Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Syanur;badboy6630' Alıntı:

"Laylonlarıyla sürerim !! " diyorsun...:)

Hayırlı olsun

2012 model seleyi kaplamak için lastikli şeffaf naylon bir kılıf ile geliyor.
İsteğiniz zaman takıp çıkartabiliyorsunuz. Bana göre çok gerekli birşey değil ama motorla gelen bir aksesuar :)



STR'nin gidon yüksekliği uzun boylular için pek kullanışlı değil. Gidonu yükseltmekte fayda var.
Ayarlı gidon yükseltici yaptırmayı düşünüyorum bu aşağıdaki parçayı yapabilecek bildiğiniz bir yer var mı?

parcar.jpg
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
2012 model seleyi kaplamak için lastikli şeffaf naylon bir kılıf ile geliyor.
İsteğiniz zaman takıp çıkartabiliyorsunuz. Bana göre çok gerekli birşey değil ama motorla gelen bir aksesuar :)



STR'nin gidon yüksekliği uzun boylular için pek kullanışlı değil. Gidonu yükseltmekte fayda var.
Ayarlı gidon yükseltici yaptırmayı düşünüyorum bu aşağıdaki parçayı yapabilecek bildiğiniz bir yer var mı?

http://img707.imageshack.us/img707/5438/parcar.jpg

bunun yapımı biraz tuzluca tutuyor hazır yapılmışlarını almak daha mantıklı yenice araştırdım ordan biliyorum daha basit birşey düşünmek gerek..
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
2012 model seleyi kaplamak için lastikli şeffaf naylon bir kılıf ile geliyor.
İsteğiniz zaman takıp çıkartabiliyorsunuz. Bana göre çok gerekli birşey değil ama motorla gelen bir aksesuar :)



STR'nin gidon yüksekliği uzun boylular için pek kullanışlı değil. Gidonu yükseltmekte fayda var.
Ayarlı gidon yükseltici yaptırmayı düşünüyorum bu aşağıdaki parçayı yapabilecek bildiğiniz bir yer var mı?

http://img707.imageshack.us/img707/5438/parcar.jpg

Erhan ben yaptırdım ikimize ama ağır malzemeden olduğu için dengesiz oldu.istersen veririm ama freze yoktu deliklerde uydurma oldu.o yüzden başka bir arkadaşımda alüminyum yaptırmayı düşünüyorum Olcay'ınki gibi.biraz beklersen sanada yaptırırım.bu ayarlıların hazırları çok pahalı,yapılışı kaça mal olur acaba?
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
183
Gidon yükseltmek için emre'nin motorunda üst kelepçeden sipariş ederek, geleni ters çevirerek monte ederek yükseltmiştik.. Bu en ekonomik yöntem tabi.. Hatta fikir vermesi için bir de görsel hazırladım..

7u56p.jpg


Not: Tabi üstten geçen vidalarında uzununu takmak gerekiyor doğal olarak..
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Sıkıntı yok sinirlenme hökelenme bereber yaparız dedik ya :)

az bekle bombayı patlatıp gelicez biz polatla özgür :) bi çay partisi daha yaparız evelallah :queen:

adamı merakta bırakmayın birader, hayırdır f650 ye kardeş mi alıyonuz yoksa :)

bu arada gidon yükseltmek isteyenler için, en basiti Huckle nickli arkadaşın bahsettiği yöntem olsa da yeterli yüksekliği sağlayamadığından, biraz daha maliyetli olan kelepçenin vida deliklerinin altına gelecek şekilde 5-6 cm lik kelepçe genişliğinde oluklu alüminyum takoz kestirmek ve ortadan iki takozu birbirine kaynatmak. çıkan vidaların da 6 cm uzununu aldınmı işlem tamam.. yeter ki ucuza iş yapacak bir tornacı bulun.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Arkadaşlar motorumu satıyorum ilgilenen olursa kusursuz durumda sahibindende İlan No 90203634 cross motor bana göre değil ben motoru süpermoto yaptım bir sürü masraf yaptım ama tarz bana uygun değil ben bu motorda oluşabilecek bütün sorunları hallettim alan kişi sadece gazlayacak o kadar.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
@balayusuf İlan no yanlış yada yok. Keşke linki verseydiniz.

---------- Post added at 08:49 ---------- Previous post was at 08:28 ----------

adamı merakta bırakmayın birader, hayırdır f650 ye kardeş mi alıyonuz yoksa :)

Yok yaa, dün kullandım bi tane F650,,, bildiğin Alman Çinlisi yav :) Şaka bir yana, F650 değil alacağımız motor...
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
F650,,, bildiğin Alman Çinlisi yav :)


bu postu tarihe not düşüyorum :) germen ırkına yapılmış bir hakarettir bu, bu hakareti duyan almanlar toplu intahar eylemleri düzenler valla :queen:
ben hala fatih abinin motorunu almanı israrla söylüyorum. bi lastik eksiği var, bildiğimiz motor, kilometresi orjinal, bahçeliye tunalıya park caddesine hiç tedirgin olmadan girersin :) hem de 9 bin TL ye veriyor.Sudan ucuz :p


bu arada unutmadan, ön fren kaliperlerimiz ve balatalarımız mondial kt 125 ile aynı, yalnızca kaliper bağlantı demiri biraz farklı, ihtiyacı olan olursa bu şekilde de temin edebilir.
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
18
arkadaşlar kubaların bu süspansiyon sorunu vardı ön amörtisör hemen sona geliyordu boru kestik oraya ekledik çok güzel oldu artık sona gelip düşmüyorum :D
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
arkadaşlar kubaların bu süspansiyon sorunu vardı ön amörtisör hemen sona geliyordu boru kestik oraya ekledik çok güzel oldu artık sona gelip düşmüyorum :D

ben de yayı değiştirmeyi düşünüyordum. daha detaylı bilgi verir misin üstad, amortisör kolunu mu uzattın?

bu arada arka fren az tuttuğu için hidroliği ve balataları bi değiştireyim dedim, şimdi ne yaptıysam havasını alamadım. en az 20 kez üsten hidrolik doldurup pompalayıp pedal aşağıdayken tapayı gevşettim, tüm sistem hidrolikle doldu eminim ama yine de sertleşmedi pedal. bi yerlerden hava alıyor tahminimce. başka fikri olan var mı? ben de farklı bi arka fren ön merkezi uyduracağım diğer arkadaşlar gibi bu gidişle...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
ben de yayı değiştirmeyi düşünüyordum. daha detaylı bilgi verir misin üstad, amortisör kolunu mu uzattın?

bu arada arka fren az tuttuğu için hidroliği ve balataları bi değiştireyim dedim, şimdi ne yaptıysam havasını alamadım. en az 20 kez üsten hidrolik doldurup pompalayıp pedal aşağıdayken tapayı gevşettim, tüm sistem hidrolikle doldu eminim ama yine de sertleşmedi pedal. bi yerlerden hava alıyor tahminimce. başka fikri olan var mı? ben de farklı bi arka fren ön merkezi uyduracağım diğer arkadaşlar gibi bu gidişle...

Arka fren merkezini değiştir bence temizinden..:cat: Uğraşma çünkü birkaç kişi birden o merkezin sorunlu olduğunu yazmıştı zaten burada. Takip ettiğim kadarıyla...
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
18
hocam içindeki boruyu alıp yerine 5 buçuk santim boru koyduk şimdi sona felan gelmiyor çok güzel oldu
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
merhaba arkadaslar bişi sormak istiyorum kuba yi supermoto haline getirsem top speed olarak kac gorur acaba
ve 2 motorun arasında cok kaldi kuba mi yoksa http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-az-yakar-cok-kacar-90882127/detay bumu diye birsini 2 . el digeri 0 ama biri yamaha digeri kuba cok arada kaldim bana yardimci olursaniz cok sevinirim ve supermoto olarak kullanicam...:silent:

kuba'yı süpermoto'ya çevirmek biraz küfletli olabilir jant,lastik vs... bunları gözönünde bulundurarak karar ver.yamaha'da fena değil ama 125cc olduğundan tatmin etmeyebilir...
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
43
merhaba arkadaslar bişi sormak istiyorum kuba yi supermoto haline getirsem top speed olarak kac gorur acaba
ve 2 motorun arasında cok kaldi kuba mi yoksa http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-az-yakar-cok-kacar-90882127/detay bumu diye birsini 2 . el digeri 0 ama biri yamaha digeri kuba cok arada kaldim bana yardimci olursaniz cok sevinirim ve supermoto olarak kullanicam...:silent:

supermoto ise yamaha al rahat edersin. Turuncuda çok yakışıyoorrr! :cat:
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
22
kuba arazi lastikleriyle 120 - 130 goruyor lastikleri faalan degiştirsem hız orani kac olur sizce... gene 130 falan olursa yamaha yi almak daha iyi cunku yamaha 135 goruyor cok kararsiz kaldim kuba lastikleri degiştirince 140 falan cıkarsa daaha iyi olabilr
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
kuba arazi lastikleriyle 120 - 130 goruyor lastikleri faalan degiştirsem hız orani kac olur sizce... gene 130 falan olursa yamaha yi almak daha iyi cunku yamaha 135 goruyor cok kararsiz kaldim kuba lastikleri degiştirince 140 falan cıkarsa daaha iyi olabilr

Yamahanın o XT serileri 135 görsün, gelsin bir de beni görsün...

SM tarz motorların son süratine bukadar odaklanmamalısın ayrıca, şehir içinde hızlanması iyi olmadıktan sonra 150 görse ne işe yarar o SM...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst