merhaba arkadaşım. service reset problemini halledebildin mi bilemiyorum ama ben şuraya nasıl yapıldığını gösteren bir link ekliyim
https://youtu.be/Xi9fdheBgAA
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
https://youtu.be/Xi9fdheBgAA bu kesin çözüm
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------
benim boyum 1.58 ve parmak uçlarımla yere deyiyorum. ilk aldığımda benim de deneyimim yoktu. ilk zamanlar ayaklar yerde dönerken zorlandım ama şimdi alıştım. 3 senedir kullanıyorum sende alışırsın

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------
merhaba arkadaşım. eğer performans için düşünüyorsan duke 390 hem cf 400 hemde dominar 400 den daha performanslı, daha hafif ve malzeme kalitesi daha iyi. görünüş olarak soruyorsan bence o sana kalmış zevk meselesi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
vites düşürürken ara gazdan bahsediyoruz degil mi, onu bos alanda pratik yapmam gerekiyo bi türlü tam gaz ayarını oturtamıyorum.zaten ne oluyosa hep 1-n-2 arasında oluyo diğer viteslerde vs hiçbirşey yok oda benim acemiliğimden oluyor anlaşılan
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------
https://ibb.co/cZnDvV
birde bende böyle bir sıkıntı var service not reset diyor kontak acınca bu ekrana gelip set e basılı tutunca düzelmiyor internette böyle düzeldiginden bahsetmişler. Bilgisi olan var mı ?
https://youtu.be/Xi9fdheBgAA bu kesin çözüm
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------
benim boyum 1.58 ve parmak uçlarımla yere deyiyorum. ilk aldığımda benim de deneyimim yoktu. ilk zamanlar ayaklar yerde dönerken zorlandım ama şimdi alıştım. 3 senedir kullanıyorum sende alışırsın
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------
Herkese selamlae,ben duke başlığındaki tüm yazılanları genelde okuyorum.Denizci olduğum icin yılın büyük kısmında yurt dışında oluyorum.2015 te eğitim alıp duke 200 le aranıza katılmıştım.Sonrası gemiye cıkarken satmıştım.O zamandan beri motora hiç binmedim.Yeni kasa 390 almayı düşünüyordum ama çıktığı fiyat sebebiyle şuan ondan vazgeçtim.Nasipse nisanda türkiyede olucam.Ben sizden bir konuda yardım/fikir rica ediyorum.İstanbul/beylikdüzünde oturuyorum.Genelde beşiktaşta takıldıgım için araçla trafik ve park çok meşakatli.Bu sebeple motor olarak 2 tane fikir var aklımda.Birisi 2016 250 abs diğeri ise 2015/16 390. Tavsiyeleriniz benim için çok değerli. Tekeriniz düz bassın
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:16 ----------
+ alternatif cf 400 yada dominar 400 düşünüyorum
merhaba arkadaşım. eğer performans için düşünüyorsan duke 390 hem cf 400 hemde dominar 400 den daha performanslı, daha hafif ve malzeme kalitesi daha iyi. görünüş olarak soruyorsan bence o sana kalmış zevk meselesi.