- Katılım
- 8 Ağu 2011
- Mesajlar
- 817
Anladım, iyi araştırmışsın :cat: Buarada orjinal jantın üzerine direk astar attın, sonra boya ve üstüne vernik sanırım. Yani zımpara felan da geçmedin...?
boya aldığım yer boya yapmadan önçe scotch brite süngerle üstünden gec dedi bende öyle yaptım zımpara yerine .