Yamahanın o XT serileri 135 görsün, gelsin bir de beni görsün...
SM tarz motorların son süratine bukadar odaklanmamalısın ayrıca, şehir içinde hızlanması iyi olmadıktan sonra 150 görse ne işe yarar o SM...
Canım sıkıldı, grenajları söktüm, yaptığım tasarımı folyaya bastırıp grenajlara yapıştırdım.
Sticker yapıştırma işi sabır istiyor acele ile yapınca bir sürü baloncuk kaldı.
Neyse ki uzaktan belli olmuyorBakalım motorun üzerinde nasıl duracaklar.
http://img210.imageshack.us/img210/3144/stickerkap.jpg
vawww deyişik olmuş.motor'da nasıl durur gerçekten merak uyandırıcı.bu pazar buluşursak bakalım şuna![]()
ben yamaha xt 125, Syanur nickli arkadaşı görmeye geldim135' i çarkla oynadığın taktirde görür dostum hayal kırıklığı yarattığım için üzgünüm, sen her motoru rt125 sanıyosun tabi
![]()
:mrgreen: Yapma şimdi özgür...Dişli ile oynarsam belki benim alet de 140 ı görürdü. Çünkü en az 2-3 hp fazlası vardır XT den ve tekerler+çamurluk daha uygun yüksek sürate çıkmak için. Ama gel gelelim ben demiyorum ki RT125ler 140 ı görüyor... :wiinkk: Ayrıca, "BENCE" dişli değişimi bile olsa 130 u(GPS ölçümü, kadranda yazan değil) çatlayarak görür o motor (mühendiz adam konuştu
)
Skull baby, çok güzel olmuş bu sefer. Gerçekten çok beğendim, hem kendine has olmuş ayrıca :cat:
Valla dün fena gezdik, fena düştük, fena zevk aldık cross dan.
Parkura girmeden spesyal bi 2 zamanlı 250 cc suzuki ve ktm ile karşılaştık, hızlarına elbetteki yetişemedik ama tırmanabildikelri her yere tırmandık.
Daha önce hiç denemediğimiz diklikte tırmanışlar yaptık, str ler parasının hakkını fazlasıyla verdi.
Bi kere sola bi kere sağa yatırdım durduğu yerde, grenajlar hiç kırılmadı sol arka sinyali kırdım dibinden çok normal, cross da sinyal mi olur
Sağ sol iki tarafında sonradan taktığım elcik korumalarının dandik bi bağlantı demiri vardı aliminyum döküm onlarıda kırdım.
Yamulan manetler oldu diğer arkadaşlarda, kırılan yok ama en kısa zamanda onları kesmek lazım.
Dik bi rampa çıkarken yumuşak kuma saplanıp bi iki takla attım geri çok zevkliydi :mrgreen:
beyler dişliyi büyülten var mı nasıl arazide bende büyütmeyi düşünüyorum