Çok başarılı ve estetik duruyor gerçekten :cat: Peki egzoz montajı sonrası ecu fuel mapping vs ayarlarının değişmesi gerekiyor mu yoksa stok egzoza benzer bir tasarım mı yapılmış, detayları var mıdır?
Tasarımı çok güzel evet. Satin almadigim icin detaylı araştırmadım malesef.
Bu arada duke 390 ımı 3 gün içinde istediğim fiyata satabildim. Duke 390 ın piyasası zayıf değilmiş çok soran oldu. Almayı düşünenler hiç çekinmesin..