Çaglayanda erol ustaya yolum düştükçe motoru inceliyorum.Dün windyS ile yan yana idi.Şase,jant,alt üst mesnet,gidon,disk ve merkezi pompası ve daha birçok aksam aynı kalıptan çıkmişcasına.Tek farklı olan kısım motor gibi görünüyor.Titreşim windy den daha azmış(gerçi satıcının lafı yılların MZ bayisi)Motor japon muşşş.Test sürüşü yok muş.Alıcan binecen begenmesende binmeye devam edecen.Karpuzcu biele kestiginde kelek cıkarsa yere atıp yenisini veriyor.Gerçi gene karpuz veriyor,almama şansın var tabiki de motorda böyle degil.Alanlar binmiyor binenlerde burada paylaşmıyor.Motor kısmında:Silindir-gömlek kısmının petekleri bariz ybr windy ve diger muadillerinden daha geniş kanallı.Üst kafada petkler daha azgibi.(hava kanalları yani.)tek gıcık oldugum yanı devir saatinin telli yani mekanik oluşu,binmeden 50-100 bin km yapmadan şöyle cigerini yakmadan merakımız geçmiyecek.....