KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Merhabalar, baslikta ve forumda aradim ancak cevap bulamadim. Arkadaslar bu motosikletin ayna ayari nasil yapiliyor? Benimki cok gevsek ve ruzgarda kapaniyor. Tamamen siktigim zaman da ileri bakiyor ayna. Kitapcikta da bir bilgi bulamadim ayna baglantilarinin nasil sikilacagina dair. Yardimci olabililecek olan var mi?

resimde kırmızı içine aldığım plastik kısmı aşağı doğru indir 3 adet vida göreceksin sıkman yeterli veya aşağı kısımda 14 veya 17 anahtarla sıkılan somun var sıkmanız yeterli.

0ede41613c.jpg
 
Katılım
9 Kas 2014
Mesajlar
23
resimde kırmızı içine aldığım plastik kısmı aşağı doğru indir 3 adet vida göreceksin sıkman yeterli veya aşağı kısımda 14 veya 17 anahtarla sıkılan somun var sıkmanız yeterli.

Cevap icin tesekkurler, problem aynanin kendisinde degil, baglanti noktasinda, donmeyecek noktaya gelene kadar cevirdim, ayna cok abuk bir pozisyonda duruyor
 
Katılım
17 Mar 2018
Mesajlar
11
Herkese merhaba,
Önümüzdeki aylarda bir Duke ile aranıza katılmayı planlıyorum, ekipmanlarımı tamamladım. İlk motorum olacak. 13-15 bin lira arasında bir bütçem olacak. Duke 200, 200 ABS ve 250 ABS bakıyorum. İkinci el alırken dikkat etmem gereken şeyler neler? 5-10 bin km'den fazla olan ilanlara daha temkinli yaklaşıyorum. Lastik değişimi yapıldığı yazılan motorlar hariç tüm ilanların fiyatının üzerine bir takım Diablo Rosso 2 veya Mitas fiyatı ekliyorum. Genel olarak öğrenmek istediğim kaç bin km'de yüksek servis maliyetleri çıkıyor? Ve ikinci el alacağım 5-20 bin km arasındaki bir motora lastik dışında rutin ne masrafı çıkabilir?
Ayrıca örneğin İstanbul'da bulduğum herhangi bir motosiklete servislerden birinde ücret karşılığında ekspertiz yaptırabilir miyim, servislerin böyle bir hizmeti var mı?

Hepinize iyi sürüşler :)
 
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
11
resimde kırmızı içine aldığım plastik kısmı aşağı doğru indir 3 adet vida göreceksin sıkman yeterli veya aşağı kısımda 14 veya 17 anahtarla sıkılan somun var sıkmanız yeterli.

http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/03/16/0ede41613c.jpg

Bi şöyle yanlayamadım benim 200'ü:salut:

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:01 ----------

Şeytanı kılı tüyü bilmem de, ilan, doktor olmuş fakat insan olamamış bir şahsiyetin eseridir, net!! :)
Hele ki, motosiklet kazası sonrası, doktorun yanlış tedavisi ile vücudunda kalıcı hasarlar bırakılmış biri olarak, kısa ve öz bir söylemim olacak bu kendini yetiştirememiş doktorcuklara.. Allah sizi tez vakitte alsın!:)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
354
herkese merhaba;

2017 model duke 250 sahibiyim.Fakat motosikletimde servisin çözüm bulamadığı bir problem var.Hareket halinde iken ekranda hata olarak can abs faulıre adında bir hata çıkıyor.Abs başarısız diyor kısaca.Ama abs yi denediğim zaman devrede oluyor.Daha önce başına böyle bir şey gelen oldu mu acaba?
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
herkese merhaba;

2017 model duke 250 sahibiyim.Fakat motosikletimde servisin çözüm bulamadığı bir problem var.Hareket halinde iken ekranda hata olarak can abs faulıre adında bir hata çıkıyor.Abs başarısız diyor kısaca.Ama abs yi denediğim zaman devrede oluyor.Daha önce başına böyle bir şey gelen oldu mu acaba?

Kendi servisi çözüm bulamıyor mu? Muhtemelen sensörlerle alakalıdır ama servisin bilememesi çok ilginç, konuyla ilgili Avusturya KTM ile mail yoluyla iletişime geçin.
 
Katılım
4 May 2018
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba elimde ktm r2r orjinal tişörtler var almak isteyen varmı? Elden çıkarmak istiyorum. Her beden var. Tanesi 30 tlden vericem. Orjinal değilse para vermeyin
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2017
Mesajlar
42
Merhaba,

ERROR yazısı sorunu bende de var nasıl çözüm buldunuz?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------

Arkadaşlar selamlar bende 2017 duke 250 ile aranıza katıldım. 2. bir motor olarak aldım. Diğer motorum hero hunk.

Şu anda duke ile 100 km yapabildim. Motor gidişi, duruşu kalitesi herşeyiyle kendisine aşık ettiriyor insanı.

Yanlız bir sorum oracak. Bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.

1. Kontağı açtığımda (motoru çalıştırmadan) ekranın üstünde bulunan Motor ışığı turuncu olarak yanıyor. Motoru çalıştırdığımda bu ışık sönüyor. Motor dururken bu ışığın yanması normal mi ? yoksa motorda bir problem olduğunu mu bildiriyor.

2. Yan ayaklık açıkken "Side Stand Down" mesajını görüyorum. Ama Trip 1-2 nin olduğu yerde "ERROR" diye yazıyor. Ayaklığı kapatınca "ERROR" yazısı kayboluyor. Buda normal midir ?

Cahilliğim için kusura bakmayın. Şimdiden teşekkürler.

Error yazısı benim motorumda da var, nasıl çözüm buldunuz?
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
211
2013 duke 200 motosikletim çok çabuk ısınıyor. direk en üst seviyenin bir altına geliyor. genelde sıkışık trafikte oluyor bu durum. bu normal midir?
Z3glk0.png
 
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
67
Her iki durum da normal, üzmeyin kendinizi... Kontağı açtığınızda tüm devreler ışıklarını açar ve çalıştırdığınızda tüm devreler ışıklarını kapatır; ayriyeten yan ayaklık açıkken side stand down uyarısı da dğrudur ve triplerde error yazısı da doğrudur yani size uyarı verir. Makinanız saat gibi güle güle kullanın
 
Katılım
26 Haz 2018
Mesajlar
4
165 cm boyundayım deneyimim yok bu motor bana sıkıntı yaratır mı boydan ve deneyimiz olmamdan dolayı zorlanır mıyım?
 
Katılım
6 Tem 2018
Mesajlar
4
Ktm Duke Koruma Takozları Satılıktır
letgo'da ne sattığıma bak! https://letgo.onelink.me/O2PG/fe560d71
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst