Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Ben supermoto yaptım zaten ust tarafta ilan numaram var dişli değişimi ile hızıda artırdım aklınızdan geçen herşey yapıldı varsa sorunuz cevaplayayım arkadaşlar gerçi herşeyi yazdım ama
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Yamahanın o XT serileri 135 görsün, gelsin bir de beni görsün...

SM tarz motorların son süratine bukadar odaklanmamalısın ayrıca, şehir içinde hızlanması iyi olmadıktan sonra 150 görse ne işe yarar o SM...



ben yamaha xt 125, Syanur nickli arkadaşı görmeye geldim :) 135' i çarkla oynadığın taktirde görür dostum hayal kırıklığı yarattığım için üzgünüm, sen her motoru rt125 sanıyosun tabi :p
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Canım sıkıldı, grenajları söktüm, yaptığım tasarımı folyaya bastırıp grenajlara yapıştırdım.
Sticker yapıştırma işi sabır istiyor acele ile yapınca bir sürü baloncuk kaldı.
Neyse ki uzaktan belli olmuyor :) Bakalım motorun üzerinde nasıl duracaklar.

stickerkap.jpg
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
ben yamaha xt 125, Syanur nickli arkadaşı görmeye geldim :) 135' i çarkla oynadığın taktirde görür dostum hayal kırıklığı yarattığım için üzgünüm, sen her motoru rt125 sanıyosun tabi :p

:mrgreen: Yapma şimdi özgür... :) Dişli ile oynarsam belki benim alet de 140 ı görürdü. Çünkü en az 2-3 hp fazlası vardır XT den ve tekerler+çamurluk daha uygun yüksek sürate çıkmak için. Ama gel gelelim ben demiyorum ki RT125ler 140 ı görüyor... :wiinkk: Ayrıca, "BENCE" dişli değişimi bile olsa 130 u(GPS ölçümü, kadranda yazan değil) çatlayarak görür o motor (mühendiz adam konuştu :p )

Skull baby, çok güzel olmuş bu sefer. Gerçekten çok beğendim, hem kendine has olmuş ayrıca :cat:
 
Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
326




Gerçekten müthiş olmuş fakat arka taraf benim pek hoşuma gitmedi ayrı bir parça gibi durmuş tabi senin beğenmen önemli fakat 99 yazısının içindeki siyahlıkları diğer parçadaki turuncu renklen aynı yaparsan daha iyi görünür diye düşünüyorum :)
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
:mrgreen: Yapma şimdi özgür... :) Dişli ile oynarsam belki benim alet de 140 ı görürdü. Çünkü en az 2-3 hp fazlası vardır XT den ve tekerler+çamurluk daha uygun yüksek sürate çıkmak için. Ama gel gelelim ben demiyorum ki RT125ler 140 ı görüyor... :wiinkk: Ayrıca, "BENCE" dişli değişimi bile olsa 130 u(GPS ölçümü, kadranda yazan değil) çatlayarak görür o motor (mühendiz adam konuştu :p )

Skull baby, çok güzel olmuş bu sefer. Gerçekten çok beğendim, hem kendine has olmuş ayrıca :cat:

Diyosung :) ya bize şimdi kötü hüyosunk' u övme arkadaşş, kocaman kocaman tekeriyle falan çirkin bi motor şimdi birbirimizi kandırmayalım, hem işin kötüsü capon da değil :queen: motor camiasına gv 650 yi kabul ettirememiş birinin hezeyanları bunlar, psikolojimle oynadılar birader benim, o yüzden hyosung motor değil gözümde :mrgreen:



Üstad çalışma güzel olmuş gerçekten özellikle ön taraf süper.. yalnız zincir çok bol görünüyor, ne demişler şeytan ayrıntıda gizlidir :p
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Bugün güzel bir gezi daha yaptık, motorları yatırdık kaldırdık, yeni stickerları ilk günden çizdik :)

p1070355r.jpg


p1070346g.jpg


p1070354ayq.jpg


p1070353o.jpg


p1070352p.jpg


p1070340y.jpg


p1070337s.jpg


p1070339a.jpg


p1070338m.jpg


Çekmeköy zirvesi
p1070345n.jpg


p1070343o.jpg


p1070342t.jpg


p1070344z.jpg


p1070341g.jpg




Bu neyin kemiği çözemedik?

p1070347i.jpg
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Erhan hocam sticker da, gezi de çok güzel olmuş.
çamurluk ve farıda kaplamanızı tavsiye ederim çünkü güneşten kırmızı renk pembeleşmeye başlıyor. böylelikle hem çizilmelerden hemde güneşten korumuş olursunuz. nice gezileriniz olsun
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Valla dün fena gezdik, fena düştük, fena zevk aldık cross dan.

Parkura girmeden spesyal bi 2 zamanlı 250 cc suzuki ve ktm ile karşılaştık, hızlarına elbetteki yetişemedik ama tırmanabildikelri her yere tırmandık.

Daha önce hiç denemediğimiz diklikte tırmanışlar yaptık, str ler parasının hakkını fazlasıyla verdi.

Bi kere sola bi kere sağa yatırdım durduğu yerde, grenajlar hiç kırılmadı sol arka sinyali kırdım dibinden çok normal, cross da sinyal mi olur :p

Sağ sol iki tarafında sonradan taktığım elcik korumalarının dandik bi bağlantı demiri vardı aliminyum döküm onlarıda kırdım.

Yamulan manetler oldu diğer arkadaşlarda, kırılan yok ama en kısa zamanda onları kesmek lazım.

Dik bi rampa çıkarken yumuşak kuma saplanıp bi iki takla attım geri çok zevkliydi :mrgreen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Valla dün fena gezdik, fena düştük, fena zevk aldık cross dan.

Parkura girmeden spesyal bi 2 zamanlı 250 cc suzuki ve ktm ile karşılaştık, hızlarına elbetteki yetişemedik ama tırmanabildikelri her yere tırmandık.

Daha önce hiç denemediğimiz diklikte tırmanışlar yaptık, str ler parasının hakkını fazlasıyla verdi.

Bi kere sola bi kere sağa yatırdım durduğu yerde, grenajlar hiç kırılmadı sol arka sinyali kırdım dibinden çok normal, cross da sinyal mi olur :p

Sağ sol iki tarafında sonradan taktığım elcik korumalarının dandik bi bağlantı demiri vardı aliminyum döküm onlarıda kırdım.

Yamulan manetler oldu diğer arkadaşlarda, kırılan yok ama en kısa zamanda onları kesmek lazım.

Dik bi rampa çıkarken yumuşak kuma saplanıp bi iki takla attım geri çok zevkliydi :mrgreen:

gerçekten bu sefer daha zevkli oldu.o rampalardaki düşüşleri çekmedikya ona yanarım,izleyip izleyip gülerdik.rampaları ben yürüyerek zor çıktım ama motorlar benim kadar zorlanmadı :) bidahakine aynaları sökelim,yedek manet bulundurmak'da şart...
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
fotografsr.jpg


Gidonu yükseltme zamanı.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
beyler dişliyi büyülten var mı nasıl arazide bende büyütmeyi düşünüyorum

Ben arka dişliyi büyütüp ön dişliyi küçültmüştüm, hızlanmalar ve tork çok arttı ama son hız 80 düştü, otobanda sıkıntı yaptığı için geri orjinalleri taktım.

Otoban sıkıntın yoksa dişliler bende verebilirim.
 
Katılım
7 Mar 2012
Mesajlar
9
slm her keze bol tozlu camurlu hafta sonları arkadaşlar benimkuba satılıktır ilgilenen olursa her türlü kolaylık yapılır ilan no sahibinden comda 90721625 yapılcak her seyı yaptım zaten ben neden satıyorsun dedıgınde kuba dan cok memnunum ama 2 t alcam ikisini bıirden bütcem yetmiyorsaygılart

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------

benim makına satılık sahibinden comda benim ımkanım vardı kendim yaptım incelersen cok basit alt malzeme yag celigi capı 28 düsürüyorsun ustekı kelepce tek parca yapıp ortasını 27 cmm delıyorsun sonra usteki bahlantıyı yapıyorsun en son ortadan kesıyorsun ama bı tornacı arkadasın olması lazım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst