KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Anladım, iyi araştırmışsın :cat: Buarada orjinal jantın üzerine direk astar attın, sonra boya ve üstüne vernik sanırım. Yani zımpara felan da geçmedin...?

boya aldığım yer boya yapmadan önçe scotch brite süngerle üstünden gec dedi bende öyle yaptım zımpara yerine .
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Gerçekten jant boyaları harika olmuş umarım atm falan apmaz tekeriniz düz şekilde uzun yıllar seve seve kullanırsınız şuanda motorum hala satılıka bu arada ama satmak için acelem yok hem honda cb500x'i bekliyorum hemde abs'li dukeların abs aparatları (parça adları her ne ise emin değilim) benim duke'a olursa ondan yaptırırım işimi görür beklemedeyim şuan umarum olur.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Gerçekten jant boyaları harika olmuş umarım atm falan apmaz tekeriniz düz şekilde uzun yıllar seve seve kullanırsınız şuanda motorum hala satılıka bu arada ama satmak için acelem yok hem honda cb500x'i bekliyorum hemde abs'li dukeların abs aparatları (parça adları her ne ise emin değilim) benim duke'a olursa ondan yaptırırım işimi görür beklemedeyim şuan umarum olur.

atma yapcanı zanetmiyorum bundan 3 yıl önce kardeşimin peugot 307 arabasının çelik jantlarını boyadık atma yapmadı gerci son durumunu bilmiyorum 1 yıl oldu satalı 2 yıl boyunca atma yapmadı.abs parcaları için bende bekliyorum bakalım hangi parcalar lazım olacak en kötü ihtimal 1 yıl içinde ebay düşer parcaları, sağolsunlar bir kaçtane dukeyi parcalayıp parca satışı yapıyorlar.
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Eğer ebaydan alma tibi bir durum var ise buradan isteyem arkadaşlar toplanalım ortak alalım hem cebimize uygun olur hemde toprluca getiririz beraberce yaparız.
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
90
bu motolastik.com sayfasından lastik alan alışveriş yapan var mı? fiyatları uygun gibi buz motorla karşılaştırıldığında.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Evet o lastik sayfasının fiyatları uygun gibi. Hiç alışveriş yapan oldu mu? Taze lastik mi satıyorlar yoksa eski mi?
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
90
Sonunda orjinal fabrika çıkışı lastiklerden kurtuldum. Michelin Pilot Road 2 aldım. 120/70/17 ön ve 150/70/17...Lastikler gayet güzel oldu; motorun gidişi oldukça iyileşti. Herkeze tavsiye ederim.

hocam fiyat nedir, nerden aldınız lastikleri? 110/70/17, 150/70/17 pilot road 2 taktırmayı düşünüyorum
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Bir bakayım bakalım :) Ben bu aralar topcase işine sardım ya. Bir tane yaptırayım diyorum da nasıl bilmiyorum. Yarın Okan hocaya soracağım bakalım. Elde kask sırtta mont sıkıntı oluyor.

Çantaların resmini bir atsana bi ara ;) tailbag kask alıyor mu?

Çantalar geldi, özellikle tank bag inanılmaz kullanışlı, at cebinde ne varsa içine motordan inerken de çantayı yanına al, büyük rahatlık oldu benim için. Hava erken karardığından güneş vizörü problem yaratıyordu bana çanta normal Vizörü alacak kadar büyük, telefon haznesi de kullanışlı baya, 55€ ya daha ne olsun.

Tail olana kask sığmıyor ama günübirlik bir gezi için yeterli boyutta, şöyle diyeyim tank bagi içine alabilecek kadar büyük veya kask içine girebiliyor ama boyu yetmiyor. tek derdi her seferinde lastikle falan sabitleme derdi.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Çantalar geldi, özellikle tank bag inanılmaz kullanışlı, at cebinde ne varsa içine motordan inerken de çantayı yanına al, büyük rahatlık oldu benim için. Hava erken karardığından güneş vizörü problem yaratıyordu bana çanta normal Vizörü alacak kadar büyük, telefon haznesi de kullanışlı baya, 55€ ya daha ne olsun.

Tail olana kask sığmıyor ama günübirlik bir gezi için yeterli boyutta, şöyle diyeyim tank bagi içine alabilecek kadar büyük veya kask içine girebiliyor ama boyu yetmiyor. tek derdi her seferinde lastikle falan sabitleme derdi.

Resim, Resüm, Rasim isterük. Havalar soğudu, "görüşünce bakarım" diyemiyorum :)
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
11
Arkadaslar yaklasık 10gün önce değiştirdiğim lastiklerden bahsetmek isterim size. Bilindiği üzere biraz kazık olan pirelli MT60 lastik ile değiştirdim. Kısa süreli rodajdan sonra lastikleri uzun uzadıya ıslak zemin,kuru zeminde denedim ve inanılmaz güven veren keyifli tecrübeler edindim. Lastiğe verilen paraya acımam düşüncesinde olan her arkadasa önerebilirim vrajlarda yatarken bu kadar keyif aldığımı hiç hatırlamıyorum. Şunuda söylemeden edemiycem yanak ve taban genişliğide artığından vrajlara daha zor yatıcagımı düşünsemden büyük ölçüde yanılmışım son olarak çok güzel bir hava kattı motora birkaç fotograf benden :)

