- Katılım
- 21 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,832
olsun f5 bizim gönlümüzün sultanı:queen:Valla abi ozaman kırmızı vardı onla farklı durumlar olmuştu oyuzden yani Şimdi bunu satıp dylan alıcaz ben ayrıca ybr bakıyorum karışık yani durumlar araba pek sarmadı Senin skyjetle Benim arkadaşın yeşil skyjet anca boy ölçüşür Oda 200 lük yaptırmış abi Skyjet Bu değer mi ya:queen:
kısmet olursa gelecek sene antalyaya gelebilirsem f5le geleceğim bir 2 anahtar almaya
alırmıyım