KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ortalama yakıt için ilk hareket sonrası kısa süre içinde 8.8 göstermesi normaldir. Isıtmakla alakalı olmadığını düşünüyorum. Arabalarda da aynı şey oluyor. Ki matematiksel olarak da mantıklı ve doğru, yani alet sapıtmıyor...

Duke 1290 ın tanıtımında MotoGP deki egzozlardan kullanmışlar... KTM'nin fantazi dünyasına iyi bir cevabı olmuş bu motor...
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
duke 1290'ın kalkışta bütün motorları geçmesi olası birşeymöi çünkü 180-200 beygir arası olması ve çoook hafif olacağı yapılan açıklamalar arasında.
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
duke 1290'ın kalkışta bütün motorları geçmesi olası birşeymöi çünkü 180-200 beygir arası olması ve çoook hafif olacağı yapılan açıklamalar arasında.
kalkışta güçten ziyade tork çok önemli motorun şase yapısı ve arka tekerinden torklu olacağı belli çok sağlam kalkışları olacağı kesin
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Ortalama yakıt için ilk hareket sonrası kısa süre içinde 8.8 göstermesi normaldir. Isıtmakla alakalı olmadığını düşünüyorum. Arabalarda da aynı şey oluyor. Ki matematiksel olarak da mantıklı ve doğru, yani alet sapıtmıyor...

Duke 1290 ın tanıtımında MotoGP deki egzozlardan kullanmışlar... KTM'nin fantazi dünyasına iyi bir cevabı olmuş bu motor...

Motorun soğuk olması ile bağıntılı.
Sabah çalıştırıp 1km gitmekle, yarım saat önce kontak kapatmış ısınmış bir motoru 1km kullanmak aynı ölçüde benzin yakmıyor.

Benim evle okulumun arası 1km; sabahları arabamı çalıştırıp 30-40 sn beklerdim okula park ettiğimde ortalama yakıt tüketimi 20-30 litrelerde olurdu. Ama arabanın motoru 90 derece olmasa da sıcaksa 7-8 litre olurdu ortalama.
 
Katılım
25 May 2012
Mesajlar
14
SuperDuke 1290 r diyorum başka birşey demiyorum .Duke kendini ispatlamış bir seri zaten ama daha da efsaneleşecek.KTM firmasının çalışma politikası ile yaşanan sıkıntılar aşılırsa spormoto da zan altında kalmaktan kurtulacak.Bu arada Duke kullanıcıları bence motosikletlerini kişiselleştirmeliler.Buna çok müsait bir motosiklet olması değil yorumum, böyle amaçlanarak tasarlandığını avrupadaki kullanıcılarının forumlarda ki paylaşımlarından görerek söylüyorum.Bence tabi

1290 videosunu seyrettim beş kere peşpeşe sadece sesi için .
sıkıntılar kendilerinden kaynaklanıyor öncelikle müşteriyle diyaloglarını düzeltmeleri lazım işine gelirse mantığı güdüyorlar ,15 euroluk yurtdışında satılan bir hava filtresine ordaki satanda kazanıyor 45 euro istemesinler az iş çok para kazanmak derdindeler benim gördüğüm bu ve benim gibi düşünen birçok ktm sahibi var .

kişiselleştirmeliler derken haklısın herkes ister farklı olsun ama herşey imkanlar dahilindedir malum vergi cenneti ülkesi olunca herşey daha pahalı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------


soğuk olunca normal .anladığım kadar otomatik jigle var devreye giriyor buda yakıt fazla yakcam diyor ama ısınınca düşüyor değer .



Katılıyorum sana. Para kazanma politikaları cok farklı. İlgi ve müsteri memnuniyeti gibi bir dertleri yok. KTM degilde honda yamaha vb bi marka satıcısı olsa bir ayda dükkan kapatırdı şimdiye kadar.
neyseki 200 lerde aktif davrandılar getirmek için.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
nasıl olmuş
imag0679p.jpg

imag0686p.jpg

http://imageshack.us/a/img132/5001/imag0679p.jpg
http://imageshack.us/a/img585/16/imag0679y.jpg
http://img211.imageshack.us/img211/6005/imag0685k.jpg
imag0675j.jpg
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
hava bulutlu olunca renk biraz daha koyu duruyor birebir depo rengi jantlar.


imag0682e.jpg
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Farın yanları dışında bir yeri siyaha çevirdiniz mi acaba ?
Çok yakışmış valla bu hali :cat:
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Farın yanları dışında bir yeri siyaha çevirdiniz mi acaba ?
Çok yakışmış valla bu hali :cat:
hayır cevirmedim .jant kenarına beyaz şerit yaparsam biraz daha güzel olur gibi geliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------

üç parcalı daha güzel olur gibi geliyor .

indiry.jpg
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Beyaz şerit sırıtabilir turuncu jantta. Bence böyle bırakın :wiinkk: Lütfücüğüm şasisini de boyatmaktan bahsediyordu. Var mı öyle bir düşünce sizde.

Biraz zahmetli olacak ama o daha bir güzel yapabilir.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
şasesinide boyamayı düşündüm hazır boya kalmışken ama komple motoru sökmek gerekir güzel olması için onun yerine folyo yapabilirim renk tutmaz ama idare eder.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Mukemmel olmus:) Nerde yaptirdin ve ne kadara maloldu bilgi verirsen sevinirim:)
dün dükkanda kardeşimle yaptık daha doğrusu o yaptı ben ona cıraklık yaptım :cherry: daha güzel boya atıyor oto boyasına 22 tl vernik ve sertleştirici 20 tl astar boya 16 tl toplam 58 tl tiner ve bant dükkanda vardı .
imag0657e.jpg

imag0662b.jpg

imag0663q.jpg

imag0656c.jpg
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Çok güzel olmuş.... :cat: Boya olarak hangi marka tercih ettiniz? Benzer bir işlemi ben de yapmak istiyorum da...
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Çok güzel olmuş.... :cat: Boya olarak hangi marka tercih ettiniz? Benzer bir işlemi ben de yapmak istiyorum da...

boya olarak sanayide oto boyası yaptırdım neden dersen renk koduna bakarak bulamadım firmaya göre ton fark ediyor o yüzden cıhazla ölçtü karışımı yapıp verdi kullandığım vernik astar boya hepsi oto boyası için yapılmış olanlar oto boyası diğer boyalara göre daha dayanıklı.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
boya olarak sanayide oto boyası yaptırdım neden dersen renk koduna bakarak bulamadım firmaya göre ton fark ediyor o yüzden cıhazla ölçtü karışımı yapıp verdi kullandığım vernik astar boya hepsi oto boyası için yapılmış olanlar oto boyası diğer boyalara göre daha dayanıklı.

Teşekkür ederim, yaptıracağım zaman ben de bu şekilde bir araştırayım...
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Teşekkür ederim, yaptıracağım zaman ben de bu şekilde bir araştırayım...

bir kutu 400 ml yetmez diye düşündüm ama yetiyor hata artı bile içinde 100 ml boya vardır daha kutuda .
vidaları sökerken dikkat et sabitleştirici kullanıyorlar vidalar gevşemesin diye anahtarı iyi oturtur yoksa vida kafaları bozuluyor çıkartmak için uğraşırsın .
kumlama yaptır ondan sonra boya yaptır diyen olabilir ben araştırdım kumlama hem pahalıya maliyet çıkıyor hem malzemeyi aşındırıp inceltiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------

elin takım tutuyorsa kendinde yaparsın basit bir işlem dün saat 16.00 başladık bantlama, astar boya atmak ve kurumasını beklemek boya atıktan sonra tekrar boyanın kurumasını bekleyip verniği atmak toplam 19,00 işimiz bitmişti.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Gerçekten eğlencelik bir motor, nedense yaramaz çocuklar gibi bir görüntü veriyor bana :mrgreen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
bir kutu 400 ml yetmez diye düşündüm ama yetiyor hata artı bile içinde 100 ml boya vardır daha kutuda .
vidaları sökerken dikkat et sabitleştirici kullanıyorlar vidalar gevşemesin diye anahtarı iyi oturtur yoksa vida kafaları bozuluyor çıkartmak için uğraşırsın .
kumlama yaptır ondan sonra boya yaptır diyen olabilir ben araştırdım kumlama hem pahalıya maliyet çıkıyor hem malzemeyi aşındırıp inceltiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------

elin takım tutuyorsa kendinde yaparsın basit bir işlem dün saat 16.00 başladık bantlama, astar boya atmak ve kurumasını beklemek boya atıktan sonra tekrar boyanın kurumasını bekleyip verniği atmak toplam 19,00 işimiz bitmişti.

Anladım, iyi araştırmışsın :cat: Buarada orjinal jantın üzerine direk astar attın, sonra boya ve üstüne vernik sanırım. Yani zımpara felan da geçmedin...?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst