KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Performans Beklettim yok sadece her hava filtresi değişimi Deyip 45 eurocuk istemesinler diye alıyorum. .gittim servis bayisi onlara söyledim. Ama söylemedi deme 1ayda ancak gelir getiren firma öyle dedi Ridersde onlardan alıyor sordum.

Biliyorum ben de önce distribütörü sonra rideri aradım :)
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
170 tl işcilik fazla daha önceden t5 transporterim vardı şablon var onlarda şu. Km bakımları bu kadar zamanda yapılır diye yağ değişimi ben yaparsam en fazla 30 dakika tutar buji haric diğer işlemler.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
aklıma geldi ilk bakımda yapılan işlem
1-yağ filtresi değişimi
2-yağ filtresi değişimi 110 tl
5000 bakımda yapılacak işlem bunlara artı olarak
3-hava filtresi değişimi
4-buji değişimi bu iki işlem için parca parası ve işçilik için 250 tl fark
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Kendimi mi tatmin ediyorum bilmiyorum ama şöyle bir düşünceye kapıldım; kıskandığım benzin tüketiminizin sağladığı maddi kazanç servis ve bakım olarak sanırım fazlasıyla çıkıyor gibi :) Ciddi ciddi böyle düşünmeye başladım ve Duke200 biraz ufaldı, uzaklaştı gözümde... Şimdi rahat rahat uyuyabilirim :mrgreen:

:wiinkk:
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
Kendimi mi tatmin ediyorum bilmiyorum ama şöyle bir düşünceye kapıldım; kıskandığım benzin tüketiminizin sağladığı maddi kazanç servis ve bakım olarak sanırım fazlasıyla çıkıyor gibi :) Ciddi ciddi böyle düşünmeye başladım ve Duke200 biraz ufaldı, uzaklaştı gözümde... Şimdi rahat rahat uyuyabilirim :mrgreen:

:wiinkk:

Bineceğin diğer marka motorsikletlerle kalite farkını koy araya, bir de sürerken aldığın zevki ekle, bu gece rahat rahat uyu ;)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Az yakıyor diye diye nazar değdirdin POLAAAAAT! Bugün sınavların bitişini kendimce kutlamak için gezeyim dedim biraz (trafikten çıkmak nasib olmadı tabi).
6lt dedi yol bilgisayarı ::rantinp: Sorarlar motora 200cc'lik hacminle neyine güvenip 6lt yakıyorsun diye.

Şaka bi yana "Nasılsa yakmıyor" deyip o şekilde devir yüksek de kullanmamak lazımmış meğersem :mrgreen:
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Az yakıyor diye diye nazar değdirdin POLAAAAAT! Bugün sınavların bitişini kendimce kutlamak için gezeyim dedim biraz (trafikten çıkmak nasib olmadı tabi).
6lt dedi yol bilgisayarı ::rantinp: Sorarlar motora 200cc'lik hacminle neyine güvenip 6lt yakıyorsun diye.

Şaka bi yana "Nasılsa yakmıyor" deyip o şekilde devir yüksek de kullanmamak lazımmış meğersem :mrgreen:

Ebayi talan ettim anlık gazla, givinin depo üstü kappanın tail bag i aldım :)

Bir de tokatta koruma takozu yaptırdım, bir dahaki buluşmada bak beğenirsen sana da yaptırayım.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Bir bakayım bakalım :) Ben bu aralar topcase işine sardım ya. Bir tane yaptırayım diyorum da nasıl bilmiyorum. Yarın Okan hocaya soracağım bakalım. Elde kask sırtta mont sıkıntı oluyor.

Çantaların resmini bir atsana bi ara ;) tailbag kask alıyor mu?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Valla sizinki kaliteliymiş işte, farklı, sürüş keyfi felan... Çok yaksa da dert etmeyin ne diyim :wiinkk:

O gösterge yanlıştır yav, 6 litre istese de yakamaz motor. :)

@lütfü Senin videoyu daha yeni izledim yav! :) Baya baya aydınlatıyormuş keratalar.. Ama evde ve zifiri karanlıkta olduğu için biraz da yanıltıcı olabilir. Yinede çok başarılılar bence
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
jantları turuncuya boyasammı kararsız kaldım boyamayı istiyorum ama habire silmek zorunda kalırım diye düşünüyorum.
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Valla sizinki kaliteliymiş işte, farklı, sürüş keyfi felan... Çok yaksa da dert etmeyin ne diyim :wiinkk:

O gösterge yanlıştır yav, 6 litre istese de yakamaz motor. :)

@lütfü Senin videoyu daha yeni izledim yav! :) Baya baya aydınlatıyormuş keratalar.. Ama evde ve zifiri karanlıkta olduğu için biraz da yanıltıcı olabilir. Yinede çok başarılılar bence

Onlardan vazgeçtim ya, çok büyükler. Ebay den aldım 10$ a iki tane küçük Led.

Bir bakayım bakalım :) Ben bu aralar topcase işine sardım ya. Bir tane yaptırayım diyorum da nasıl bilmiyorum. Yarın Okan hocaya soracağım bakalım. Elde kask sırtta mont sıkıntı oluyor.

Çantaların resmini bir atsana bi ara ;) tailbag kask alıyor mu?

Mobilden giriyorum resim koyamam da tail olan kappa tk757, tank olan givi gph02. Kaskı motor üstünde bırakıyorum ben, daha çalınmadı :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Arkadaşlar duke125 ve 200 lerde söylediğiniz ve bilindiği üzere yol bilgisayarı var ve sürüş sonunda ort. tüketim değerini arabalar gibi gösteriyor. Ben teknik ve mekanik anlamda merakımdan soruyorum. Duke de motor 3-4 dk rolantide ısıtılıp sonra spor bir kullanımla(sürekli hızlanıp yavaşlamalı devirli) 15-20 km kullanıldığında max ne kadar bir rakam görülebiliyor:)

Örnegin duke200 de 5 lt değeri kolayca ekranda görülebiliyormu?
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
SuperDuke 1290 r diyorum başka birşey demiyorum .Duke kendini ispatlamış bir seri zaten ama daha da efsaneleşecek.KTM firmasının çalışma politikası ile yaşanan sıkıntılar aşılırsa spormoto da zan altında kalmaktan kurtulacak.Bu arada Duke kullanıcıları bence motosikletlerini kişiselleştirmeliler.Buna çok müsait bir motosiklet olması değil yorumum, böyle amaçlanarak tasarlandığını avrupadaki kullanıcılarının forumlarda ki paylaşımlarından görerek söylüyorum.Bence tabi ki.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Arkadaşlar duke125 ve 200 lerde söylediğiniz ve bilindiği üzere yol bilgisayarı var ve sürüş sonunda ort. tüketim değerini arabalar gibi gösteriyor. Ben teknik ve mekanik anlamda merakımdan soruyorum. Duke de motor 3-4 dk rolantide ısıtılıp sonra spor bir kullanımla(sürekli hızlanıp yavaşlamalı devirli) 15-20 km kullanıldığında max ne kadar bir rakam görülebiliyor:)

Örnegin duke200 de 5 lt değeri kolayca ekranda görülebiliyormu?

gecen gün fazla ısıtmadan bindim 8.8 gösterdi eve gidene kadar düştü 3.7 gördüm en son ekranda.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
SuperDuke 1290 r diyorum başka birşey demiyorum .Duke kendini ispatlamış bir seri zaten ama daha da efsaneleşecek.KTM firmasının çalışma politikası ile yaşanan sıkıntılar aşılırsa spormoto da zan altında kalmaktan kurtulacak.Bu arada Duke kullanıcıları bence motosikletlerini kişiselleştirmeliler.Buna çok müsait bir motosiklet olması değil yorumum, böyle amaçlanarak tasarlandığını avrupadaki kullanıcılarının forumlarda ki paylaşımlarından görerek söylüyorum.Bence tabi

1290 videosunu seyrettim beş kere peşpeşe sadece sesi için .
sıkıntılar kendilerinden kaynaklanıyor öncelikle müşteriyle diyaloglarını düzeltmeleri lazım işine gelirse mantığı güdüyorlar ,15 euroluk yurtdışında satılan bir hava filtresine ordaki satanda kazanıyor 45 euro istemesinler az iş çok para kazanmak derdindeler benim gördüğüm bu ve benim gibi düşünen birçok ktm sahibi var .

kişiselleştirmeliler derken haklısın herkes ister farklı olsun ama herşey imkanlar dahilindedir malum vergi cenneti ülkesi olunca herşey daha pahalı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------

8.8 bi an yol bilgisayarının sapıtmasından dolayı yazan bi değer de mi ? :)
soğuk olunca normal .anladığım kadar otomatik jigle var devreye giriyor buda yakıt fazla yakcam diyor ama ısınınca düşüyor değer .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst