Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
2005122711211778wv2.jpg





Bu modelin satışı artık yapılmamaktadır. Diğer modeller hakkında ayrıntılı bilgi için www.kubamotor.com websitesini ziyaret ediniz.



Yetkili Satıcılar ve Fiyat Bilgisi için Tıklayın
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
2007 modellerde pek değişiklik göremedim ellerinde kalan modelleri boyayıp tekrarmı sürmüşler piyasaya
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
fiyat perfonmas servis yedek parça temini yakıt gibi konular hakkında açıklama yaparmısınız ve bu makinayı kim ithal ediyor
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Fiyatı her şehirde birbirini tutumuyor geçen sene 3250 idi. Fakat son gelen zamlarla 3600 ila 3900 arasında şehire ve bayi ye göre değişiyor.

Şimdiye kadar yedek parça sorunu yaşamadım hatta diyebilirimki piyasada dünya kadar yedek parçası var. Bütün servislerde ufak tefek parçalarından bulmak mümkün ancak motor aksama ve yürüyen aksam için parça teminatı sizi 1 gün bekletebiliyor.

Performans olarak çok atak olan makinemiz devrinde kullanılmaz ise biraz titreşim yaratıyor onuda biraz teknik müdahale ile ortadan kaldırmasakta azaltmamız mümkün

Biliyorumki bu yazdığım yazı eleştirilecek. Motosikletimiz bakımları iyi yapılmış ise 130 u görebiliyo hatta biraz daha zorlarsanız 140da da fazla inat etmiyor. Genelde cbr 125 kullanıcıları kabul etmiyor ama hiç ıspatlama şansım olmadı.
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Bu motosikletlerin maksimum hızının 140 km olduğu doğru :cat:

Fiyatlarına gelince yuan ve kuba da aynı fiyat şuan peşin 3400 ytl

Yurt genelindede fiyatların aynı olması gerekiyor

Ancak son gelen gümrük zamlarından sonra bu fiyat yükselebilir

Parça konusundada salton a katılıyorum.Yedek parça sıkıntısı yok

Yuanı Türkiye ye çelik motor getiriyor
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
ben ayağımı kırdığım için 9 haftadır motoruma binemiyorum hatta göremiyorum bile... bi hafta sonra inşallah :)

sonra yazıcam tekrar izlenimlerimi...
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
@Turuncu,

Çok geçmiş olsun, kaza yaptığnı biliyordum ama ayağının kırıldığını bilmiyordum
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
ben ayağımı kırdığım için 9 haftadır motoruma binemiyorum hatta göremiyorum bile... bi hafta sonra inşallah :)

sonra yazıcam tekrar izlenimlerimi...

turuncu işşallah motordan soğutmamışdır bu kaza seni:pale: çünkü Hepimiz üzüldük ayağının kırık olmasına:salut: Sağlıcakla kal:rendeer:
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
turuncu işşallah motordan soğutmamışdır bu kaza seni:pale: çünkü Hepimiz üzüldük ayağının kırık olmasına:salut: Sağlıcakla kal:rendeer:

Niye soğusunki karşı tarafın hatası yüzünden kaza yaptı

Geçmiş olsun abicim...Acil şifalar dilerim...

Ablacığım demek istedi arkadaşımız :)

Hayalet 124 nickli arkadaşımızda da ramzey racing var

Bu arada aynı modelin ramzey, arora, sanito ve r&m motor markalı motosikleti olan arkadaşlarında paylaşımını bekliyoruz
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar merhabalar biliyormusunuz geçen hafta bende bir kuba skyjet sj 150 alarak aranıza katılmış olmanın gururunu heyecanını ve mutluluğunu yaşıyorum japonya'dan çin'e transfer olduk kısmet cbr 125 imi ihtiyaç nedeni ile sattım nakite ihtiyacım vardı satmak zorunda kaldım sonradan dayanamayıp gidip bi kuba racer aldım cbr'i aratmıyor aslında motorun tek sorunu titreşim olayı onuda atlatacaz inş en kısa zamanda yakında resimlerini sizinle paylaşacağım sevgilerimle hoşcakalın...
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
185
beyler herkese selam bende yuan cross var bu sızdekı aletlerın son hızına arkadas 220 yamıs bu hıza cıkıyurmu vıbrasyonu nasıl halledıyosunuz:silent:
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Arkadaşlar merhabalar biliyormusunuz geçen hafta bende bir kuba skyjet sj 150 alarak aranıza katılmış olmanın gururunu heyecanını ve mutluluğunu yaşıyorum japonya'dan çin'e transfer olduk kısmet cbr 125 imi ihtiyaç nedeni ile sattım nakite ihtiyacım vardı satmak zorunda kaldım sonradan dayanamayıp gidip bi kuba racer aldım cbr'i aratmıyor aslında motorun tek sorunu titreşim olayı onuda atlatacaz inş en kısa zamanda yakında resimlerini sizinle paylaşacağım sevgilerimle hoşcakalın...

Arkadaşım öncelikle aramıza hoşgeldin... kullanıcıların giderek çoğalması bizi memnun ediyor.Eğer topiğin bu denli ilgi çekeceğini bilseydim saltondan önce ben açardım.:p Titreşime gelince sanırım onu bir iki dişli çoğaltarak giderebileceğini tahmin ediyorum

beyler herkese selam bende yuan cross var bu sızdekı aletlerın son hızına arkadas 220 yamıs bu hıza cıkıyurmu vıbrasyonu nasıl halledıyosunuz:silent:

Merhaba arkadaşım,

Öncelikle göstergenin gerçeği yansıtmadığını söylemek istiyorum.Bu makinelerin maksimum hızı 140 km dir.Zira bu cbr 125 de de aynıdır.Titreşim konusunda yukarıda söylediğim gibi dişli çoğaltarak bu sorunu halledebiliriz.Ancak titreşim başka problemlerden de ileri geliyor olabilir.Onun için yetkili servisin görmesinde fayda var.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vala bana 220 kadran koymaları cok sacma geldı cbr 125 denmı calmıslar acaba:) maksımum hız 140 dıyorsunuzda yanlız modıfıye yapmanız gerekır o hıza cıkmak ıcın tabıkı yokus assaga olması gerekır bırde kımse kusura bakmasın benım dusuncem bu.arkımın akında vardı motoru gormustum 110 u gecmıyor demıstı bılemıcem artık tabı alan arklarımıa hayırlı olsun arka fren disk olması hoş bısey ve saglıklı.

dişli konusuna gelınce hıcbır sorun olmaz kucultup buyutebılırsnız
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
vala bana 220 kadran koymaları cok sacma geldı cbr 125 denmı calmıslar acaba:) maksımum hız 140 dıyorsunuzda yanlız modıfıye yapmanız gerekır o hıza cıkmak ıcın tabıkı yokus assaga olması gerekır bırde kımse kusura bakmasın benım dusuncem bu.arkımın akında vardı motoru gormustum 110 u gecmıyor demıstı bılemıcem artık tabı alan arklarımıa hayırlı olsun arka fren disk olması hoş bısey ve saglıklı.

dişli konusuna gelınce hıcbır sorun olmaz kucultup buyutebılırsnız

Evet göstergenin 220 olması biraz fazla abartı olmuş fakat modifiyesiz açılmış bir motorla düz yolda 140 ı bulman mümkün. Benim motor modifili 2 kişi ille 140 dedik. tek başıma kullanırkende 160 diyeyim dedim fakat 140 dan sonra arkama yusuf yusuf bindi basamadım:). Motorun ağırlığından dolayı yüksek hızlara çıkmak çok tehlikeli olabilir hatta 140 da bile motor altımdan uçacak gibi oluyor.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst