Kuba Kuba SJ 150-23 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Valla abi ozaman kırmızı vardı onla farklı durumlar olmuştu oyuzden yani Şimdi bunu satıp dylan alıcaz ben ayrıca ybr bakıyorum karışık yani durumlar araba pek sarmadı Senin skyjetle Benim arkadaşın yeşil skyjet anca boy ölçüşür Oda 200 lük yaptırmış abi Skyjet Bu değer mi ya:queen:
olsun f5 bizim gönlümüzün sultanı:queen:
kısmet olursa gelecek sene antalyaya gelebilirsem f5le geleceğim bir 2 anahtar almaya:p
alırmıyım:p
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,404
olsun f5 bizim gönlümüzün sultanı:queen:
kısmet olursa gelecek sene antalyaya gelebilirsem f5le geleceğim bir 2 anahtar almaya:p
alırmıyım:p

Gel abi ama o yolu o motorla nasıl çekersin bilemiyorum sat abi sana artık 600lük yakışır :p anahtar kısmına girmiyorum ama sana uygun cuplar var onlarla yarışabilirsin :queen:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Gel abi ama o yolu o motorla nasıl çekersin bilemiyorum sat abi sana artık 600lük yakışır :p anahtar kısmına girmiyorum ama sana uygun cuplar var onlarla yarışabilirsin :queen:

cub ları 3 .viteste geçerim 4 e atmam

400 km yapmışlığım var. 400 den sonra oturamıyorum motora nedense:queen:
yolda bozuluyomuş o zaman hapı yutarım:queen:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
18
baktım arkada da senin f5 var

bir gelmedin mersine halbuki ben 165 lik yaptırdım senlle yarışacam diye:queen:

30851679fdi.jpg

osmaniyeli senin f5 sahibindende gördüm sanki titreşimsiz falan yazmışsın doğrumu görmüşüm?
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
osmaniyeli senin f5 sahibindende gördüm sanki titreşimsiz falan yazmışsın doğrumu görmüşüm?

yok hocam ben satmıyorum motoru 3 senedir daha hiç satılığa çıkarmadım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:18 ----------

İsim neydi alonsokolik:)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
18
Dostum o benim motor Titreşimsiz yazan :) daha dorusu benim Yatan motorum :cherry:halil abinin yanılmıyorsam yeşildi öyle hatırlıyorum

pardon recai karıştırdım ben :mrgreen: ama dogru hatırlamısım motoru.titreşimi kesmek için naptın peki? dişlilerle oynamak dışında bişi yaptınmı?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:11 ----------

yok hocam ben satmıyorum motoru 3 senedir daha hiç satılığa çıkarmadım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:18 ----------

İsim neydi alonsokolik:)

isim tolga.sizin halilmi?
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
Bu motorun yeşil rengını satacak arkdas varsa ulassın bana şimdiden belırtım ucuk fıyatlar ıstemeyın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst