KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
8
Hangi modelini ve neden önerirsiniz acaba? Bu arada Rosso 2 lastik takımını 800 TL ye bırakıyorlar. Kararsızlığım devam ederse bu takımı almayı düşünüyorum en son.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Rosso 2 ucuzlamış rosso tercih edilir o zaman. Mitas fiyatı daha uygun rosso 2 ayarında bir lastik. Bu iki lastikte kış şartlarına uygun değil yalnız.
 
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
8
Kışın çok kullanmamakla birlikte arada bir kullandığım da oluyor. Kışlık lastik zaten hemen hemen hiç yok. 4 mevsim diye de pek yok. LAstiklerin çoğu zaten yazlık diye geçiyor. 4 mevsim lastiği varsa bildiğiniz önerebilirsiniz.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Kışın çok kullanmamakla birlikte arada bir kullandığım da oluyor. Kışlık lastik zaten hemen hemen hiç yok. 4 mevsim diye de pek yok. LAstiklerin çoğu zaten yazlık diye geçiyor. 4 mevsim lastiği varsa bildiğiniz önerebilirsiniz.

4 mevsim lastik diye bir şey yok hocam. Hurafe.. Anlas kış koşullarında özellikle yağmurda düşük sıcaklıkta çok iyi. Yazlık normal kullandığımız lastikleri soğuk havada kullanınca aşırı yıpranıyor. Canını alıyoruz düzgünde tutuş sağlamıyor zaten.
 
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
8
Bugün siparişi verdim artık. Motolastik.com dan 120-70-17 / 160-60-17 Metzeler M7 RR aldım. İlgili satıcı sağolsunlar. Hem kışın da rahatlıkla binilebilecek bir lastik oluğunu öğrendim. Bekliyorum artık. Hadi hayırlısı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar duke390 a uygun ngk buji hangisi acaba ?
 
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
67
Arkadaşlar 390larınızdan memnun musunuz, ben çok keyif alıyorum açıkçası:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------

Bu arada BUGÜN BENİM YAŞGÜNÜM ve yaş 48...Duke 390 ile birlikte nice yaşlara diliyorum hepinize:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar 390larınızdan memnun musunuz, ben çok keyif alıyorum açıkçası:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------

Bu arada BUGÜN BENİM YAŞGÜNÜM ve yaş 48...Duke 390 ile birlikte nice yaşlara diliyorum hepinize:)

Servisin fahiş fiyatları hariç çok zevkli. Normalde bakımları kendim yaparım ancak düşük yağ basıncı uyarısı alıyordum. Yağ işide şakaya gelmeyeceği için yağ pompalarım değişti , tabi bu arada yağ filtreler flnda değişti 800 liraya maal oldu. :)


Şeker tadında masal gibi yıllara :)
 
Katılım
20 Haz 2011
Mesajlar
138
Arkadaşlar duke 390 debriyaj balata seti lazım. Spormoto 750 tl fiyat çekiyor. Sanki s1000rr balatasi. Yardımcı olursanız sevinirim. Bajaj dominar 400 'ün balatasi uyar mı?
 
Katılım
28 Haz 2012
Mesajlar
64
9 aydır 2017 model duke 390 sahibiyim. Motorsikletim için koruma demiri bulamıyorum. satıcılar ellerindekinin 2016 ve öncesi uyumlu olduğunu söylüyor.2017 model sahibi olup koruma demiri yaptıran veya alan var mıdır? Yoksa koruma takozuna mecbur mu kaldınız? Kulllandıgınız koruma demirinin/takozunun bir linkini gönderebilir misiniz?
*edit: imla
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
30
Ben eski demiri kullandım hafif bükerek takılabiliyor.. Yenilerinde takoz da yok eskisi daha iyi bence.

Bu arada benim 390 ı satıyorum
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-duke-390-2017-540399816/detay/
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar arkadaşlar 0 390 düşünüyorum yoltutuş viraj kabiliyeti yedek parça fiyatı ve tedariği nasıldır,şimdiden teşekkürler.Nette araştırdım kafam karıştı...Unuttuğum uzun yolda yorarmı?800-1000km.
 
Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
393
Selamlar arkadaşlar 0 390 düşünüyorum yoltutuş viraj kabiliyeti yedek parça fiyatı ve tedariği nasıldır,şimdiden teşekkürler.Nette araştırdım kafam karıştı...Unuttuğum uzun yolda yorarmı?800-1000km.

Yol tutuş ve benzeri konularda mis gibi motordur, yedek parçası biraz pahalı gelebilir, bayisi olan yerlerde sıkıntı yaşamazsın.
Uzun yolda Inazuma rahatlığı yoktur, ama güvenle yolunu yaparsın.
Geçen yaz 3 ayda 6000 km. civarı yol yaptım, hiç sıkıntı yaşatmamıştır.
Dilersen şuradan yol videolarına da bakabilirsin.
https://www.youtube.com/YollarBeniBekler
 
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
105
Herkese selamlar, Duke 390 kullanıcıları olarak sizlere bir sorum var.

Bütçem el verdiği kadarıyla eski kasa 390 almak gibi bir düşüncem var, fakat yüksek kilometre kafamı kurcalıyor.

Mesela 25.000-30.000 km olan motor nasıldır, o durumlarda olan veya o kilometrelerde 390 alıp aranıza katılanlar var ise fikirlerinize ihtiyacım var.

Tabi servis-bakım aralıkları nedir, onlar da önemli?
 
Katılım
6 Nis 2018
Mesajlar
54
Arkadaşlar bu motor çok güzel kafayı takmış durumdayım fakat oturuş pozisyonu hakkında ayak peglerinin geride olduğu ve oturuş pozisyonunun herkesi memnun etmeyebileceği ile ilgili yorumlar okudum ve seyrettim. Yaptığım işten dolayı Orangedays kapsamında yapılan test sürüşü tarihlerine uyamıyorum. Spormotoda veya herhangi bir yerde deneme imkanım var mı? Test sürüşü ile ilgili bilgi almak istiyorum.
 
Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
393
Herkese selamlar, Duke 390 kullanıcıları olarak sizlere bir sorum var.

Bütçem el verdiği kadarıyla eski kasa 390 almak gibi bir düşüncem var, fakat yüksek kilometre kafamı kurcalıyor.

Mesela 25.000-30.000 km olan motor nasıldır, o durumlarda olan veya o kilometrelerde 390 alıp aranıza katılanlar var ise fikirlerinize ihtiyacım var.

Tabi servis-bakım aralıkları nedir, onlar da önemli?

25-30k kilometre gözde büyütülecek bir durum değil aslında, ama burada dikkat edeceğin, satıcının motora nasıl baktığı. Duke 390'lar 1000 km sonrası 7500 bakımına girerler, ve her 7500 kilometrede bu bakım tekrarlanır. Üzerinde gelen lastiklerin de 30bin kilometre dayanması zor, daha doğrusu herhangi bir lastik için bu kilometre imkansız gibi. O yüzden genel bakımı doğru yapılmışsa, yağlanması aksatılmamışsa, servis kayıtları varsa gönül rahatlığıyla satın alınabilir.

Arkadaşlar bu motor çok güzel kafayı takmış durumdayım fakat oturuş pozisyonu hakkında ayak peglerinin geride olduğu ve oturuş pozisyonunun herkesi memnun etmeyebileceği ile ilgili yorumlar okudum ve seyrettim. Yaptığım işten dolayı Orangedays kapsamında yapılan test sürüşü tarihlerine uyamıyorum. Spormotoda veya herhangi bir yerde deneme imkanım var mı? Test sürüşü ile ilgili bilgi almak istiyorum.

Spormoto ile görüşmende fayda var. Bir güzellik yapabilirler sanırım. Oturuş pozisyonuna gelince çevremde böyle bir sıkıntı yaşayan kişi duymadım. Malum piyasada hiç binmediği motor hakkında kuru sıkı sallayanlar epey prim yapıyor. Benim boy 175 sorunsuz kullanıyorum, 250 Duke kullanan bir arkadaş da 185 civarı boyda, şikayet ettiğini duymadım hiç. Eski kasanın oturuş pozisyonunu görmek istersen gel bir ara Kadıköye, benim motorda kendin görebilirsin.
 
Katılım
6 Nis 2018
Mesajlar
54
Spormoto ile görüşmende fayda var. Bir güzellik yapabilirler sanırım. Oturuş pozisyonuna gelince çevremde böyle bir sıkıntı yaşayan kişi duymadım. Malum piyasada hiç binmediği motor hakkında kuru sıkı sallayanlar epey prim yapıyor. Benim boy 175 sorunsuz kullanıyorum, 250 Duke kullanan bir arkadaş da 185 civarı boyda, şikayet ettiğini duymadım hiç. Eski kasanın oturuş pozisyonunu görmek istersen gel bir ara Kadıköye, benim motorda kendin görebilirsin.

Çok teşekkür ederim. Biraz ss tarzı oturuşu var dedikleri için kafama takıldı. Ben ss oturuş pozisyonunu sevmiyorum. Ben spormoto ile görüşeyim. Olumsuz dönüş alırsam, sizden yardım isteyeceğim. İyi günler.
 
Katılım
13 Mar 2017
Mesajlar
96
S.A, mondial evo motorum var , yeni kasa henüz 6 binde.Ktm 390 sahibi olmak istiyorum.Takas+para düşünen olursa mesaj atabilir mi lütfen.Tekerniz düz bassın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst