok güzel geziymiş. Sattıracaksınız F650gs'yi :)
teşekkürler
vallaha hocam satmanıza gerek yok, altınızdaki makina çok rahat arazi yapabilecek bir makina. bir seferinde Karagöl'den Menemene kadar arazi yaptığımızda crossların haricinde, grupta 1adet tenere660, 2 XT660, ve birde f650 vardı, bu enduroların haricinde ybr ve mondial tarzı motorlarda vardı. her motor her arazi koşulunda gider, heleki sizin f650 ybr'ye nazaran arazide çok daha rahat kullanılır. gezilerimizde sizide görmek isteriz

helal olsun..en güzel spor cross valla..
evt hocam gerçekten öyle, eve döndüğümüzde adrenalin patlamasından mutluluk yaşıyorsunuz :) ama bir o kadarda turşu oluyoruz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst