Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vala arkadasım 140 göruyorsan helal derım o motorada sanada:) senınkı modıfıyelı demek hadı bakalım. yanlız ben gene pek emın degılım abı kusura kalma:) belkıde ıbrenız fazla gösterıyordur mesela yanı ama harbıdende dogru ve 140 basıyorsa tebrık ederım
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
dün fuarda gördüm;
kuba standındaki motorlara yazı asmışlar. "TÜRK MALI" yazıyordu... :silent:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuahahahhahahahahhahhahaha:p
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Merhaba arkadaşlar Motorumuz CBR 125 in ikiz kardeşi olan farklı firmaların ülkeye getirerek kendi isimlerini verdikleri sj 150-23 motosikletler.

Motor ile ilgili bana msn den çok kişi gelip soru sordu Bu nedenle bu başlığı açtım.
Sitede şu anda 3 kişiyiz By Mükemmel T_uruncuyu ve ben fakat başlığı gören arkadaşlar da katılacakalardır ve beni msn de soru yağmuruna tutmayacaklardır.

oimggc00950157ca0095015eb6.jpg



sj15023ar7.jpg




BAŞLIĞIMIZ HAYIRLI OLSUN

Buda 2007 Modeli

oimggc01408782ca0142983lw1.jpg



2005122711211778wv2.jpg


Resmi sitesinin verdiği bilgiler

Motor 4 Zamanlı
Motor hacmi (cc) 150
Motor Soğutma Sistemi Hava Soğutmalı
Ağırlık 125 Kg
Maksimum Güç 10.8
Yakıt Tasarrufu 2 Lt - 120 Km
Karbüratör Turbo Sistem
Fren Sistemi Ön Disk - Arka Disk
Taşıyabildiği Ağırlık 210 Kg
Jant Sistemi Çelik Jant
Maksimum Hız 220 Km
Garanti 2 Yıl
Tasarım İTALYAN

ya merak ettim bu motosiklet 220 km / s hız yapıyormuş teknik özelliklerine göre ne yani bu motosiklet 160 bg mi ? :queen: :queen:
helal olsun adamlara :queen: :queen:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar benim bundan onceki motorum cbr 125 repsol idi 130 u gecemedim honda ile şu anki motorum ise kuba skyjet sj 150 çok memnunum ayrıca almayı düşünen arkadaşlara duyurulur hiç düşünmeden alsınlar derim ben 220 km kadrana bakarsanız ooo işimiz var demektir ybr 125 140 yaptığına göre bu motor 150 cc lik racing olarak tasarlandığını düşünürsek bide motorda bazı modifikasyonlar zaten fabrika çıkışında yapılmıştır 160-180 arasını eğer iyi açılmış rodaj donemi iyi geçmiş ve bakımlı bir motorsa rahatlıkla görebilir bence neden olmasın ki cbr 125 ile karıştırmayalım 170 yapan modifiyesiz cbr 125 de gordum ben mesela ornek veriyorum bugun cumartesi günü ışıklarda durduk yamaha rx 115 ve honda cg 125 geldi yanıma ve yamaha king rx 135 yeşil ışıgın yanmasıyla beraber millet yüklenmeye başladı gaza bizim burda genelde boyle oluyorda antepliler bilirler :queen: bi sonraki ışıklara kadar bastık gaza hepsinede nal toplattım yamahaların ne kadar hırçın olduklarını düşünürsek benim motor şu an 150 km de rodajı atlattıkdan sonra neler olur artık siz düşünün kullanmadan asla yorum yapmayın derim ben çinliler bence harika geçmişe bakalım (Örnek Çin Seddi) Çok çılgınlar bu adamlar gerçekten....:cat:


Yaşasın Made İn China.........:queen: :queen: :queen:


Honda Cbr 'in katranındada 200 km yazıyor sonuçta honda 125 cc lik bir motor

(Honda 200 yaparsa abi kuba'da 220 yi yapar rahatlıkla görür hemde tek tekere bile kalkması normaldir :queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Arkadaşlar benim bundan onceki motorum cbr 125 repsol idi 130 u gecemedim honda ile şu anki motorum ise kuba skyjet sj 150 çok memnunum ayrıca almayı düşünen arkadaşlara duyurulur hiç düşünmeden alsınlar derim ben 220 km kadrana bakarsanız ooo işimiz var demektir ybr 125 140 yaptığına göre bu motor 150 cc lik racing olarak tasarlandığını düşünürsek bide motorda bazı modifikasyonlar zaten fabrika çıkışında yapılmıştır 160-180 arasını eğer iyi açılmış rodaj donemi iyi geçmiş ve bakımlı bir motorsa rahatlıkla görebilir bence neden olmasın ki cbr 125 ile karıştırmayalım 170 yapan modifiyesiz cbr 125 de gordum ben mesela ornek veriyorum bugun cumartesi günü ışıklarda durduk yamaha rx 115 ve honda cg 125 geldi yanıma ve yamaha king rx 135 yeşil ışıgın yanmasıyla beraber millet yüklenmeye başladı gaza bizim burda genelde boyle oluyorda antepliler bilirler :queen: bi sonraki ışıklara kadar bastık gaza hepsinede nal toplattım yamahaların ne kadar hırçın olduklarını düşünürsek benim motor şu an 150 km de rodajı atlattıkdan sonra neler olur artık siz düşünün kullanmadan asla yorum yapmayın derim ben çinliler bence harika geçmişe bakalım (Örnek Çin Seddi) Çok çılgınlar bu adamlar gerçekten....:cat:


Yaşasın Made İn China.........:queen: :queen: :queen:


Honda Cbr 'in katranındada 200 km yazıyor sonuçta honda 125 cc lik bir motor

(Honda 200 yaparsa abi kuba'da 220 yi yapar rahatlıkla görür hemde tek tekere bile kalkması normaldir :queen: :queen: :queen:


Gülüyorum sana .
selamlar
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
vala arkadasım 140 göruyorsan helal derım o motorada sanada:) senınkı modıfıyelı demek hadı bakalım. yanlız ben gene pek emın degılım abı kusura kalma:) belkıde ıbrenız fazla gösterıyordur mesela yanı ama harbıdende dogru ve 140 basıyorsa tebrık ederım

Bunlar fikir değil deneyimlerden ortaya çıkan sonuçlar, bu motorlar modifiyesiz 140 km hızı görebilecek güçteler

dün fuarda gördüm;
kuba standındaki motorlara yazı asmışlar. "TÜRK MALI" yazıyordu... :silent:

Firmaların görüşleri kendilerini bağlar, ayrıca ben bu motosikleti aldığımda çin malı olduğunu biliyordum :)

ya merak ettim bu motosiklet 220 km / s hız yapıyormuş teknik özelliklerine göre ne yani bu motosiklet 160 bg mi ? :queen: :queen:
helal olsun adamlara :queen: :queen:

Piyade sen geçen bana bu motosikletin özelliklerini çok merak ediyorum demiştin, o zaman açıklayayım.Öncelikle 125-150 cc racinglerde (çin olsun japon olsun) kadranın gerçeği yansıtmadığını hepimiz biliyoruz.Ayrıca bu motosikleti alan herkes eğer iyi bir araştırma yaptıysa bunları bilir.Yani herkes gerçek hızının farkında.Abartma olayına gelince fena değil en azından havası var 220 km diye :p :mrgreen: :queen:
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
[COLOR="DeepSkyBlue"]Piyade sen geçen bana bu motosikletin özelliklerini çok merak ediyorum demiştin, o zaman açıklayayım.Öncelikle 125-150 cc racinglerde (çin olsun japon olsun) kadranın gerçeği yansıtmadığını hepimiz biliyoruz.Ayrıca bu motosikleti alan herkes eğer iyi bir araştırma yaptıysa bunları bilir.Yani herkes gerçek hızının farkında.Abartma olayına gelince fena değil en azından havası var 220 km diye
Şeklinde bir açıklama yollamışsın.SN; By Mükemmel.
Teşekkür ederim bu kısma.
Fakat[/COLOR];
Kardeşim benim sorum kadranla değil bak iyi oku ...
Adamlar teknik özelliklerine şunu yazmışlar:
Maksimum Hız 220 Km
ayrıca abartmadan değil gerçekler den yanayım.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Henüz Plakasını Dahi takamadığım motorum geçen cumartesi aldım daha:queen: :queen: :queen: nerdeyse 1 haftadır plakasız geziyorum buyrun resimleri arkadaşlar sanırım 2007 model:wiinkk:







 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
vallaha ne dıyeyım cbr nın bırebır aynısı...yesıl olan modellerın kafa grenajları cbr150 ıle aynı. (turkıye de malesef olmayan:pale: ) 2007 modellerın farlarını bırlestırmısler ama fena da olmamıs hanı..cbr almak ısteyıp te alamayacak bır cok yenı motorsıklet sevdalısı ınsan ıcın cok cok ıyı bır alternatıf bence..alan arkadaslarımıza da hayırlı olsun..
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
1
selam oncelikle .. herkes hız konusunu konusuyor ama kimsenin dikkatini cekmedimi cbr125 in su sogutmalı olupta kubanın hava sogutmalı olmasını .
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam oncelikle .. herkes hız konusunu konusuyor ama kimsenin dikkatini cekmedimi cbr125 in su sogutmalı olupta kubanın hava sogutmalı olmasını .

Çok haklısın abicim bu konuda ama cbr'in fiyatı 5,500 ytl plaka hariç

Kuba ise 3,500 ytl karar sizin artık bakın hangisi kesenize uygunsa onda karar kılmalısınız bence ahh keşke bide sıvı sogutmalı yapsalardı o zaman tadından yenmezdi işte

Selamlar...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
[COLOR="DeepSkyBlue"]Piyade sen geçen bana bu motosikletin özelliklerini çok merak ediyorum demiştin, o zaman açıklayayım.Öncelikle 125-150 cc racinglerde (çin olsun japon olsun) kadranın gerçeği yansıtmadığını hepimiz biliyoruz.Ayrıca bu motosikleti alan herkes eğer iyi bir araştırma yaptıysa bunları bilir.Yani herkes gerçek hızının farkında.Abartma olayına gelince fena değil en azından havası var 220 km diye
Şeklinde bir açıklama yollamışsın.SN; By Mükemmel.
Teşekkür ederim bu kısma.
Fakat[/COLOR];
Kardeşim benim sorum kadranla değil bak iyi oku ...
Adamlar teknik özelliklerine şunu yazmışlar:
Maksimum Hız 220 Km
ayrıca abartmadan değil gerçekler den yanayım.

Haklısın arkadaşım...Ancak teknik özelliklere kadran 220 km ama ancak 140 km yapabiliyor yazamazlardı herhalde :p Sonuçta o kadran oraya konmuş distribütör firmada aynısını yazmak zorunda.Aksi takdirde kendini yalanlamış olur.

vallaha ne dıyeyım cbr nın bırebır aynısı...yesıl olan modellerın kafa grenajları cbr150 ıle aynı. (turkıye de malesef olmayan:pale: ) 2007 modellerın farlarını bırlestırmısler ama fena da olmamıs hanı..cbr almak ısteyıp te alamayacak bır cok yenı motorsıklet sevdalısı ınsan ıcın cok cok ıyı bır alternatıf bence..alan arkadaslarımıza da hayırlı olsun..

Yorumların için teşekkürler arkadaşım.Keşke herkes senin gibi yapıcı eleştiriler yapabilse.Sonuçta burda herkes ne satın aldığının farkında...Kimine göre geçiş motoru, kimine göre ise maddi imkanlar dahilinde alınan motosikletler.

selam oncelikle .. herkes hız konusunu konusuyor ama kimsenin dikkatini cekmedimi cbr125 in su sogutmalı olupta kubanın hava sogutmalı olmasını .

Evet doğru, ancak cbr de ise kolçak yok, yani elektrik sisteminde problem varsa motor çalışmaz.Her iki modelin de eksi ve artı yanları var.

Çok haklısın abicim bu konuda ama cbr'in fiyatı 5,500 ytl plaka hariç

Kuba ise 3,500 ytl karar sizin artık bakın hangisi kesenize uygunsa onda karar kılmalısınız bence ahh keşke bide sıvı sogutmalı yapsalardı o zaman tadından yenmezdi işte

Selamlar...

Bu arada sana hayırlı olsun demeyi unuttuk arkadaşım...İyi günlerde kullanman dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada sana hayırlı olsun demeyi unuttuk arkadaşım...İyi günlerde kullanman dileğiyle :rendeer:

Teşekkür ederim dostum sağolasın By_Mükemmel:wiinkk:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Bende Ordu Ünyede 150 cc küba modelinin resimlerini çekmiştim paylaşayım...Yuan yada Küba tümünün patendi modeli SKYJET'e ait...







 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Güzel Resim lermiş aytskal bende ilk alırken siyah almayı çok istedim ama kısmet yeşile imiş.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
bunları biliyormuy dunuz?

Skyjet'in bir avustralya şirketi olduğunu, ancak piyasada rekabet edebilmek için Singapur, Taiwan'da ve çin deki fabrikalarında üretim yaptığını biliyor muydunuz.
şimdi diyecekler abi sağlam sallıyorsun diye ama yok öyle:queen: biz de boş bilgi olmaz vesselam:cat:
ha unutmadan kaynak isteyenler de yok abi ben inanmam diyenler için
http://www.alibaba.com/company/10310175.html
adresinden şirket hakkında bilgiler alabilirler. tabi ingilizce
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
selam oncelikle .. herkes hız konusunu konusuyor ama kimsenin dikkatini cekmedimi cbr125 in su sogutmalı olupta kubanın hava sogutmalı olmasını .

Tabiki çekti zaten konunun ilk mesajındada özelliklerde belirtildi. Her iki motorun artıları ve eksileri var cbr 125cc skyjet 150cc - cbr 6 vites skyjet 5 - cbr disk skyjet disk+ Abs fren - cbr aynası dreksiyonda skyjet aynası ön grenajda - cbr su soğutmalı skyjet hava soğutmalı. Bunlar aklıma gelenler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst