Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
bugun osmanıyeye gıttım halil[osmanıyelı]arkdasla tanıstık motorunu kullandım.Motorun cekısını hızını vb.seylerı gosterdı cok yardımcı oldu sagolsun burdanda tekrardan tsk ederım kendısıne fotografta cekıldım fotoyu aksama koyarım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:29 ----------

bu arada motorunu cok ıyı cozmus virajlara cok ıyı gırıyor:)
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
bugun osmanıyeye gıttım halil[osmanıyelı]arkdasla tanıstık motorunu kullandım.Motorun cekısını hızını vb.seylerı gosterdı cok yardımcı oldu sagolsun burdanda tekrardan tsk ederım kendısıne fotografta cekıldım fotoyu aksama koyarım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:29 ----------

bu arada motorunu cok ıyı cozmus virajlara cok ıyı gırıyor:)

T e n e K e :queen: Halil beyin Motorunu cc yükseltmişti sanırım :cherry: halil abi kızma ama eşşeğe altın semer vursan eşşek yine eşşektir :queen: misal arkadaş 200 luk yaptırdı motor 160 goruyor ama gene aynı..

Herneyse BOMBA Haberi veriyorum

motoru satmış bulunmaktayım satış vs..:wiinkk: HaLiL abi allah kolaylık versin diyor Artık Bu motoru bitirmiş bulunuyorum :p
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
T e n e K e :queen: Halil beyin Motorunu cc yükseltmişti sanırım :cherry: halil abi kızma ama eşşeğe altın semer vursan eşşek yine eşşektir :queen: misal arkadaş 200 luk yaptırdı motor 160 goruyor ama gene aynı..

Herneyse BOMBA Haberi veriyorum

motoru satmış bulunmaktayım satış vs..:wiinkk: HaLiL abi allah kolaylık versin diyor Artık Bu motoru bitirmiş bulunuyorum :p

bas git leyn f5 e saygısızlık yapma:p
hayırlı olsun


Engin güzel gündü gezdik tanıştk sohbet ettik:rendeer:. 600 e recai nin motoru alınabilirdi ama ben hala kuşkudayım 1300 e niğdedekinden. iyi düşün sonra pişman olma 600 e de binebilirdin bu motora.
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
bas git leyn f5 e saygısızlık yapma:p
hayırlı olsun


Engin güzel gündü gezdik tanıştk sohbet ettik:rendeer:. 600 e recai nin motoru alınabilirdi ama ben hala kuşkudayım 1300 e niğdedekinden. iyi düşün sonra pişman olma 600 e de binebilirdin bu motora.

Sağolasın abi sen olmasan halimiz haraptı bu yerde :) benim motoru bi yıkadım meğer ne cevhermiş be mat siyah çıkı verdi ortaya 5 6 aydır yıkamıyordum sanırım :queen: acayip mutluyum vallaha sattım diye.. Yukarda allah var japondan daha iyi dayanıyor motor.. Benim motorum güzeldi orjinaldi En azından. Engine tavsiyem fikrimce antalyadaki 3000km olana bakması gayet güzel gozukuyor isterse gider bakarım zaten..Tutupda 2000 lira yazıp 1300 liraya vericek olan arkadaştan motoru almasın Alıcaksada iyice bi baksın 3 4 motorcuya götürsün diyorum :cat:
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482


Buyrun buda resim:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:06 ----------

recai antalyadakı motor gozumde onu alacam Nasıp olrsa motor hosuma gıttı ya
 
Katılım
3 Nis 2010
Mesajlar
87
arkadaslar sımdı bu motordan marka farketmez satan warmıdır? bide aşa yukarı 2.el fiyatlar nedir? lise 2 ye gecdim bu motoru almayı dusunuorm daha once keeway arn 125 vardı sattım bunu almak istiyorum :cherry:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
arkadaslar sımdı bu motordan marka farketmez satan warmıdır? bide aşa yukarı 2.el fiyatlar nedir? lise 2 ye gecdim bu motoru almayı dusunuorm daha once keeway arn 125 vardı sattım bunu almak istiyorum :cherry:

1000 liradan fazla verme Dostum.Ben burda Bu motoru kötüleyen adam roLündeyim Galiba :queen: Halil bey yardımcı oLur :cherry:
 
Katılım
3 Nis 2010
Mesajlar
87
kardes işte satan varmıkı bu motor cok hosuma gitti aynısı cok yakın arkdasımda war gayet guzel arkada oturuken farkettım asırı tıtrıodu yanı ama halledilebilir diolar we performansında dusme falan olurmu???
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
Burda okuduklarıma dayanarak soyluyorum bu motorun tıtresım sorunu bıtmez.Belkı azda olsa azalır ama cok olmaz yani.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
yazılanları okuyunca çokk güzel paraya vermişim motoru.hoş takasta gitti ama yinede güzel paraya satmışım
 
Katılım
3 Nis 2010
Mesajlar
87
ya kaç para şimdi bana soyleyen olmadı sahibinden com da bitane skyjet gordm farın ustundekı grenaj kırılmıs bı okadar. 700 tl demiş. titresim bana bişi yapmaz bilader motorun gorunus yeter :D
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
ya kaç para şimdi bana soyleyen olmadı sahibinden com da bitane skyjet gordm farın ustundekı grenaj kırılmıs bı okadar. 700 tl demiş. titresim bana bişi yapmaz bilader motorun gorunus yeter :D


Recainindı o motor sattı zaten kendıde soylemıs tıtresım etkılmez dıyorsun ama surmemıssın motoru bellı bende surmeden once oyle dıyordum:cherry: ama bende alacam yınede:cherry:
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
3
beyler öncelikle hayırlı bayramlar..
2007den beri yazılarınızı özet geçe geçe okudum bu motorla ilgili..
motor hevesim var, cbr125 almayı düşünüyordum fakat çok binemeyeceğim ve geçici bir hevesim olduğu için daha ucuz bişeyler aramaya başlarken sizin forumu gördüm.

Ocak, şubat gibi bir motor sahibi olmayı düşünüyorum
bu motoru tavsiye edermisiniz?
hangi markayı önerirsiniz?
İzmirde yaşıyorum, bu şehire uygun hale getirebilirmiyim motoru?
şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
18
beyler öncelikle hayırlı bayramlar..
2007den beri yazılarınızı özet geçe geçe okudum bu motorla ilgili..
motor hevesim var, cbr125 almayı düşünüyordum fakat çok binemeyeceğim ve geçici bir hevesim olduğu için daha ucuz bişeyler aramaya başlarken sizin forumu gördüm.

Ocak, şubat gibi bir motor sahibi olmayı düşünüyorum
bu motoru tavsiye edermisiniz?
hangi markayı önerirsiniz?
İzmirde yaşıyorum, bu şehire uygun hale getirebilirmiyim motoru?
şimdiden teşekkürler...

musty bende izmirde oturuyorum yardımcı olabilirim ama bu motorlardan kalmadı sanırsam artık sıfır olarak.izmirin neresindensin?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst