KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
11
Bugün ilk defa yağmurda kullandım

Sonuç KTM adına bir ayıp :pr: Çamurluk bir damla çamuru engellemiş mi merak ediyorum. Sırtımdan geçtim kaskın arkası bile çamur olmuş HAYRET BİRŞEY
O Hindistan'da satılan Duke'lerdeki çamurluğu çıkartırken ne düşünüyorlardı çok merak ediyorum::rantinp:

Evet o iç çamurluktan bende arıyorum fakat ben camurluğu kısalttığım böyle birşeye ihtiyaç duymaya başladım. Ulaşma ihtimali olan veya uygulanabilcek farklı bir parça temin edebilcek biri varsa süper olur.
Bu arada gün itibariyle leovince egzos'un uygulaması yapıldı ve beklediğimden çok fazla tatmin etti beni. Susturucu takılı olmadan hasanpaşadan maltepeye gelene kadar ara sokaklarda arabaların alarmlarının çalmasına sebep olarak geldim.Susturucu olmadan mahelleye girişm yasaklandı diyebilirm fakat susturucu ile de çok keyif verici bir hal alabiliyor.temin etme imkanı olan herkeze öneririm
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Dun aksam arkadasimin Ktm Duke 200 unu gece gorme sansim oldu . Sinyal dugmelerinin isiklandirilmasina bayildim . Ne kadar ince ve guzel bir detay. Cok guzel. Ktm Cross disinda cadre ve ss uretimine baslarsa bir gun maxi scooter da yaparmi dersiniz ? Yoksa Hayalmi ?
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
Valla arkadaşım ne söylesek boş fakat üretirse tabiiki güzel olur bmw bile scooter üretti ve bence çok başarılı scooterlar fakat scooter'dan önce duke serisini genişletseler iyi olur 125 ve 200cc modelleri var şuanda bu seriye 350 ve 500 cc motor seçenekleride eklense tadından yenmez şahsi görüşüm tabiiki abs olmak şartıyla. ktm'in tek eksisi şuanda gördüğüm düşük cc'lerde bulunmayan ABS sistemi sadece bu sebepten ötürü son zamanlarda deli gibi 2004, 2005 model bir f650gs düşünüyorum. ABS'li bir ktm almayı çok isterdim ama türkiye'ye getirilen modellerinde ABS yok spormoto sitesinden baktığıma göre. Türkiye'de ne doğru ki motor satışı doğru olsun oda ayrı bir mevzuu tabi.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Dun aksam arkadasimin Ktm Duke 200 unu gece gorme sansim oldu . Sinyal dugmelerinin isiklandirilmasina bayildim . Ne kadar ince ve guzel bir detay. Cok guzel. Ktm Cross disinda cadre ve ss uretimine baslarsa bir gun maxi scooter da yaparmi dersiniz ? Yoksa Hayalmi ?

Zaten SS üretiyor. Ancak scooter dan pek umutlu değilim. Yapmasa daha iyi zaten, piyasada ne scooter ne de Maxiscooter açığı var.
 
Katılım
17 Eyl 2012
Mesajlar
4
arkadaşlar çok sevdiğim motorumu maddi sebeplerden ötürü satmak zorunda kaldım, daha 500 km'de ilgilenen olursa mesaj atabilir
 
Katılım
26 Tem 2012
Mesajlar
42
her önüne gelende almayıversin bizim motordan canım :) şu anda bakan dönüp birdaha bakıyor,böyle kalsın...
Hintli abilerin motor alma potansiyeli yüzünden Avrupa 200cc vitesli motosiklet gördü..Ve tabii Türkiyede ama fiyat açısından çok iyi çok isabetli pazarlandığı söylenemez.

Benim görüşüme göre suzuki İnmazuma 250 topiğide motor gelince aynı cbr 250 topiği gibi bol kullanıcılı ve muhabbetli geçecek(Suzuki söz verdiği gibi fiyat 10.000 altında tutulacak söyleminin arkasında durursa tabi).. ve sınıfında hatrı sayılır bir kitle edinicek..Ama Duke 200'un kullanıcıları çok daha sınırlı kalıcak gibi:pale:

Başlık hayırlı olsun...
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Daha ben geçen hafta Spormoto'nun sitesinde Duke 200'ü 5.900€ olarak gördüm :queen:
Eğer 2013 modellere öyle bir süpriz yaparlarsa artık bizbize kalırız temelli :mrgreen:

Az önce yine baktım da kaldırmışlar
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
ben spormotonun sitesinde göremiyorum duke 200 ü

Daha ben geçen hafta Spormoto'nun sitesinde Duke 200'ü 5.900€ olarak gördüm :queen:
Eğer 2013 modellere öyle bir süpriz yaparlarsa artık bizbize kalırız temelli :mrgreen:

Az önce yine baktım da kaldırmışlar
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Takipteyim r80gs kullanıorum son benzin zamlarından sonra düşük cc`li motor bakmaya başladım boy orantısı kurtarıyorsa 125cc bile olur.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
120 ve 110 ile giderken motor kac bin devir ceviriyor arkadaslar ?
uzun yol için bu bilgiler motor almadan once bana gerekli olacak
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Takipteyim r80gs kullanıorum son benzin zamlarından sonra düşük cc`li motor bakmaya başladım boy orantısı kurtarıyorsa 125cc bile olur.

125cc kullanıcılarının yorumlarından anladığım kadarı ile 125 ve 200 lük duke ün yakıt tüketimleri aynı, ortalama 2,5 litre.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:37 ----------

120 ve 110 ile giderken motor kac bin devir ceviriyor arkadaslar ?
uzun yol için bu bilgiler motor almadan once bana gerekli olacak

Daha rodaj döneminde ama 7000-7500 çevirirken 100km/s yapıyor.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
120 ile gitmek icin cok yuksek devir cevirecek demek ki
bu da motorun erken yipranmasi demek
7bin besyuz 8binde 120 yapaymis cok kral olurmus
Tesekkurler
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
5
125'lik satın almak istiyorum arkadaşlar, ankara teslim ve satış yapabilirseniz, yol yemek vs. masraflar benden fiyata dahil ederim. yeni ehliyet aldım, ankara'da bu motor yok, istanbuldan binip gelemem, napaacaz bilmiom.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Manuel neymiş arkadaş bilgisayar varkene yau :mrgreen:

Hayır şimdi yanlış ölçüyo falan çıkar da sonra "2.8lt yazıyor ama aslında 2.9lt" demek gerekecek falan :mrgreen:

Ecnebilerin bir sözüyle kapatıyorum yorumumu;
"Ignorance is bless" - Matrix'teki kel deyyus
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Evet ya, şu konuya bir bir değinelim :cherry: Manuel olarak yakıt tüketimini ölçen var mı?

Şu an için yanlış ölçüm yapıyor benim ki daha yeni nede olsa normal karşılıyorum da umurcan depoyu fullediğinde ölçüm yapabilir.

Benzin alınca fişini saklar ( kaç L olduğunu unutmamak için ) 1. odometre yi de sıfırlarsan sağlıklı bir ölçüm olur, hem de anlamış oluruz doğru mu ölçüyor yanlış mı.

İlk depo ile ( 10 litre ) 200-225 km
İkinci ile (10 litre ) ~ 300 km gitti; benzin göstergesine bakılırsa 3. Depo ile daha fazla gidecek.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Bakalım unutmazsam yaparım da daha geçen hafta fulledim sadece bir dilimim bitti o zamandan beri. Biraz sürer onun yarılanması falan.

Yok mu gerilerde kendi ölçüm yapmış biri yav :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst