benim motorum 2014 ve bu sorun 2014 modelinde de var, bazen calısmıyor ve bayaa ızdırap veriyor. onun dısında, ön frende ince tiz bir ses alan var mı? servise götürmüştüm birşeyi pislenmiştir demişler ama yapmamıslar, ben de unutmusum kontrol etmeyi.
bunun dısında sürekli motorda yeni sesler keşfediyorum ve canımı sıkıyor, su ana kadar duke bana cok kaliteli motor imajı vermedi. bundan evvel apache kullanmıstım, cok daha stabil bir motordu, ktm kalitesi tartısılmaz derken kıyaslanan motor ne acaba. belki de piyasada cok sorunlu motor ve onlara kıyasla daha iyidir. su sıralar dertliyim.