maltepe2012112800018.jpg

maltepe2012112800020.jpg

maltepe2012112800023.jpg
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Arkadaslar yaklasık 10gün önce değiştirdiğim lastiklerden bahsetmek isterim size. Bilindiği üzere biraz kazık olan pirelli MT60 lastik ile değiştirdim. Kısa süreli rodajdan sonra lastikleri uzun uzadıya ıslak zemin,kuru zeminde denedim ve inanılmaz güven veren keyifli tecrübeler edindim. Lastiğe verilen paraya acımam düşüncesinde olan her arkadasa önerebilirim vrajlarda yatarken bu kadar keyif aldığımı hiç hatırlamıyorum. Şunuda söylemeden edemiycem yanak ve taban genişliğide artığından vrajlara daha zor yatıcagımı düşünsemden büyük ölçüde yanılmışım son olarak çok güzel bir hava kattı motora birkaç fotograf benden :)

http://imageshack.us/a/img593/192/maltepe2012112800018.jpg
http://imageshack.us/a/img547/8696/maltepe2012112800020.jpg
http://imageshack.us/a/img248/82/maltepe2012112800023.jpg

Hayırlı olsun, o kadar fark yarattı mı gerçekten lastikler?

stickerlar sizin tasarımınız mı? Bir de ön ve arkanın dişleri neden farkli yönlere bakıyor :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hayırlı olsun, o kadar fark yarattı mı gerçekten lastikler?

stickerlar sizin tasarımınız mı? Bir de ön ve arkanın dişleri neden farkli yönlere bakıyor :)

Aferim evlat, güzel yakalamışsın :) ben de bakıyorum lastiklere, birşeyler garip geliyor...diyorum :)

Lastikleriniz hayılı olsun. Umarım ters bir şekilde kullanmıyorsunuzdur. Eğer doğrusu bu şekilde ise Pirelliye saygılar :sunny:
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
bende bekliyordum ne zaman yorum yapcak diye bende alacam uzun zamandan beri mt 60 rs lere bakıyordum ama türkiyede kullanıp yorum yapan rastlamadım .
lastikler takılırken ben yanındaydım benimde dikkatimi cekmişti ama yönleri doğru. yanyana getirince can ın motoru biraz daha yükseldi benim lastikler yanında biraz cılız durdu :salut:
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Biraz toprak lastiği gibi görünüyor. Baya derin dişleri var. Pek anlamam ama yola uygun mudur? Ve sakıncası yoksa ne kadara aldığınızı söyler misiniz? Bu bahar ben de bir lastik alayım diyorum valla. Üzerinde gelen lastiklerin şekli bir garip :silent:
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Biraz toprak lastiği gibi görünüyor. Baya derin dişleri var. Pek anlamam ama yola uygun mudur? Ve sakıncası yoksa ne kadara aldığınızı söyler misiniz? Bu bahar ben de bir lastik alayım diyorum valla. Üzerinde gelen lastiklerin şekli bir garip :silent:
ben sana söyleyim uzun süre araştırmış biri olarak % 80 yol % 20 off road olarak okudum .piyasada en düşük 830 tl den başlayıp kimden alacana bağlı olarak 1100 tl kadar yolu var.
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
11
Biraz toprak lastiği gibi görünüyor. Baya derin dişleri var. Pek anlamam ama yola uygun mudur? Ve sakıncası yoksa ne kadara aldığınızı söyler misiniz? Bu bahar ben de bir lastik alayım diyorum valla. Üzerinde gelen lastiklerin şekli bir garip :silent:

Hayırlı olsun, o kadar fark yarattı mı gerçekten lastikler?

stickerlar sizin tasarımınız mı? Bir de ön ve arkanın dişleri neden farkli yönlere bakıyor :)



Evet tasarımı ve baskısı bana ait stickerların.Fatih abi bu arada bu son tasarımım bu nası olmuş acaba fikrini alabilirmiyim? Rodaj döneminde lastiğin yönü konusunda kısa bir araştırma yaptım fakat MT60RS Corsa'nın sunumu ve kullanımının bu şekilde olduğunu teyid ettim. takılırken Fatih abinin dediği gibi o zamanda konuşuldu yön konusu ama taban genişliği konusunda jant dan dolayı pek bi fark olmıycagını düşündüm ama hakikaten kalınlığı göz kamaştırıcı ve gittikçe incelen kuyruga sahip motora çok yakıştığını düşünüyorum. Bana 435euro'ya geldi
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Evet tasarımı ve baskısı bana ait stickerların.Fatih abi bu arada bu son tasarımım bu nası olmuş acaba fikrini alabilirmiyim? Rodaj döneminde lastiğin yönü konusunda kısa bir araştırma yaptım fakat MT60RS Corsa'nın sunumu ve kullanımının bu şekilde olduğunu teyid ettim. takılırken Fatih abinin dediği gibi o zamanda konuşuldu yön konusu ama taban genişliği konusunda jant dan dolayı pek bi fark olmıycagını düşündüm ama hakikaten kalınlığı göz kamaştırıcı ve gittikçe incelen kuyruga sahip motora çok yakıştığını düşünüyorum. Bana 435euro'ya geldi


bir öncekine göre daha güzel ama eksik var tamamlayıcı olarak jantlara şöyle bir şey yaparsan


m0651106001334212753.jpg


bu stickerdeki turuncu olan yerleri beyaz yaparsan daha şık olur diye düşündüm yaparsan banada yap :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst