KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abs ışığı sönüyor o zaman yoktur sıkıntı ya ama arka fren gayet iyi benim çoğu zaman kullanıyorum kuvvetli sıkarsam abs bile devreye giriyordu 2 gundur denemedim
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
Abs ışığı sönüyor o zaman yoktur sıkıntı ya ama arka fren gayet iyi benim çoğu zaman kullanıyorum kuvvetli sıkarsam abs bile devreye giriyordu 2 gundur denemedim

kuvvetlı sıkıncı yuksek hızda degılsen boyle takır takır yapıyor gıbı oluyor sanırım abs devreye gırıyor fakat ıyı bıseymı anlamadım :D
 
Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
1
Merhaba
2 Haftadır motorsiklet ve DUKE 390 kullanıcısıyım. Motorumdan çok memnunum. Arka frenle ilgili sorusu olan için; arka frenim iyi tutuyor. %80 arka freni kullanıyorum zaten yüksek ya da düşük hızda. Ancak benim motor ilk çelıştığında stop etme problemim var ardında çalıştırmak için de baya uğraşıyorum. Benzer sorunu yaşayan ve çözüm önerisi olan var mı?

Teşekkürler
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba
2 Haftadır motorsiklet ve DUKE 390 kullanıcısıyım. Motorumdan çok memnunum. Arka frenle ilgili sorusu olan için; arka frenim iyi tutuyor. %80 arka freni kullanıyorum zaten yüksek ya da düşük hızda. Ancak benim motor ilk çelıştığında stop etme problemim var ardında çalıştırmak için de baya uğraşıyorum. Benzer sorunu yaşayan ve çözüm önerisi olan var mı?

Teşekkürler

Rölantide çalışırken hiç stop etmedi benimki anca ben kalksrken debriyajı ayarlayamazsam ondada kontak açıp kapatıyorum çalışıyor
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
2013 model ise Duke 390'ınız kronik sorunu stop ettirince zor çalışma. Çok çok az gaz vererek marşa basarsanız sorunsuz çalışır ama gazı fazla verirseniz boğulur ve daha zor çalışır. Dikkat edin. 2014 modellerde bir kaç komponent değiştirerek bu sorunu çözdüler sanırım.
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
23
2013 model ise Duke 390'ınız kronik sorunu stop ettirince zor çalışma. Çok çok az gaz vererek marşa basarsanız sorunsuz çalışır ama gazı fazla verirseniz boğulur ve daha zor çalışır. Dikkat edin. 2014 modellerde bir kaç komponent değiştirerek bu sorunu çözdüler sanırım.

benim motorum 2014 ve bu sorun 2014 modelinde de var, bazen calısmıyor ve bayaa ızdırap veriyor. onun dısında, ön frende ince tiz bir ses alan var mı? servise götürmüştüm birşeyi pislenmiştir demişler ama yapmamıslar, ben de unutmusum kontrol etmeyi.
bunun dısında sürekli motorda yeni sesler keşfediyorum ve canımı sıkıyor, su ana kadar duke bana cok kaliteli motor imajı vermedi. bundan evvel apache kullanmıstım, cok daha stabil bir motordu, ktm kalitesi tartısılmaz derken kıyaslanan motor ne acaba. belki de piyasada cok sorunlu motor ve onlara kıyasla daha iyidir. su sıralar dertliyim.
 
Katılım
29 May 2015
Mesajlar
16
Geçtiğimiz yaz duke almaya niyetliydim, hatta linkdeki elcik korumuayı satın almıştım. son anda Duke den vazgeçtim. paketinden çıkartmadım bile. aldığım fiyattan satıyorum. (55 USD=150 TL)
http://www.ebay.com/itm/Orange-Black-Pro-Handguards-Brake-Clutch-Hand-Guard-For-KTM-125-200-Duke-O2-/281542687363?hash=item418d407a83
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
benim motorum 2014 ve bu sorun 2014 modelinde de var, bazen calısmıyor ve bayaa ızdırap veriyor. onun dısında, ön frende ince tiz bir ses alan var mı? servise götürmüştüm birşeyi pislenmiştir demişler ama yapmamıslar, ben de unutmusum kontrol etmeyi.
bunun dısında sürekli motorda yeni sesler keşfediyorum ve canımı sıkıyor, su ana kadar duke bana cok kaliteli motor imajı vermedi. bundan evvel apache kullanmıstım, cok daha stabil bir motordu, ktm kalitesi tartısılmaz derken kıyaslanan motor ne acaba. belki de piyasada cok sorunlu motor ve onlara kıyasla daha iyidir. su sıralar dertliyim.

Zırıltılar bellı noktalardan cıkıyor ve cozumu gayet basıt on ruzgarlık depo kapagı ve manetlerden gelıyor baska ses gelen yer yok leınıze bı tornavıda alıp sıkarsanız hıc sıkıntınız kalmayacak
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlk kazamı yaptım
Gece virajda bakış kaçırdım motorda hadi ormana dedi ve sağdan ormana bir giriş yaptım
Bana bir şey olmadı bir kaç küçük ağrı dışında motorda da ufak tefek çizikler ve radyatörun sağında ki koruyucu kulak kırıldı
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
İlk kazamı yaptım
Gece virajda bakış kaçırdım motorda hadi ormana dedi ve sağdan ormana bir giriş yaptım
Bana bir şey olmadı bir kaç küçük ağrı dışında motorda da ufak tefek çizikler ve radyatörun sağında ki koruyucu kulak kırıldı

Geçmiş olsun. Motor tamir olur size bişey olmasın. Bakış çok önemli. Eğitime devam
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynen eğitim süreci hala devam ediyor :)
bende bişi yok hamd olsun
 
Katılım
15 May 2015
Mesajlar
2
İyi forumlar arkadaslar bi sorum olicak ktm duke 200 abs.mi sattim çok.memnundum yine bi ktm istiyorum bi tane buldum 390 2013 model onbin kmde siyah renk kazasiz temiz motoru inceledim en son 14500 tl de.mutabık kaldık fiyat uygunmudur alıp almamam konusunda fikirlerinize ihtiyacim var
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
İyi forumlar arkadaslar bi sorum olicak ktm duke 200 abs.mi sattim çok.memnundum yine bi ktm istiyorum bi tane buldum 390 2013 model onbin kmde siyah renk kazasiz temiz motoru inceledim en son 14500 tl de.mutabık kaldık fiyat uygunmudur alıp almamam konusunda fikirlerinize ihtiyacim var

14.000 e anlaşırsın bence :) hatta bana sorarsan bence pahalı bile çünkü 2016 geldi artık. eğer bir motorun 2014 modeli 16 bin civarlarında satılıyorsa ben 2013 e 13 binden fazla para vermem.15 - 15.500 lere 2014 leri almaya çalışırım yada 13 -13.500 teklif yaparım 2013 modellere. hangi şehirde olduğunu bilmiyorum ama 2 tane daha düşük km de olan motor şuan satılıkta var. ama ilanların açıklamalarını okumadım yatması kalkması varmıdır bilmem. güzel tercih 390 çok zevkli bir motordur. fakat aklında bulunsun aralık - ocak - şubat aylarında bu motorların hepsinin fiyatı düşücek :) asıl motor o aylarda alınır. örneğin benim takip ettiğim bir motor var şuan fiyatı 2.000 tl daha düştü 1 aya kadar satılmasın 3-4 daha düşücek fiyatı. ama yinede sen bilirsin.
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi forumlar arkadaslar bi sorum olicak ktm duke 200 abs.mi sattim çok.memnundum yine bi ktm istiyorum bi tane buldum 390 2013 model onbin kmde siyah renk kazasiz temiz motoru inceledim en son 14500 tl de.mutabık kaldık fiyat uygunmudur alıp almamam konusunda fikirlerinize ihtiyacim var

Bence güzel fiyat km biraz var ama biraz daha pazarlık yapılır
 
Katılım
15 May 2015
Mesajlar
2
Cevap veren arkadaslara teşekkürler 2014 ve 2013 modelleri ile sıfır alacağım 390 in bi farkı var midir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst