KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Merhaba arkadaşlar. Şu an mevcut motorum PCX 125. Takas teklifi geldi Duke 200 ABS ile. Benimde kafamda bir kaç soru var sizlere sormak istiyorum.
1- Motor 1000-2000 ve 3500 de bakıma girmiş. Bu km'lerde bakıma girmesi normal mi?
2- Alırken şunları kontrol et mutlaka dediğiniz bir şey var mı?
3- (EN ÖNEMLİSİ)Bu motorun üretimi duracak mı? 250 duke geldi diyorlar, 200 duke abs kalkacak mı?
4- Yakıt konusu nedir? Çok yakıyor mu?
5- Artçı konforu nasıl? Pulsar gibiyse hiç bulaşmayacağım çünkü.
6- Parçası pahalı mıdır?
Artık motor araştırmaktan kafayı yedim. Yüzde 50 artçılı (kız arkadaşımla) kullanacağım. Bu motor bana uyar mı?

Şimdi baktım sıfırı satılmıyormuş zaten :silent:

1- Ben şuan sadece 1000 bakımını yaptırdım. Bir sonraki bakımı 7500km de olacak. (Yağın durumuna göre erkenden değiştirebilirim.)
2- Özel olarak kontrol etmeniz gereken bir şey yok. Bütün elektronik ve mekanik aksamı sorunsuzsa alabilirsiniz.
3- 200 serisinin ABS'li versiyonları artık gelmiyecek.
4- Benim yakıt tüketimim şehir içi trafiğinde 2.1 - 2.7 litre arasında geziniyor. Şehir dışında ise 1.7 - 2.0 arasında değişiyor.
5- Artcı konforu hiç iyi değil. Selesi küçük ve biraz sert. Uzun kullanımda sorun yaşatabilir.
6- Parça fiyatları biraz pahalı. Örnek vermek gerekirse arka fren pedalı işcilik dahil 140TL.

Ama şehir içinde sizi çok eğlendirebilicek bir motosiklet olduğunu söyleyebilirim. Son derece hafif ve kıvrak. :)
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
1- Ben şuan sadece 1000 bakımını yaptırdım. Bir sonraki bakımı 7500km de olacak. (Yağın durumuna göre erkenden değiştirebilirim.)
2- Özel olarak kontrol etmeniz gereken bir şey yok. Bütün elektronik ve mekanik aksamı sorunsuzsa alabilirsiniz.
3- 200 serisinin ABS'li versiyonları artık gelmiyecek.
4- Benim yakıt tüketimim şehir içi trafiğinde 2.1 - 2.7 litre arasında geziniyor. Şehir dışında ise 1.7 - 2.0 arasında değişiyor.
5- Artcı konforu hiç iyi değil. Selesi küçük ve biraz sert. Uzun kullanımda sorun yaşatabilir.
6- Parça fiyatları biraz pahalı. Örnek vermek gerekirse arka fren pedalı işcilik dahil 140TL.

Ama şehir içinde sizi çok eğlendirebilicek bir motosiklet olduğunu söyleyebilirim. Son derece hafif ve kıvrak. :)

Çok teşekkürler. İnazuma, Rx3 baktım ama ikisinde de dezavantaj bana göre çoktu.
Duke bakım maliyeti pahalı demişlerdi ama bakım aralığı uzun sayılabilir.
Artçı konforu olarak genellikle artçılı şehir içinde kullanacağım. Arada 200 km'lik turlara çıkacağız. Onda da bolca mola veririz. Şehir içinde 45 dk-1 saat gibi mesafelerde yormaz herhalde?
Ha birde ben 1.86 boylarında 90 kilo falanım altımda sırıtıp, küçük kalır mı?
 
Katılım
17 Nis 2015
Mesajlar
133
Merhaba arkadaşlar. Şu an mevcut motorum PCX 125. Takas teklifi geldi Duke 200 ABS ile. Benimde kafamda bir kaç soru var sizlere sormak istiyorum.
1- Motor 1000-2000 ve 3500 de bakıma girmiş. Bu km'lerde bakıma girmesi normal mi?
2- Alırken şunları kontrol et mutlaka dediğiniz bir şey var mı?
3- (EN ÖNEMLİSİ)Bu motorun üretimi duracak mı? 250 duke geldi diyorlar, 200 duke abs kalkacak mı?
4- Yakıt konusu nedir? Çok yakıyor mu?
5- Artçı konforu nasıl? Pulsar gibiyse hiç bulaşmayacağım çünkü.
6- Parçası pahalı mıdır?
Artık motor araştırmaktan kafayı yedim. Yüzde 50 artçılı (kız arkadaşımla) kullanacağım. Bu motor bana uyar mı?

Şimdi baktım sıfırı satılmıyormuş zaten :silent:

artçı konforu yok, artçı konforsuzluğu var. sırf bu yüzden sattım motoru. kız arkadaşım hiç beğenmedi. bikaç kez kendi motorumda bende artçı oldum. arka sele çok sert ve oturuş pozisyonuda iyi değil yokuş aşağı inerken artçı sürekli kayıyor. yakıt çok az yakmıyor denecek kadar az. torklu ve eğlenceli dikkat çeken bir motor. şehir içi için güzel ama uzun yol yapılmaz vites araları çok kısa ve top speed 138. 138 e çok çabuk geliyor bu yüzden 6.viteste bağrına bağrına gidiyor. uzun yol motoru değil yani. tam apaçi motoru. alacaksın hakeket yapacaksın ön arka filan kaldıracaksın yanlayacaksın. daha çok gençlere hitap ediyor. ön koltuğun oturuş pozisyonuda iyi değil öne eğimli. bu yüzden sürekli kayıyorsun,pozisyonunu değiştirmek zorunda kalıyorsun. ktm duke 200 ve 390 da 2015 modellerde bu eksikler giderilmiş AEA dediğine göre. benim motor 2012 idi
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Benim motorum 2015 model daha önceki modelleri hiç kullanmadım. Sürücü selesi gayet yumuşak ve öne kayma sorunu yok.

Uzun yol olarak bir günde 450km lik yol yaptım ve rüzgar haricinde ekstra bir yorulma yaşamadım. Bence çok rahat bir yolculuktu.

Fakat artcı için aynı şeyleri söyleyemem. Sert frenlemede ve ani gaz kapatmalarda üzerinize yığılıyor.

Altınızda sırıtacağını zannetmiyorum. Yolda denk gelirseniz üzerine oturup bir fotoğraf çektirin derim ben. :)
 
Katılım
7 Kas 2011
Mesajlar
70
Harput motor mevlanadaki mi ? Oradaki arkadaşları tanıyorumda onlar 2. el satıyorlar sadece bilmiyordum ktm bayisi olduklarını :) Oğuz motor KTM günleri düzenlediği için aklımda öyle kalmış sanırım kusura bakmayın ;)
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
23
1-arkadaslar bende 390 var. kırmızı ışıkta bir duruyorum, böyle bir sıcak yok. cok fena kavruluyorum. sizlerde de öyle mi?
2-Ön tarafa cam taktırcam, 130dan sonra motoru zor tutuyorum, faydalı mı?
3-arka çamurluk alan var mı, fiyat bilgisi, biraz yağmur yagdı mont rezil oldu =)
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
1-arkadaslar bende 390 var. kırmızı ışıkta bir duruyorum, böyle bir sıcak yok. cok fena kavruluyorum. sizlerde de öyle mi?
2-Ön tarafa cam taktırcam, 130dan sonra motoru zor tutuyorum, faydalı mı?
3-arka çamurluk alan var mı, fiyat bilgisi, biraz yağmur yagdı mont rezil oldu =)

390 sayfasinda serkan abi bakiyodur genelde ona sordunuz mu bunlari ? O cevap verir diye dusunuyorum.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
1-arkadaslar bende 390 var. kırmızı ışıkta bir duruyorum, böyle bir sıcak yok. cok fena kavruluyorum. sizlerde de öyle mi?
2-Ön tarafa cam taktırcam, 130dan sonra motoru zor tutuyorum, faydalı mı?
3-arka çamurluk alan var mı, fiyat bilgisi, biraz yağmur yagdı mont rezil oldu =)

evt 200 de ısınıyor-ama el insaf dışarı 35c yaw....
uzun hugger ebay de var - Pyramid ve Ermax marka (turuncu-beyaz-siyah renklerde) ben de alacam önmzdk ay....
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
1-arkadaslar bende 390 var. kırmızı ışıkta bir duruyorum, böyle bir sıcak yok. cok fena kavruluyorum. sizlerde de öyle mi?
2-Ön tarafa cam taktırcam, 130dan sonra motoru zor tutuyorum, faydalı mı?
3-arka çamurluk alan var mı, fiyat bilgisi, biraz yağmur yagdı mont rezil oldu =)

ben sana ufaktan cevap verıyım yıllarca duke kullanmış birisi olarak. havalar çok sıcak ve bloğun oradan direk hava kanallarıyla o sıcak havayı atmak zorunda motor ve o sıcak hava sadece oradan çıkar. gıderken sorun yoksa dururken sıcak olması normaldir. sen hele bir tenere kullan varya giderken bile sol bacağın yanıyor :D

ön cam sadece sana gelen rüzgarı kesicek birazcık ki duke e takılan camlar bence çok çirkin oluyor

bence duke gibi bir motora pislik yakışıyor :)) fakat çamurluk takabilirsin çokda pahalı değiller ama ktm nın orjınal bır urunu yok dıye bılıyorum duke için.
 
Katılım
6 May 2015
Mesajlar
117
Merhaba Arkadaşlar Cbr125 motorumu satmak üzerin ve ktm ye geçicem ama duke 200 ve duke 390 arasında kararsız kadım nedeni ise ztn 140 yapan bır motordan ınıp 136 max speed yapan motora binmek duke 390 2014 modeli 16bin de seyredıyor sizce duke 200 alsam cabuk sıkılırmıyım bunluk 80 km yol yapıyorum işe gidip geliyorum.
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Merhaba Arkadaşlar Cbr125 motorumu satmak üzerin ve ktm ye geçicem ama duke 200 ve duke 390 arasında kararsız kadım nedeni ise ztn 140 yapan bır motordan ınıp 136 max speed yapan motora binmek duke 390 2014 modeli 16bin de seyredıyor sizce duke 200 alsam cabuk sıkılırmıyım bunluk 80 km yol yapıyorum işe gidip geliyorum.

Cbr125in yaptigi 140la duke200un yaptigi 135 ayni degil, kullaninca dedigimi anlarsiniz...
Durum varsa 390 tercih ederdim ben.
 
Katılım
6 May 2015
Mesajlar
117
Cbr125in yaptigi 140la duke200un yaptigi 135 ayni degil, kullaninca dedigimi anlarsiniz...
Durum varsa 390 tercih ederdim ben.

Bunu herkes söylüyor elbette kalite farkı vardır duke 2 3 km sürme fırsatım oldu ve ilk hissettiğim gaz tepkimesi ve rahatlıktı seneye inşallah denk olursa 390 alma kanaatindeyim.
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
23
merhaba arkadaslar,

Ktm 390 sayfasına yazmıstım cvp alamadım bir de buraya yazayım dedim. aşağıdaki sorulara cvp arıyorum.

1- ön cam baktım, 270 lira civarına puig var. Bence bu motorda hiç şık durmuyor lakin 130'dan sonra inanılmaz sürükleme kuvveti oluşuyor. Kullanan var mı, efektif mi? Efektifse http://www.ergurmotor.com.tr/pinfo.asp?pid=5434 almayı düşünüyorum simsiyah. yorumlarınızı rica edeceğim.

2- geçen gün yağmur yağdı, mont rezil oldu. Lütfen arka çamurluk linki atın. Bulamadım, beceremedim valla.

3- arkadaşlar tank grip almak istiyorum ama dizlerin de motoru kavraması için yanlarda da olsun istiyorum. aliexprestte rizomalar 48 dolar. benim istediğim, yanlarda da kaymaz gripleri olması. al arkadas, ben bunu kullandım memnunum diye link atana cok teşekkürlerimi sunarım.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
merhaba arkadaslar,

Ktm 390 sayfasına yazmıstım cvp alamadım bir de buraya yazayım dedim. aşağıdaki sorulara cvp arıyorum.

1- ön cam baktım, 270 lira civarına puig var. Bence bu motorda hiç şık durmuyor lakin 130'dan sonra inanılmaz sürükleme kuvveti oluşuyor. Kullanan var mı, efektif mi? Efektifse http://www.ergurmotor.com.tr/pinfo.asp?pid=5434 almayı düşünüyorum simsiyah. yorumlarınızı rica edeceğim.

2- geçen gün yağmur yağdı, mont rezil oldu. Lütfen arka çamurluk linki atın. Bulamadım, beceremedim valla.

3- arkadaşlar tank grip almak istiyorum ama dizlerin de motoru kavraması için yanlarda da olsun istiyorum. aliexprestte rizomalar 48 dolar. benim istediğim, yanlarda da kaymaz gripleri olması. al arkadas, ben bunu kullandım memnunum diye link atana cok teşekkürlerimi sunarım.


1-Ön cam kullanıpda süper oldu diyeni duymadım. Rüzgarı 5 10 cm daha yukarı alıyor sadece. Ayrıca bence çirkin. Motorda durmak için depodan sıkmak gerekir.
Not: uzun süre naked motorda 150+ km gidilemiyor.Çok yoruyor

2- Arka kuyruğu kestiyseniz çamur atar, orjinal haldeyse arkaya hint versiyonundaki parçayı taksanız da tamamen çamuru kesmez.
http://www.ebay.com/itm/MUDGUARD-For-Tail-Tidy-KTM-DUKE-200-390-/271958832873?hash=item3f520276e9&vxp=mtr
http://www.simtradingkarenteo.com/show-item.asp?item_id=2509&ref=

İki linktekide orjinal KTM değil. Eskiden ebay de vardı, şimdi yok.

3-Eazy grip fiyattanda görüldüğü gibi biraz pahalıdır. TechSpec var bide fakat duke 390 uyumlu değil. Duke deposu baya ince olduğu için pek tank grip seçeneği bulunmuyor.
https://www.eazi-grip.com/?product=eazi-grip-ktm-duke-390-tank-grips-in-black-2013
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst