KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
@ tharun kaçla giderken yapıyorsun 300 km,
ben hep yüksek devir ve 130 - 140 arası kullanırken 4 lt yakıyor, 100-120 arası kullanırken 3 lt yakıyor. Ama bir depoyla 300'ü gördüğümü hiç hatırlamıyorum, 200 olmadan yedek depoya geçiyor.
 
Katılım
10 Eyl 2012
Mesajlar
7
Motorum henüz 700 km de...O yüzden yüksek devirlerde kullanmadım. Hatta şu ana kadar en fazla 110 km hıza çıktım diyebilirim. Yani, düşük devir ve düşük hızlarda gerçekleşen bir sürüş neticesinde ulaşılmış bir rakam 300 km...
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
90
geçen hafta içi istanbul edirne arasında yaklaşık 520 km yol yaptım 70 liralık benzin yaktım. eğer 7000 deviri geçmeden 80-90 km hızla giderseniz 2.7 litre yakıyor. 90-110 km aralığına çıkarsanız 3.3 litre yakıyor. uzun yoldan söz ediyorum tabi dur kalk yok.
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
Motorum henüz 700 km de...O yüzden yüksek devirlerde kullanmadım. Hatta şu ana kadar en fazla 110 km hıza çıktım diyebilirim. Yani, düşük devir ve düşük hızlarda gerçekleşen bir sürüş neticesinde ulaşılmış bir rakam 300 km...

evet rodajdayken benim duke da 2,5 l civarı yakıyodu, 7000 devir altında tabi.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
geçen hafta içi istanbul edirne arasında yaklaşık 520 km yol yaptım 70 liralık benzin yaktım. eğer 7000 deviri geçmeden 80-90 km hızla giderseniz 2.7 litre yakıyor. 90-110 km aralığına çıkarsanız 3.3 litre yakıyor. uzun yoldan söz ediyorum tabi dur kalk yok.

Hah şöyle, güzel şeyler söyleyin... Yaktırmayın bize motorlarımızı... :)
 
Katılım
9 Tem 2011
Mesajlar
46
Arkadaslar Merhaba ; Tek silindir 650den (Tenere-F650Gs gibi ) sonra duke200 almıs biri var mı aramızda? Yorum almak istiyorum da 650 den sonra cok rahatsız edici olur mu sehir ici kullanım icin. Genelde gordugum ilk motor veya scoterdan gecilmis ve dogal olarakta memnun kalınmıs.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bak şimdi yaa :mrgreen: Bu muydu en başından derdin :mrgreen:

Ya şaka bir yana, gerçekten çok merak ediyorum sizin yakıt tüketimini. Eğer gerçekten ~7000 d/d leri ve üstünü sık sık görüp 3 litrenin altında şehir içi bir tüketim söz konusu ise gideyim avusturyaya ellerini öpeyim ben o mühendislerin...
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya şaka bir yana, gerçekten çok merak ediyorum sizin yakıt tüketimini. Eğer gerçekten ~7000 d/d leri ve üstünü sık sık görüp 3 litrenin altında şehir içi bir tüketim söz konusu ise gideyim avusturyaya ellerini öpeyim ben o mühendislerin...

Bugün Lütfücüğümün tüketimi gördün mü ?

2.7 avarj yazıyordu. 2.4 müş, Ormana çıkarkenki yokuştan sonra 2.7 olmuş dediydi...
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Bugün düzgün yollarda hep 7000-7500 devirdi, hatta Konya Samsun istikametinde daha da gaz açtım, eve döndüğümde ki ortalamalar;

Motorda geçirilen zaman: 235dakika
Ortalama hız: 52km/s
Ortalama yakıt tüketimi: 2,4L/100km

Yani 40 lira 95 oktan (shell) ile ~ 380 km

Gidip gönül rahatlığı ile öpebilirsin ellerini :)

Senin motorun tüketimi de 60km/s hızla 0,33 litre ile 2,5 km yol gittiğine göre; 13,2 L/100 km
Kaldır at yani :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bugün Lütfücüğümün tüketimi gördün mü ?

2.7 avarj yazıyordu. 2.4 müş, Ormana çıkarkenki yokuştan sonra 2.7 olmuş dediydi...

Ya işte o bilgsayar verisi üzerine başladı bu merak bende. Ben dijital ölçümün doğru olduğunu düşünmüyorum. Ancak nekadar yanlış onu merak ediyorum. Sanmıyorum ki ~25hp gücünde 200cc motor 2,5~2,7 litre yaksın...

@lütfü Rodajdasın diye bişey demedim, o dükün hakkını yiyorsun, vermiyorsun hakkını :p Bence bugün epey sabırlı(=yavaş) sürdün. :cat:. O verilere göre bugün 204 km yol yapmışız buarada...
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Kaba hesapla Manuel de ölçtüm bugün, en son benzin alışımdan sonra 245km yapmışım, bugün depo ağzına kadar dolduğunda 7L aldı. Yol bilgisayarı doğru ölçüyor yani :) sen Avusturya hazırlıklarına başla yavaştan :)

700 km dir İlk defa geçtim bugün 7500 devri, yanımdan teker teker herkes uzayınca.... Hele cıbırın zırt pırt uzayıp gitmesine baya içerlendim, her an satıp Abs li 600 lük bir hornet e geçebilirim !! Alet resmen kesiliyor çünkü 110 dan sonra, hem motor güven vermiyor o hızda hemde benim gücüm bu bundan sonrası zorlama olur diyor.

Pazar gününe dönebilirsem ve böyle bir gezi yaparsak rodaj tamamlanmış olur, ama şöyle de bir durum var rodajdan ziyade yolların elverdiği hızlarda kullanmaya çalışıyorum, Konya yolu neyse de bugün ki diğer yollar için hızımız gayet uygundu hatta grup olmasak daha da yavaş giderdim sağa sola baka baka.
 
Katılım
9 Tem 2011
Mesajlar
46
Arkadaslar Merhaba ; Tek silindir 650den (Tenere-F650Gs gibi ) sonra duke200 almıs biri var mı aramızda? Yorum almak istiyorum da 650 den sonra cok rahatsız edici olur mu sehir ici kullanım icin. Genelde gordugum ilk motor veya scoterdan gecilmis ve dogal olarakta memnun kalınmıs. Ben motoru gorsel anlamda begendim fakat iste cantasızlıgı, cc si, camsız olması soru isareti bırakırken, dizaynı, pratikligi sehir ici icin harika gibi geldi.
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Arkadaslar Merhaba ; Tek silindir 650den (Tenere-F650Gs gibi ) sonra duke200 almıs biri var mı aramızda? Yorum almak istiyorum da 650 den sonra cok rahatsız edici olur mu sehir ici kullanım icin. Genelde gordugum ilk motor veya scoterdan gecilmis ve dogal olarakta memnun kalınmıs. Ben motoru gorsel anlamda begendim fakat iste cantasızlıgı, cc si, camsız olması soru isareti bırakırken, dizaynı, pratikligi sehir ici icin harika gibi geldi.
Sadece şehir içi için 650 den sonra iyi bile olur.
 
Katılım
9 Tem 2011
Mesajlar
46
Bmw de uclu canta setini bile cıkaramıyordum, alısveris vs bir cok sey icin kullanıyordum, bakalım bunda da farklı cozumler uretecegiz eger alırsak. 2013 ler ne zaman cıkar? tahmini olan var mı?
 
Katılım
10 Eyl 2012
Mesajlar
7
Benim motorla alakali en buyuk derdim; canta meselesi...Bu cantasizlik meselesine bir cozum uretmek lazim ..
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
4
Selam,

-Spormoto'dan anahtar teslimi "0" duke 200 almış biri olarak vergi dairesine gittiğimde (3 kere sorup tabi vergiyi de ödedik cevabı almıitım spormotodan) motorun vergisinin ödenmemiş olduğunu gördüm. Vergi dairesinde ki amca der ki 2. kere ödeme çıkmış olması imkansız. Bilgilerinize.

-Fazla mı titizleniyorum bilemedim ama artçı alınca kulağıma bir zincir sesi geliyor. (zincirden geldiğini tahmin ediyorum).

Neden olabilir, bir fikri olan var mıdır ? (süspansiyon ayarı belki.... ?)


- Sırt çantası ve şehir içi tek çözüm gibi görünüyor bana. Ama yolcu kaskını sığdıramadım. File ile arka koltuğa koymak da motora inip binerken sıkıntı yaratıyor. (boy 1.72) Ne yapsam ben de bilemedim.


-Vitesin bağlı olduğu basacak yer kırıldı. parça 37 €, Spormoto çekici 120 tl, (takım çantası koymayı unutmuşlar motora, sarkan parçaları söküp en yakında ki kaynakçıya gidemedim ) toplam 257 TL.

Daha önce darbe almış o yüzden siz üstündeyken kırılmış dediler ama, adını bilmediğim bu parça daha çok dağılacak gibi. Buna bir çözüm üretebilen oldu mu?

Kaynak tek çözüm mü ?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
-Vitesin bağlı olduğu basacak yer kırıldı. parça 37 €, Spormoto çekici 120 tl, (takım çantası koymayı unutmuşlar motora, sarkan parçaları söküp en yakında ki kaynakçıya gidemedim ) toplam 257 TL.

Daha önce darbe almış o yüzden siz üstündeyken kırılmış dediler ama, adını bilmediğim bu parça daha çok dağılacak gibi. Buna bir çözüm üretebilen oldu mu?

Kaynak tek çözüm mü ?

Nasıl KTM lan bu.... :sunny:

Hayırlı olsun buarada. :cat:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Kaba hesapla Manuel de ölçtüm bugün, en son benzin alışımdan sonra 245km yapmışım, bugün depo ağzına kadar dolduğunda 7L aldı. Yol bilgisayarı doğru ölçüyor yani :) sen Avusturya hazırlıklarına başla yavaştan :)

700 km dir İlk defa geçtim bugün 7500 devri, yanımdan teker teker herkes uzayınca.... Hele cıbırın zırt pırt uzayıp gitmesine baya içerlendim, her an satıp Abs li 600 lük bir hornet e geçebilirim !! Alet resmen kesiliyor çünkü 110 dan sonra, hem motor güven vermiyor o hızda hemde benim gücüm bu bundan sonrası zorlama olur diyor.

Pazar gününe dönebilirsem ve böyle bir gezi yaparsak rodaj tamamlanmış olur, ama şöyle de bir durum var rodajdan ziyade yolların elverdiği hızlarda kullanmaya çalışıyorum, Konya yolu neyse de bugün ki diğer yollar için hızımız gayet uygundu hatta grup olmasak daha da yavaş giderdim sağa sola baka baka.

hacı o kadar içerleme diye de çok uzamadım aslında:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst