- Katılım
- 9 Eki 2007
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
kros motorlara tamam arazi motoruda trafikte hiçmi binemicegiz plaka çıkmıyor diyor cevremdekiler bende sizlerle paylaşmak istedim almak istedigim ktm 85 sx
tam olarak bilmesemde kros motosikletlerde far, ayna, sinyal gibi techizatların olmamasından dolayı plaka verilmiyor diye biliyorum
kros motorlara tamam arazi motoruda trafikte hiçmi binemicegiz plaka çıkmıyor diyor cevremdekiler bende sizlerle paylaşmak istedim almak istedigim ktm 85 sx
Bundan 5-6 yıl öncesine kadar bu motorlara plaka verilmiş örnek benim KDX korna,sinyal vs yok ama plakam varben de biliyorum, sırf kros amaçlı bazı motorlara trafik belgesi verilmiyor ve trafiğe çıkması da yasak, ama olmaz denen bazı modellerin plakasıyla dolaştığını da görüyorum piyasada, adamını bulan plakasını çıkarıyor diye duydum sorunca da.
ama bu aletlerin düz yolda kullanılması motor için çok hayırlı değil kanımca.
Bunlara pkala verilmemesinin sebebini es kaza trafikte Süleyman Memnun ile karşılaşma ihtimaliniz olması diye biliyorum. :mrgreen: Yolda kendisine denk gelirseniz. Mazallah hareket halinde uçarak tekme atmaya felan kalkar, Düşersiniz.büyük kaza yaparsınız. malunuz , beyefendinin alerjisi var bu markaya.