- Katılım
- 13 Eyl 2008
- Mesajlar
- 70
Kuba motorun esas distribütörü Gaziantep'tedir. Birde montaj fabrikası vardır. Kuba motoru siz Gaziantep' lilere sorun. gelelim şahsi düşüncelerime kırılmaca darılmaca yok.
Kuba motor biraz mallarını abartmayı sever. Örneğin cbr 125 taklidi motorları vardı. Max hız bölümüne 220 diyorlardı vede benim saftirik garibim buna inanıyordu. Halbuki ibresi 220 kadranlı. Vurduğu sürat ise en fazla 130 taş çatlasın 140 o da bakımlı ise ha. İbreleri yanlış gösteriyor normalde 130 yaparkene vatandaş 160 km hız yapıyorum zannediyodu kadrana bakarak. Bu motorun yapacağı en fazla hız tahminim 110-120 arasıdır. Onu yaparsa ne ala. Birde kuba motorların karekteristik özelliği olan titreşimleri vardır. Grenajları hariç genelde sağlam motor yapıları vardır. kolay kolay motor yönünden arıza vermezler. grenajlar ise dandik malzemeden imal edilmiştir. Motor ybr 125 ikizi gibi. Çakma cbr ikizleri sağlam bende kullanıyorum ama kuba motorun getirdiğinden değil ama, sonuçta aynı fabrikadan çıkıyorlar. İnş buda sağlam taklidden oluşur. Benim çakma cbr in tek şikayetim titreşimi başka herhangi bir sorun 3 (üç) seneden beri yaşamadım . 20.000 km geldi motor.Bundan sonrada sorun olmaz, sorun yaşamam inş.
Kuba motor biraz mallarını abartmayı sever. Örneğin cbr 125 taklidi motorları vardı. Max hız bölümüne 220 diyorlardı vede benim saftirik garibim buna inanıyordu. Halbuki ibresi 220 kadranlı. Vurduğu sürat ise en fazla 130 taş çatlasın 140 o da bakımlı ise ha. İbreleri yanlış gösteriyor normalde 130 yaparkene vatandaş 160 km hız yapıyorum zannediyodu kadrana bakarak. Bu motorun yapacağı en fazla hız tahminim 110-120 arasıdır. Onu yaparsa ne ala. Birde kuba motorların karekteristik özelliği olan titreşimleri vardır. Grenajları hariç genelde sağlam motor yapıları vardır. kolay kolay motor yönünden arıza vermezler. grenajlar ise dandik malzemeden imal edilmiştir. Motor ybr 125 ikizi gibi. Çakma cbr ikizleri sağlam bende kullanıyorum ama kuba motorun getirdiğinden değil ama, sonuçta aynı fabrikadan çıkıyorlar. İnş buda sağlam taklidden oluşur. Benim çakma cbr in tek şikayetim titreşimi başka herhangi bir sorun 3 (üç) seneden beri yaşamadım . 20.000 km geldi motor.Bundan sonrada sorun olmaz, sorun yaşamam inş.