Kuba Kuba KH125-12D Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
70
Kuba motorun esas distribütörü Gaziantep'tedir. Birde montaj fabrikası vardır. Kuba motoru siz Gaziantep' lilere sorun. gelelim şahsi düşüncelerime kırılmaca darılmaca yok.

Kuba motor biraz mallarını abartmayı sever. Örneğin cbr 125 taklidi motorları vardı. Max hız bölümüne 220 diyorlardı vede benim saftirik garibim buna inanıyordu. Halbuki ibresi 220 kadranlı. Vurduğu sürat ise en fazla 130 taş çatlasın 140 o da bakımlı ise ha. İbreleri yanlış gösteriyor normalde 130 yaparkene vatandaş 160 km hız yapıyorum zannediyodu kadrana bakarak. Bu motorun yapacağı en fazla hız tahminim 110-120 arasıdır. Onu yaparsa ne ala. Birde kuba motorların karekteristik özelliği olan titreşimleri vardır. Grenajları hariç genelde sağlam motor yapıları vardır. kolay kolay motor yönünden arıza vermezler. grenajlar ise dandik malzemeden imal edilmiştir. Motor ybr 125 ikizi gibi. Çakma cbr ikizleri sağlam bende kullanıyorum ama kuba motorun getirdiğinden değil ama, sonuçta aynı fabrikadan çıkıyorlar. İnş buda sağlam taklidden oluşur. Benim çakma cbr in tek şikayetim titreşimi başka herhangi bir sorun 3 (üç) seneden beri yaşamadım . 20.000 km geldi motor.Bundan sonrada sorun olmaz, sorun yaşamam inş.
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
Küba motor heralde motorun yaptığı hızı değilde ibredeki son rakamı söylüyor gibi geldi bana.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lastikler desen berbat arka far 1990 li yillarinin gs500 modelinin aynisi arka amasor boyali kisacasi giderim cinli sukuter alirim bunu almam
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Dönemin birinde 140-150 yapan Zat'lardan sonra bunun 150'si normal geldi bana:cherry:."öztürk27"'ninde dediği gibi 90'la giderken 140 gösteriyorsa normaldir.BUnun motora yararı servise daha erken giderek bakımlı olmasını sağlamaktadır.Mesela motor14000km'deyse aslında 9000km yapmıştır ve aradaki fazladan bakımlar motorun sağlam kalmasını sağlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2.600lira iimiş cok satar bu makına
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor: Tek silindir, 4-zamanlı
Motor Hacmi: 124 cc
Soğutma: Hava Soğutmalı
Ağırlık: ~ 125 Kg
Maksimum Güç: 11.5
Yakıt Tasarrufu: 2 Lt - 100 Km
Karbüratör: Injeksiyon
Fren Sistemi: Ön Disk - Arka Kampana
Jant Sistemi: Çelik Jant
Maksimum Hız: 150 Km/saat
Çelik Jant: Standart
Aksesuar: Standart
Garanti: 2 Yıl

Yuh artık ne deyim 150 km/h:p Enjeksiyon'un n si yoktur bunda :p 100km/2,0 lt o da yalan 150 yapıyorum diyor çünkü:p:p:p Biraz doğru teknik değer yazın:p:p:p:p:p
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
mehmet20
Fiyatı Kendi Sitesinde Yazmıyor Fakat Bu Tür Çin Motorları 2,5-3 milyar arası Değişiyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
12
geçen gün kuba motora e mail attım fiyat konusunda.bana motor haziran da gelecek deyip fiyat vermediler.ancak ticaret merkezi diye bir site var orda fiyatta yazmış motor satılık diye de.ben bu işi anlayamdım doğrusu
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
kuba motor mu alınır yahu... daha internet siteleri bile yok doğru düzgün.
bunu alacağıma 2005 ybr 125 alırım
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Kuba Motor KH125-12D

kuba.jpg


Nedir ne değildir bilmiyorum... İstanbulda Servis veya Satışı yok web sitesinde fiyat felanda yok.. Ama özelliklerine bakarsan Mercedes mubarek...

Enjeksiyonlu :cyclopsan
2lt/100km :cyclopsan
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
o hesaplamalar çinlilere göre yapılmış adamlar 40 kilo ya onda:queen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Yorum bilem yapmıyorum ::lac::
Neden yapmıyorsunki yorum Kycd iyi insandır sen bilmezsin Kycd yi bir görsen ne kadar karizmatik olduğunu kesin yorum yapardın :queen:istersen tanıştırayım seni Kycd ile asıl ismide KADİR :queen::queen:

o hesaplamalar çinlilere göre yapılmış adamlar 40 kilo ya onda:queen:

Abi o motosikletlere sumo güreşçileride biniyormuş Bilgine...:queen:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Her yeri altın kaplama olsa, Sırf o arka süspansiyon mor diye almam... Tasarımcısının Zevkine tüküreyim.. Motor siyah süs. mor ne alakaya turşu suyu? Dam üstünde saksağan, seninki benden kara...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst