- Katılım
- 23 Haz 2011
- Mesajlar
- 2,782
wolrath, bende 14 500r var,,,h.sonu Riva yolunda bir gazlayalım beraber, bakalım hangimiz gülümseyecek..Ne dersin?...:mrgreen:
hacı orada yorum yaptıgım konu ıle gazlamanın ne alakası var
+senle fa ile agusta f4 ıle o kadar gazladıktan sonra duke le yaptıgımız sey gezıntı olur anca , haksız mıyım?
bu arada 100u asmadan maltepe*derınce 25kmsi sabah sıkısık trafık olmak uzere olctugum deger :king: