KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Çok başarılı ve estetik duruyor gerçekten :cat: Peki egzoz montajı sonrası ecu fuel mapping vs ayarlarının değişmesi gerekiyor mu yoksa stok egzoza benzer bir tasarım mı yapılmış, detayları var mıdır?

Tasarımı çok güzel evet. Satin almadigim icin detaylı araştırmadım malesef.
Bu arada duke 390 ımı 3 gün içinde istediğim fiyata satabildim. Duke 390 ın piyasası zayıf değilmiş çok soran oldu. Almayı düşünenler hiç çekinmesin..
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
46
Trafik sigortası yaptıran oldu mu yakın zamanda? 580tl fiyat çıkıyor geçen sene 300 küsür ödemiştim abartılmış resmen fiyatlar :/
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Tasarımı çok güzel evet. Satin almadigim icin detaylı araştırmadım malesef.
Bu arada duke 390 ımı 3 gün içinde istediğim fiyata satabildim. Duke 390 ın piyasası zayıf değilmiş çok soran oldu. Almayı düşünenler hiç çekinmesin..

390 piyasası eskiden zayıftı, şimdi epey hızlandı. Çünkü ABS siz, yol bilgisayarsız, naylon lastikli, düz maşa 250cc motosikletleri 16.000 TL den 2. elini satmaya çalıştıkları için AKIL ister istemez 390 a kayıyor. Birde geniş kitleye hitap ediyor. 100cc ile yeni öğrenip 390 a geçen de var, 600cc 4 silindirini vs satıp küçük motor ile bayılmak istemeyip 390 alan da var.. Yani ne öldürür ne uçurur ama standartları yüksek olduğundan yüz güldürür =) Ah bide distributoru adam olsa =)
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Trafik sigortası yaptıran oldu mu yakın zamanda? 580tl fiyat çıkıyor geçen sene 300 küsür ödemiştim abartılmış resmen fiyatlar :/

590tl ye yaptırmıştım bende.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------

Arkadaşlar motoru sattığım arkadaş sürekli fan açmasından şüphelenip radyatörü sökmüş, radyatörden motor bloğuna varana kadar çamur çıktığını söyledi. 3900km de hiç su eklenmemiş motordan böyle pislik çıkmasına şaşırdık açıkçası. Daha sonra servisle görüştüğümde o şekilde motorların geldiğini belirtti. Garantiden yapardık falan dedi doğal olarak. Ben vakti zamanında servise abi bunun fanı hiç susmuyor dediğimde ufacık motora 44 beygir sıkıştırırsan normal demişlerdi. Sonuçta temizlenince fan açma işi normale döndü en azından yolda gidiyorken fan açmıyor. Sizinde fan sorununuz varsa en yakın servise acil gidip radyatör suyunu kontrol ettiriniz.

resim 1

resim 2

temizlik sonrası yerin hali

Not : satın alan arkadaşın gönderdiği resimlerdir.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Bizim motor yakında 15000 bakımına girecek. Kullanıcılara iki sorum olacak.

(1) İlk zincirinizi kaç km sonra değiştirmeniz gerekti? Bizimkisi iyi gibi duruyor. Bizim motordaki Scottoiler'ın zincir ömrüne bir etkisi olacak mı merak ediyorum. Herkesinkiyle aynı zamanda zincir değiştirse zincir ömrünü pek uzatmadığı fikrini benimseyeceğim.

(2) Üzerinde gelen Metzeler lastikleri kaç km sonra değiştirmeniz gerekti? Bizimkiler sanırım 15000'de artık değişecek. Pirelli veya Bridgestone takılacak gibi duruyor.
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Bizim motor yakında 15000 bakımına girecek. Kullanıcılara iki sorum olacak.

(1) İlk zincirinizi kaç km sonra değiştirmeniz gerekti? Bizimkisi iyi gibi duruyor. Bizim motordaki Scottoiler'ın zincir ömrüne bir etkisi olacak mı merak ediyorum. Herkesinkiyle aynı zamanda zincir değiştirse zincir ömrünü pek uzatmadığı fikrini benimseyeceğim.

(2) Üzerinde gelen Metzeler lastikleri kaç km sonra değiştirmeniz gerekti? Bizimkiler sanırım 15000'de artık değişecek. Pirelli veya Bridgestone takılacak gibi duruyor.

ben zinciri 20bin km'de değiştirmek zorunda kalmıştım. Servistekiler, duke'ların üzerindeki orijinal zincir dişli setinin çok kaliteli olmadığını, 8-10bin km civarında değişmek zorunda kaldıklarını söylemişlerdi. Ben çok sık yağlarım. Her hafta 350 km yapıyorum, hafta sonları mutlaka yağlarım. Atamotodakiler, daha önce bu kadar uzun dayanan orijinal set görmediklerini söylediler. Bir fikir olur belki size de. Ama sizin set de şimdiden beklenenden uzun dayanmış anlaşılan.

250 ile 390'ın lastikleri farklı. Ama yine 22bin km'deyken arka lastiğin (diablo rosso 2) ortası tamamen düzleşmişti. Benim kullanım güzergahım tamamen tem üzerinde, "dümdük" gidip geliyorum. Arka lastik aşınma çizgisine gelmişti. Sanıyorum W sınıfı bu lastikler, bu güçsüz motorda nispeten daha geç aşınıyor.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
ben zinciri 20bin km'de değiştirmek zorunda kalmıştım. Servistekiler, duke'ların üzerindeki orijinal zincir dişli setinin çok kaliteli olmadığını, 8-10bin km civarında değişmek zorunda kaldıklarını söylemişlerdi. Ben çok sık yağlarım. Her hafta 350 km yapıyorum, hafta sonları mutlaka yağlarım. Atamotodakiler, daha önce bu kadar uzun dayanan orijinal set görmediklerini söylediler. Bir fikir olur belki size de. Ama sizin set de şimdiden beklenenden uzun dayanmış anlaşılan.

250 ile 390'ın lastikleri farklı. Ama yine 22bin km'deyken arka lastiğin (diablo rosso 2) ortası tamamen düzleşmişti. Benim kullanım güzergahım tamamen tem üzerinde, "dümdük" gidip geliyorum. Arka lastik aşınma çizgisine gelmişti. Sanıyorum W sınıfı bu lastikler, bu güçsüz motorda nispeten daha geç aşınıyor.

zincirin ömrü onun bakımı ile alakalı birazda..
bu arada benım neşeliye hunger çamurluk projem olucak yarın 60 tl ye pulsar çamurlugu alıcam baglamak için özel bir parça yapacagım işim bittiginde resimlerini paylaşırım.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
180
2015 model bol aksesaurlı pulsan 200 ns ile takas etmek isteyen var mı?üste para verilecektir.0532-158-6299
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
zincirin ömrü onun bakımı ile alakalı birazda..
bu arada benım neşeliye hunger çamurluk projem olucak yarın 60 tl ye pulsar çamurlugu alıcam baglamak için özel bir parça yapacagım işim bittiginde resimlerini paylaşırım.

Montaj parçasını yaptırdınız mı ? Kaça ve nereden yaptırdınız ? Benim de yaptırmam gerekiyor. Hugger evde yatıyor
 
Katılım
8 Tem 2016
Mesajlar
18
Valla öyle bir anlattıki savundu kendini. Bnm bile gidip alasım geldi. Yazılımla kısıtlama mı ney koydurtmuş motora. Gaz tepkisi 48 hp ye düşmüş falan filan bi ton saydı
 
Katılım
14 Şub 2015
Mesajlar
75
iyi pazarlar herkese. 8500 bakımından sonra debriyajla freni biraz asılınca motor stop ediyor. bakımda değişen parçalardan olabilecek şeyler mi?
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
iyi pazarlar herkese. 8500 bakımından sonra debriyajla freni biraz asılınca motor stop ediyor. bakımda değişen parçalardan olabilecek şeyler mi?

Motoru rölantide 2-3 dk. yani aslında hararet göstergesindeki 1. çubuk yanıncaya kadar ısıtın, gaz hiç vermeyin, sonra yola çıkın, kışın bu süre biraz daha uzayacaktır. Size tavsiyem motorun başına gelince ilk iş marş yapın motoru, siz üstünüzü giyinene kadar o ısınır zaten ;)
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Eşimin 390 Duke'ü 15000 bakımına girdi. Arka lastiği artık düzleşmişti. Lastikleri Bridgstone S20 Evo'larla değiştirildi. Eşim geçen hafta sonu 400 km denedi, memnun kaldı. Ben de bugün 250 km sürdüm. Lastikler gayet güzel. Böylece önceki Duke'ü de sayarsak 390 Duke için olabilecek 3 alternatifi de denemiş olduk: Üzerinde gelen Metzeler, Pirelli Diablo Rosso II, Bridgestone S20 Evo. Ben aralarında pek bir fark görmedim. Hepsi de düzgünce işini yapıyor. Yol tutuşları ıslak veya kuruda tedirgin etmiyor. 390 Duke için bu üç lastikten hangisi daha ucuza geliyorsa alınabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst