Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2012
Mesajlar
14
Bi str de benden
dsc00303pr.jpg

By badboy6630 at 2012-06-07
dsc00321tx.jpg

By badboy6630 at 2012-06-07
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı olsun badboy6630 Allah kaza bela göstermesin.bide hangi ildesin onu söylersen....
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
geçenlerde araziye giderken sibop kesti, en yakında kendini motor ustası zanneden birine götürdüm, lastiği takarken diski balataların arkasına oturtmuş bende motorun başında durmadım salak gibi.. yola çıkınca kaliperi yedi iki frende.. sonra serviste parça bulamadım, birkaç bayiye kaliperle birlikte bikaç parça sordum ve sipariş verdim, biz sizi ararız dediler bir haftayı geçti daha arayacaklar. Satarken iyi hoş sattıktan sonra bayi seni tanımıyor bile, hele ki servis garantiden iş yaptıracaksan içinden sövüyor. Yedek parça bayi kanalıyla geliyor başka türlü ulaşamıyorsunuz, bayiye bir kar kapısı daha açmışlar. Bu site yönetimi bile gözümüzün içine baka baka kuba motorla ilgili haksız rekabet yaratıyor.
Motorun gücüne diyecek birşey yok ama gel gelelim:

*Yumuşak toprak zemine durduğu yerde yan yatmasıyla manet kökünden kırıldı.
*Sinyal eridi, servislerde bir civata bile yedek parça bulunmadığından servis akıl verip gönderdi, bir de taksak yine eriyecek falan filan demekten öteye geçmedi. Sorun 10 liralık sinyal değildi zaten gösterilecek tavırdı.
*Karbüratörle hava filtresi (hava süngeri daha doğru olur) arasındaki plastik boru yüksek devirde büzüldüğünden tekleme yapmakta.
*Çok düşük hızla giderken yana yatmasıyla ön çamurluk ve plastik aksamlar kırıldı, evet sonuçta düştüm ama bu motor cross tabiki yan yatacak düşecek, ilk hafif düşmede kırılacak malzeme olmamalıydı.
*Benzin hortumu tam olarak takılmamış ve incecik bir tel kelepçeyle sabitlenmiş güya, musluğun olduğu yerden ince ince akıtıyordu, allahtan yolda giderken çıkmadı da yakmadım motoru.
*Arka fren zaten malumunuz, olmasa daha iyi.
*Ön lastik düz asfalt yolda sibop kesti, bu yüzden kasabın biri fren kaliperimi bozdu, bir haftadır parça gelecek.
Bu arada motor henüz 1500 km de bunuda eklemek isterim.

Fiyatına göre motor gücüne ve motorun genel durumuna lafım yok ama bu ankaradaki motor ustaları beni motordan bezdirdi.. bir keyfimiz var el birliğiyle içine ettiler. kimi ben o modele bakmam der, kimi yağı değiştirmeden geri verir, kimi sorunu çözemez bu motorlar böyle der. ahlaklı adamın ustalığı yok, ustalığı iyi olan ya yüzüne bakmaz ya servet ister.
Kuba için de artık servise de bayiyede gitmeme kararı aldım. 2 yıllık garantilerini kesekağıdı yapsınlar. benim için zerre kadar hükmü kalmamıştır. motorumu da kendim söküp kendim yapacam, muadili parçalar alır bi şekilde uydurur takarım.. garanti bozulmasın diyordum ama böyle garanti bozulsa ne bozulmasa ne..
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
43
Anlattıklarına göre markanın hizmeti için nedesen haklısın. ben ayrıca bu yorumu paylaştığın için de teşekkür ederim, bende zannediorrm çok sağlam motor , bi yerine bi şey olsada gider serviste hallolur hemen. ama değilmiş demekki !

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------

genede en mantıklı cross motor piyasadaki bence. asya çıkardı yeni bi tane asya tepee250 die ama str kadar güzel görüntüsü yok. Apachi var güzel ama plaka çıkmıyor başka cross varmı bu fiyatlara yok. mondiale 8000 tl vermek mantıksız geliyor. artık katlanıcaz gibi geliyor ben hala str almayı düşünüyorum ;) .
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
43
kendim çalıp kendim oynuyorum beni dinleyen yok :D. Neyse str den vazgectim en buyuk avantajı kırşehir de servisi olmasıydı ama servis ler pek yardımcı olmıyacak gibi bir de ilk motor olunca illaki düşüp kalkıcak ayrıca hemende cross yapmaya kalkışmak pek akıllıca olmaz tecrübe olmadan o sebepten ötürü benim göz tvs apache ya da ybr 125 e kaydı ;D onlarında sağlamlığı servisi nasıl bilmiorm araştırıcaz olmadı bi kawasaki alana kadar 20-30 sene beklerim! :p
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Kuba için de artık servise de bayiyede gitmeme kararı aldım. 2 yıllık garantilerini kesekağıdı yapsınlar. benim için zerre kadar hükmü kalmamıştır. motorumu da kendim söküp kendim yapacam, muadili parçalar alır bi şekilde uydurur takarım.. garanti bozulmasın diyordum ama böyle garanti bozulsa ne bozulmasa ne..

Geçmiş olsun... Aldığın karak en mantıklısı. Çinli alıyorsan bu şekilde takılmayı göze alman gerek aslında. Çünkü ustalar aynen dediğin gibi. Benim bildiğim usta da çok iyi ama çinlilere bakmıyor adam. Hak da veriyorum doğrusu...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
motoru almak önemli değil akabinde parça bulmak sorunları çözmek önemli.. honda çok dandik motor bile yapsa satılır..çünkü servis ağı ve yedek parçası var...
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
polat muhtemelen ikimiz de aynı ustadan bahsediyoruz, yalnız o benim gv 650 ye de bakmamıştı :) bu arada sen ne yaptın aldın mı yeni makina? bi ara görüşelim. frensiz gelirim ben :p

sonuç olarak motor almadan önce adam gibi bir usta bulmak lazım gerisi fasa fiso. aslında japonun farkı bu, ustası çok çünkü.. çinliyle, italyanla, koreliyle, hindistanlıyla adam uğraşmıyor birader. kendince haklı tabi parça desen parça yok servis desen servis yok uydurma parçayla tamir etse köşeyi dönmeden yine arızalanıyo :)
 
Katılım
22 Nis 2012
Mesajlar
270
s.a. arkadaşlar size bi sorum olucak bi arkadaşımda str 250 var motorsikletini gösterdigi servisin işçiligini begenmedigi için yag degişimi hava filtresi temizlenmesi gibi işleri kendisi yapıyor ancak geçenlerde motorunu gösterdigi tamirci bu motorun üzerindeki karburatör 200 lük buna 250 lik vakumlu karburatörle degiştirsen motor fişek gibi olur demiş bu konuyla bilginiz varmı gerçektende bu motorların üzerindeki karburatör 200 lükmü degişiklik yapan oldumu aranızda şimdiden teşekkürler
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
s.a. arkadaşlar size bi sorum olucak bi arkadaşımda str 250 var motorsikletini gösterdigi servisin işçiligini begenmedigi için yag degişimi hava filtresi temizlenmesi gibi işleri kendisi yapıyor ancak geçenlerde motorunu gösterdigi tamirci bu motorun üzerindeki karburatör 200 lük buna 250 lik vakumlu karburatörle degiştirsen motor fişek gibi olur demiş bu konuyla bilginiz varmı gerçektende bu motorların üzerindeki karburatör 200 lükmü degişiklik yapan oldumu aranızda şimdiden teşekkürler
200cc yi 232cc yapmışlar.fabrika çıkışı budur motorun...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
polat muhtemelen ikimiz de aynı ustadan bahsediyoruz, yalnız o benim gv 650 ye de bakmamıştı :) bu arada sen ne yaptın aldın mı yeni makina? bi ara görüşelim. frensiz gelirim ben :p

sonuç olarak motor almadan önce adam gibi bir usta bulmak lazım gerisi fasa fiso. aslında japonun farkı bu, ustası çok çünkü.. çinliyle, italyanla, koreliyle, hindistanlıyla adam uğraşmıyor birader. kendince haklı tabi parça desen parça yok servis desen servis yok uydurma parçayla tamir etse köşeyi dönmeden yine arızalanıyo :)

gülmeyin oluum.. hiç sıfır motörünüz olmadı tabi fakirler, ben de ilk bi hafta laylonuynan sürdümdü :mrgreen:

Büyük ihtimalle aynı usta. Ben bikere gittim, sıkıntım olmuştu. Onu da arkadaş daha önceden tanıştırdı diye bin rica minnet baktı. Şimdi yeni motoru alabilirsem yine yanına uğrıycam. Öylesine uğrıycam, selam muhabbet felan. Bakalım nolcak :) Benim yeni motor konusunda da gelişmeleri konuşuruz. Aldığım zaman görüşelim tabi. Havalar felan da düzeldi. Zaten dediğim gibi gaco ile takılıyorum genelde, çok kalabalık değiliz, yine bir çay keyfi yaparız AnkaMall semalarında :cherry:

Bu sıcakta da laylonla sürülmez ki yav... :mrgreen:

s.a. arkadaşlar size bi sorum olucak bi arkadaşımda str 250 var motorsikletini gösterdigi servisin işçiligini begenmedigi için yag degişimi hava filtresi temizlenmesi gibi işleri kendisi yapıyor ancak geçenlerde motorunu gösterdigi tamirci bu motorun üzerindeki karburatör 200 lük buna 250 lik vakumlu karburatörle degiştirsen motor fişek gibi olur demiş bu konuyla bilginiz varmı gerçektende bu motorların üzerindeki karburatör 200 lükmü degişiklik yapan oldumu aranızda şimdiden teşekkürler

200 lük 250 lik diye karbüratör yoktur. Ustanın demek istediği biraz daha büyük yada içindeki parçaları biraz daha performanslı karbüratör takmak. Kaldı ki orjinal karbüratörün hava emme manifoldundaki bükülen kısmı düzeltince bile motor farkedilir derecede toparlıyor kendini. Önce onu halletmek daha mantıklı. Sonra daha büyük karb. takılabilir istenirse...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
geçenlerde araziye giderken sibop kesti, en yakında kendini motor ustası zanneden birine götürdüm, lastiği takarken diski balataların arkasına oturtmuş bende motorun başında durmadım salak gibi.. yola çıkınca kaliperi yedi iki frende.. sonra serviste parça bulamadım, birkaç bayiye kaliperle birlikte bikaç parça sordum ve sipariş verdim, biz sizi ararız dediler bir haftayı geçti daha arayacaklar. Satarken iyi hoş sattıktan sonra bayi seni tanımıyor bile, hele ki servis garantiden iş yaptıracaksan içinden sövüyor. Yedek parça bayi kanalıyla geliyor başka türlü ulaşamıyorsunuz, bayiye bir kar kapısı daha açmışlar. Bu site yönetimi bile gözümüzün içine baka baka kuba motorla ilgili haksız rekabet yaratıyor.
Motorun gücüne diyecek birşey yok ama gel gelelim:

*Yumuşak toprak zemine durduğu yerde yan yatmasıyla manet kökünden kırıldı.
*Sinyal eridi, servislerde bir civata bile yedek parça bulunmadığından servis akıl verip gönderdi, bir de taksak yine eriyecek falan filan demekten öteye geçmedi. Sorun 10 liralık sinyal değildi zaten gösterilecek tavırdı.
*Karbüratörle hava filtresi (hava süngeri daha doğru olur) arasındaki plastik boru yüksek devirde büzüldüğünden tekleme yapmakta.
*Çok düşük hızla giderken yana yatmasıyla ön çamurluk ve plastik aksamlar kırıldı, evet sonuçta düştüm ama bu motor cross tabiki yan yatacak düşecek, ilk hafif düşmede kırılacak malzeme olmamalıydı.
*Benzin hortumu tam olarak takılmamış ve incecik bir tel kelepçeyle sabitlenmiş güya, musluğun olduğu yerden ince ince akıtıyordu, allahtan yolda giderken çıkmadı da yakmadım motoru.
*Arka fren zaten malumunuz, olmasa daha iyi.
*Ön lastik düz asfalt yolda sibop kesti, bu yüzden kasabın biri fren kaliperimi bozdu, bir haftadır parça gelecek.
Bu arada motor henüz 1500 km de bunuda eklemek isterim.

Fiyatına göre motor gücüne ve motorun genel durumuna lafım yok ama bu ankaradaki motor ustaları beni motordan bezdirdi.. bir keyfimiz var el birliğiyle içine ettiler. kimi ben o modele bakmam der, kimi yağı değiştirmeden geri verir, kimi sorunu çözemez bu motorlar böyle der. ahlaklı adamın ustalığı yok, ustalığı iyi olan ya yüzüne bakmaz ya servet ister.
Kuba için de artık servise de bayiyede gitmeme kararı aldım. 2 yıllık garantilerini kesekağıdı yapsınlar. benim için zerre kadar hükmü kalmamıştır. motorumu da kendim söküp kendim yapacam, muadili parçalar alır bi şekilde uydurur takarım.. garanti bozulmasın diyordum ama böyle garanti bozulsa ne bozulmasa ne..
Sıkıntı yok sinirlenme hökelenme bereber yaparız dedik ya :)

polat muhtemelen ikimiz de aynı ustadan bahsediyoruz, yalnız o benim gv 650 ye de bakmamıştı :) bu arada sen ne yaptın aldın mı yeni makina? bi ara görüşelim. frensiz gelirim ben :p

sonuç olarak motor almadan önce adam gibi bir usta bulmak lazım gerisi fasa fiso. aslında japonun farkı bu, ustası çok çünkü.. çinliyle, italyanla, koreliyle, hindistanlıyla adam uğraşmıyor birader. kendince haklı tabi parça desen parça yok servis desen servis yok uydurma parçayla tamir etse köşeyi dönmeden yine arızalanıyo :)

Büyük ihtimalle aynı usta. Ben bikere gittim, sıkıntım olmuştu. Onu da arkadaş daha önceden tanıştırdı diye bin rica minnet baktı. Şimdi yeni motoru alabilirsem yine yanına uğrıycam. Öylesine uğrıycam, selam muhabbet felan. Bakalım nolcak :) Benim yeni motor konusunda da gelişmeleri konuşuruz. Aldığım zaman görüşelim tabi. Havalar felan da düzeldi. Zaten dediğim gibi gaco ile takılıyorum genelde, çok kalabalık değiliz, yine bir çay keyfi yaparız AnkaMall semalarında :cherry:

Bu sıcakta da laylonla sürülmez ki yav... :mrgreen:



200 lük 250 lik diye karbüratör yoktur. Ustanın demek istediği biraz daha büyük yada içindeki parçaları biraz daha performanslı karbüratör takmak. Kaldı ki orjinal karbüratörün hava emme manifoldundaki bükülen kısmı düzeltince bile motor farkedilir derecede toparlıyor kendini. Önce onu halletmek daha mantıklı. Sonra daha büyük karb. takılabilir istenirse...

az bekle bombayı patlatıp gelicez biz polatla özgür :) bi çay partisi daha yaparız evelallah :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst