Bugün ilk defa yağmurda kullandım
Sonuç KTM adına bir ayıpr: Çamurluk bir damla çamuru engellemiş mi merak ediyorum. Sırtımdan geçtim kaskın arkası bile çamur olmuş HAYRET BİRŞEY
O Hindistan'da satılan Duke'lerdeki çamurluğu çıkartırken ne düşünüyorlardı çok merak ediyorum::rantinp:
Evet o iç çamurluktan bende arıyorum fakat ben camurluğu kısalttığım böyle birşeye ihtiyaç duymaya başladım. Ulaşma ihtimali olan veya uygulanabilcek farklı bir parça temin edebilcek biri varsa süper olur.
Bu arada gün itibariyle leovince egzos'un uygulaması yapıldı ve beklediğimden çok fazla tatmin etti beni. Susturucu takılı olmadan hasanpaşadan maltepeye gelene kadar ara sokaklarda arabaların alarmlarının çalmasına sebep olarak geldim.Susturucu olmadan mahelleye girişm yasaklandı diyebilirm fakat susturucu ile de çok keyif verici bir hal alabiliyor.temin etme imkanı olan herkeze öneririm