ktm motor plaka

Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
6
kros motorlara tamam arazi motoruda trafikte hiçmi binemicegiz plaka çıkmıyor diyor cevremdekiler bende sizlerle paylaşmak istedim almak istedigim ktm 85 sx
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
55
tam olarak bilmesemde kros motosikletlerde far, ayna, sinyal gibi techizatların olmamasından dolayı plaka verilmiyor diye biliyorum
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
tam olarak bilmesemde kros motosikletlerde far, ayna, sinyal gibi techizatların olmamasından dolayı plaka verilmiyor diye biliyorum

Farı olana veriyorlar. Ama sonradan eklenme olmayacak orjinalinde olacak sinyal pek mühim değil plaka alınırken, tabii aynada. Bazı modeplerin (mobilet tipi) motorlarında sinyali olmayanlar var ama plaka alabiliyorsun.(bisan star)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
11
ben de biliyorum, sırf kros amaçlı bazı motorlara trafik belgesi verilmiyor ve trafiğe çıkması da yasak, ama olmaz denen bazı modellerin plakasıyla dolaştığını da görüyorum piyasada, adamını bulan plakasını çıkarıyor diye duydum sorunca da.
ama bu aletlerin düz yolda kullanılması motor için çok hayırlı değil kanımca.
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Vermeleri gerekir neden vermicekler ya saçmalık aynı zamanda 85 lik motordan bahsediyorsn dmi abim bu makine 600 luk orj KTM Cross degilki kesnlikle kulaktan solma sözlere bakma Trafik şubesine git Sor ;)
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
45
plakasız kullanmayı denedinmi. gelicek ayda yılda bi polis onada vergi niyetine ver bi yesil tamamdır:)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
3
bi yardım edin

ben arkadaşlar yeni motor alcam ikinci el ama motor admın üstüne ben plakayı almayınca dusuk fıyata alıyorum ama plakayı adam dusuttururse motor hurda olarak gozukuyomus nasıl oluyor bana bi anlatırmısınıs:silent:
 
Katılım
17 Nis 2009
Mesajlar
35
kros motorlara tamam arazi motoruda trafikte hiçmi binemicegiz plaka çıkmıyor diyor cevremdekiler bende sizlerle paylaşmak istedim almak istedigim ktm 85 sx

Öncelikle kaç yaşındasın onu bir öğreneyim?KTM 85sx dediğin 12-16 yaş motoru :) bu yaşın üstündeysen zaten aklından bile geçirme bu bir...
ikincisi Bu sx 85 te far,sinyal,korna,vs zımbırtılar bulunmadığından trafiğe uygunluk belgesi yok,o yüzden de plaka çıkmıyor.Ama KTM in 125lik plaka çıkan far teçhizatlı modelleri de var :bounce:

ben de biliyorum, sırf kros amaçlı bazı motorlara trafik belgesi verilmiyor ve trafiğe çıkması da yasak, ama olmaz denen bazı modellerin plakasıyla dolaştığını da görüyorum piyasada, adamını bulan plakasını çıkarıyor diye duydum sorunca da.
ama bu aletlerin düz yolda kullanılması motor için çok hayırlı değil kanımca.
Bundan 5-6 yıl öncesine kadar bu motorlara plaka verilmiş örnek benim KDX korna,sinyal vs yok ama plakam var :p Veya bazı kişiler nüfuzlarını kullanarak plaka çıkmasına yardımcı olmuşlar o şekilde plaka verilmiş :bounce: ama son yıllarda oldukça sıkı tutulmakta ve plaka verilmediğini biliyorum...Zaten yolda binmeyin yazık makineye verdiğiniz paraya yazık olur
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Bunlara pkala verilmemesinin sebebini es kaza trafikte Süleyman Memnun ile karşılaşma ihtimaliniz olması diye biliyorum. :mrgreen: Yolda kendisine denk gelirseniz. Mazallah hareket halinde uçarak tekme atmaya felan kalkar, Düşersiniz.büyük kaza yaparsınız. malunuz , beyefendinin alerjisi var bu markaya.
 
Katılım
17 Nis 2009
Mesajlar
35
Bunlara pkala verilmemesinin sebebini es kaza trafikte Süleyman Memnun ile karşılaşma ihtimaliniz olması diye biliyorum. :mrgreen: Yolda kendisine denk gelirseniz. Mazallah hareket halinde uçarak tekme atmaya felan kalkar, Düşersiniz.büyük kaza yaparsınız. malunuz , beyefendinin alerjisi var bu markaya.

Abi peki yakıtı da PO dan alırsak tekmenin şiddetinde artış olur mu? :queen:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
3
Cevap Beklıyorum

abiler ben 16 yaşındayım alacagım motor mondial 150 hs ben plakasıs aldıgım zaman dusuk fiyata alcam plaka olsa ne fark etcek yine yasım tutmuyo yakalansam aynı cezayı yine yicem yani plakasız bi sorun olurmu ben bi ilçede yaşıyorum yasım tutunca yeni plaka cıkarta bılırmıyım adam motıru ustunden sıldırınce alabılırmıyım veya plakasız bi sorun olurmu?:pale:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
ben plakalı olanlarını gördüm
sanırım dediğiniz gibi far gibi parçalarla alakalı bnm gördklerimde vardı çünkü...
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
69
dostlar ofroad sınıfı motorlara plaka cıkar mesala ktm exc 450 ama mx serisine cıkmaz mesala ktm sx-f 525 yada kawasaki kx 250 gibi
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
3
Satılık Motor Bisklet Alınır

ben mondial 150 hs veya boyle modeller arıyorum ama temız kagıtı olcak hıc plaka cıkmamıs olarak almak istiyorum fiyat 700 kadar olur ama peşin veremem motorun parası taksıtle olur taksıt bıtınce temız kagıdını alırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst