Kuba Kuba KH125-12D Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ara 2009
Mesajlar
1
Haa bide 160 ibre var motorda hemide dijital destekli

vay ibre vay

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:53 ----------

beyler ben antepteyim bu motorpisikletin satıcıları burada çok hatta diğer modelleride peynir ekmek gibi satılıyor bu pek satılmıyor diğer 125 likler 1500 1400 felan bunun fiyatı ise 2400 2200 felan bii kaç yerde değişiyo ha bide burda asıl distribitör var kuba plaza baya büyük bi yer orda çok fazla küba var yığınla.:) taksit imkanı felanda var ama işte kullanan bi tanıdık yok motor nasıl çok iyi bimiyorum ama bence bilen biri olmadan almak saçma olur...not bende bu aralar alacam ama ne alıym kararsızım
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Motor: Tek silindir, 4-zamanlı
Motor Hacmi: 124 cc
Soğutma: Hava Soğutmalı
Ağırlık: ~ 125 Kg
Maksimum Güç: 11.5
Yakıt Tasarrufu: 2 Lt - 100 Km
Karbüratör: Injeksiyon
Fren Sistemi: Ön Disk - Arka Kampana
Jant Sistemi: Çelik Jant
Maksimum Hız: 150 Km/saat
Çelik Jant: Standart
Aksesuar: Standart
Garanti: 2 Yıl

%100 yerli malı değildir. Toplama parçalar genellikle çin, malezya, vs montaj Anteptir.. Enjeksiyonlu süspansiyon ne demek biri bana anlatsın...


MOTOR GERÇEKTEN GÜZEL OLMUŞ.MOTORSİKLETİN ÜRETİM YERİ GAZİANTEP'' tir ARKADASLAR YANİ MOTOR %100 YERLİ TÜRK MALIDIR. MOTOR GERÇEKTEN GÜZEL BİRŞEY ENJEKSİYONLU SÜSPANSİYONLAR HARİKA OLMUŞ TİTREMEYİ ÇOK AZA İNDİRMİŞLER BİR MOTORUNU HONDA NIN ÜRETTİGİNİ SÖYLUYORLAR......SAYGILAR FİYAT HAKKINDA 3000 OLDUGUNU SÖYLUYORLAR:cat:


KUBAMOTOR MERKEZ
Örnek Sanayii Sitesi
8 No'lu Cadde No:19
Şehitkamil GAZİANTEP
TEL 0342 235 55 58
FAX 0342 235 64 81-


%100 yerli malı değildir. Toplama parçalar genellikle çin, malezya, vs montaj Anteptir.. Enjeksiyonlu süspansiyon ne demek biri bana anlatsın...
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
208
Aydında satılıyor bu motor.Ben motor araştırırken görmüştüm.Hoş bir tipi var.Sonra web sitesindeki özelliklerine baktım.Gayet güzel.Ama dayanıklılığını bilemem.Çin malı ama güzel duruyor.
 
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
62
kuba KH125-12D kullanan varmı arkadaşlar.yüksek devirde titreşim oluyo diye duydum bayisine sordum yok öyle bişey dedi.ya sıfır bundan alıcam yada ikinci el ybr düşünüyom
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
bir kaç gün önce bende baktım kardeş banada titreşim yok dediler ama satana kadar mı titremiyo orasını bilemedim görüntü ve kalıp olarak güzel motor ama sanki diğer çinlilerden biraz kaliteli gibi geldi bana . biraz yorum gelse düşünmüyo değilim.:cat:
 
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
62
KUBA KH125-12D modeli ilandada belirttiğimiz gibi japon kalite standatlarına göre üretilmiştir.Bu ürün yaklaşık 1 senedir satılıyor motorunun üst egzantrik oluşundan dolayı vibrasyon hiç yoktur.Fabrikadan ve servislerden ve kullanıcılardan aldığımız bilgi sonucunda bu motorun fren müşürü arızası bile vermediği bilinen gerçektir.ybr nin kalitesine gelince KUBA KH125-12D modelinden kesinlikle üstün değildir......(bayinin bana vermiş oldugu cevaptır)http://www.sahibinden.com/kuba_kh12...lerisayan-32WQQaXQQ21119375WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
işallah bu söyledikleri gibidir ama ben hala bir kullanıcı yorumu bekliyorum:silent:
 
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
62
mbuyuk bu konuyu araşttırmak lazım istersen başka yere açalım ne dersn
 
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
62
kaç bin üye var mt de kullanan arkadaş yok bu motordan yada yazmak istemyolar cvp
 

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
Arkadaşlar bence resime bakılarak bir motorsiklet alınmaz. Ancak ve ancak bu motorun kendisini gerçek anlamda kullanmış ve motor bilgisine teknik olarak sahip olan birilerinden yeterli bilgi alınabilir. Ama şekil güzel olmuş. Bahsedildiği gibi olursa ne ala ama ya olmazsa...???
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
ya millet çoğunuz belki haklısınız ama honda cbr 125 ortada siteyi takip edenler bilir adamın motoru 3.gününde yandı - birinin hız sorunu vardı 125 lik motora 200 lük kadran koymuşlar bu hondanın göstergesine laf atanınız yok o da orjinal halile düzgün rodajlı motorla 130'un üstüne çıkanını duymadım - birinin elektirik sorunu vardı - daha dün innovanın hız sorunu vardı 100 'ü geçmiyomuş - bir sürü olayı vardı şuan aklımda olan bunlar oda kalitenin adı dediğniz markada bu sorunlar oluyo...bırakında normal markalarda sorun olsun haaa bu arada bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur

hay sen çok yaşa paşaa mıllet tutturmus bı honda yamaha dıger markalar kotu dandık adamlar motorun bırak resmını nasılbırsey oldugunu bıle gormeden yorum yapıyor dandık dıye :farao::farao: yorum yapan arkadaslara seslenıyorum hangınız kullandı basınızı agrıttıda kotu dıyorsunuzkubamotorun hıcbır modelının hondadan yamahadan asagıya kalır yanı yok:bounce:
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Bir çok insan bu motosiklet nasıl acaba diye düşünür. Bu da normaldir. Kullanıcıların tecrübeleri paylaşıldıkça o motosiklet hakkında gerçek bilgiler yavaş yavaş ortaya çıkar. Tam bir karar için yollarda onbinlerce kilometre yol yapması ve sonuçlarının ortaya konulması gerekir.

Gelelim insanların önyargılarına. Ne yazık ki Çin menşeli motosikletler bu durumu kendileri oluşturdular. Öyleki piyasaya sürülen bir motorun özelliklerini bile yanlış verdikleri oluyor.

Bu motosiklet için bir satıcı üstten eksantrikli diye yazmış. Ama ne olduğu meçhul.
Motoru SOHC'mi, DOHC'mi yoksa OHV'mi? Bu bilgiler üretici firmanın web sayfasında bile yok. Son hızını 150 km/h yazmışlar. Buna sadece çocuklar inanır.
Ciddi bir firma motosikletini tanıtmak istiyorsa güzel bir şekilde rodajını yaptığı bir motosikleti konunun uzmanlarına test için verir. Test sonuçları motosiklet dergilerinde ve sitelerinde yayınlanır. Ama Türkiye'de satıcılar tüketiciyi kolay av olarak gördükleri için bu zahmete girmeye gerek duymuyorlar. Tüketiciler bilinçlendikçe bu saygıyı duymak zorunda kalacaklar. İyi sürüşler.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
Bir çok insan bu motosiklet nasıl acaba diye düşünür. Bu da normaldir. Kullanıcıların tecrübeleri paylaşıldıkça o motosiklet hakkında gerçek bilgiler yavaş yavaş ortaya çıkar. Tam bir karar için yollarda onbinlerce kilometre yol yapması ve sonuçlarının ortaya konulması gerekir.

Gelelim insanların önyargılarına. Ne yazık ki Çin menşeli motosikletler bu durumu kendileri oluşturdular. Öyleki piyasaya sürülen bir motorun özelliklerini bile yanlış verdikleri oluyor.

Bu motosiklet için bir satıcı üstten eksantrikli diye yazmış. Ama ne olduğu meçhul.
Motoru SOHC'mi, DOHC'mi yoksa OHV'mi? Bu bilgiler üretici firmanın web sayfasında bile yok. Son hızını 150 km/h yazmışlar. Buna sadece çocuklar inanır.
Ciddi bir firma motosikletini tanıtmak istiyorsa güzel bir şekilde rodajını yaptığı bir motosikleti konunun uzmanlarına test için verir. Test sonuçları motosiklet dergilerinde ve sitelerinde yayınlanır. Ama Türkiye'de satıcılar tüketiciyi kolay av olarak gördükleri için bu zahmete girmeye gerek duymuyorlar. Tüketiciler bilinçlendikçe bu saygıyı duymak zorunda kalacaklar. İyi sürüşler.

dogru söze alkış tutarım::biggrinn::biggrinn

aslına bakılırsa bugün bende gördüm bunu. fiyat sordum 2650 12 taksit.

bunu almak yerine ikinci el temiz apache rtr yada cbf 150 alınabilir. yok mu bu motoru kullanıp test eden. artıları ve eksileri nelerdir. vibrasyon ne alemde. parça kaliteleri nedir.

bide bu wuyang işine pek aklım ermedi ne dir bu iş bilen açıklasa. hnda gibi bir firma neden küba motorla işbirligi yapsın ki. sonuçta pazarda bu tarz motosikletide varken. cbf 150.
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
281
i658192_xy2505a.jpg
[/URL][/IMG]
i658191_xy2505afr.jpg
[/URL][/IMG] buda racing i ön kısım felan gzlde kuyrukda batırmışlar Motor: Tek silindir, 4-zamanlı
Motor Hacmi: 232.6 cc
Soğutma: Hava Soğutmalı
Ağırlık: ~ 130 Kg
Maksimum Güç: 16.3
Yakıt Tasarrufu: 2.5 Lt - 100 Km
Yakıt Sistemi: Karbirator
Fren Sistemi: Ön Disk - Arka Disk
Maksimum Hız: 150 Km/saat
Çelik Jant: Standart
Aksesuar: Standart
Garanti: 2 Yıl
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
i658192_xy2505a.jpg
[/URL][/IMG]
i658191_xy2505afr.jpg
[/URL][/IMG] buda racing i ön kısım felan gzlde kuyrukda batırmışlar Motor: Tek silindir, 4-zamanlı
Motor Hacmi: 232.6 cc
Soğutma: Hava Soğutmalı
Ağırlık: ~ 130 Kg
Maksimum Güç: 16.3
Yakıt Tasarrufu: 2.5 Lt - 100 Km
Yakıt Sistemi: Karbirator
Fren Sistemi: Ön Disk - Arka Disk
Maksimum Hız: 150 Km/saat
Çelik Jant: Standart
Aksesuar: Standart
Garanti: 2 Yıl

obaa kuba cosmus:queen::queen:
cin min
helal olsun sonunda biri yuksek cc cinlilere el atti
umarim devamida baska modellerle gelir...
ozellikle cin-enduro bekliyoruz:salut:
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Arkadaşlar Burda (Marmaris) Kübadan bir tane var. Amortisörler Gazlı. Apache' gibi. Motorun Pek Çekici bir Sesi Yok. Motorun Sahibi Arkadaşla konuştum. Kaç Yapıyor dedim. 140 Rahat yapıyor dedi. Ancak Benim Apache 120 Yapıyor Şuanda Ki Hala rodajda Sayılır. 2900- 3000 Adam bana yetişemedi. Ve Kazadan Dolayı Arka Jantım Yamuk. Kalkışları Benimki Kadar Olmasada YBR den iyi gibi. Çok Cılız Ve Motoru Koli Bandıyla duruyormuş gibi bi Halde. Şaseden Çok ayrı gibi Geldi. Ses desen Zaten Scooter gibi. ama benim Egsoz Delik :)) Kullandıgım zaman ise Vites Aralıgı fena diil. Firenler Saglam Tabi Motor daha 1700 deymiş. Ama Apache Gerçekten Basar. Yada CBF. Sadece YBR'ye Kafa Tutması için yapılmış bir motor. Ha Rodajından sonra kaç yapar bilemem. Titreşime gelince. Apache'ye Titriyor diyorsanız ki titremiyor benim makina. Bu Motorda az biraz var. Erezyonları ( Yolda Yaylanması ) Çok iyi olmasada Güzel. benden Bukadar. Deneyen yazsın.
 
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
19
arkadaslar bu makinayı kullanıyorum 4 gün oldu alalı ve cok memnunum.motorda fena bi konfor var diğerlerinden cok farklı..yeni başladık ileri dogru kusurları yada gelişmeleri aktarırım sorularınızı bekliyorum..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst