KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ocak 2018
Mesajlar
9
Öncelikle benim bahsettiğim rakam anlık değil L/100 KM'de gösterilen yakıt şekli, yani 100 km'de yaktığım litreden bahsettim, sizin dediğiniz diğer stop etme problemi ise yeni başlamanızdan kaynaklanıyor olabilir, KTM Duke 250'nin debriyajı hassas biraz, öyle kronikleşmiş bir sorunu da yok ayrıca, ilk zamanlarda bende de oluyordu, ancak elim alıştıktan sonra stop etme problemi kalmadı ki benim ilk kalkış ve 1 ile 2 vites arası geçişlerde oluyordu, siz yine de servise uğrayın yakıtı normal göstermiyor...
Hocam benden kaynaklı bişey olduğunu düşünmüyorum. Haklı olabilirsiniz tabi ama telefonda sorduğumda kendileri de bajaj ve ktm de böyle bi problem olduğunu söylediler.
 
Katılım
6 Mar 2015
Mesajlar
64
Herkese selamlae,ben duke başlığındaki tüm yazılanları genelde okuyorum.Denizci olduğum icin yılın büyük kısmında yurt dışında oluyorum.2015 te eğitim alıp duke 200 le aranıza katılmıştım.Sonrası gemiye cıkarken satmıştım.O zamandan beri motora hiç binmedim.Yeni kasa 390 almayı düşünüyordum ama çıktığı fiyat sebebiyle şuan ondan vazgeçtim.Nasipse nisanda türkiyede olucam.Ben sizden bir konuda yardım/fikir rica ediyorum.İstanbul/beylikdüzünde oturuyorum.Genelde beşiktaşta takıldıgım için araçla trafik ve park çok meşakatli.Bu sebeple motor olarak 2 tane fikir var aklımda.Birisi 2016 250 abs diğeri ise 2015/16 390. Tavsiyeleriniz benim için çok değerli. Tekeriniz düz bassın

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:16 ----------

Herkese selamlae,ben duke başlığındaki tüm yazılanları genelde okuyorum.Denizci olduğum icin yılın büyük kısmında yurt dışında oluyorum.2015 te eğitim alıp duke 200 le aranıza katılmıştım.Sonrası gemiye cıkarken satmıştım.O zamandan beri motora hiç binmedim.Yeni kasa 390 almayı düşünüyordum ama çıktığı fiyat sebebiyle şuan ondan vazgeçtim.Nasipse nisanda türkiyede olucam.Ben sizden bir konuda yardım/fikir rica ediyorum.İstanbul/beylikdüzünde oturuyorum.Genelde beşiktaşta takıldıgım için araçla trafik ve park çok meşakatli.Bu sebeple motor olarak 2 tane fikir var aklımda.Birisi 2016 250 abs diğeri ise 2015/16 390. Tavsiyeleriniz benim için çok değerli. Tekeriniz düz bassın

+ alternatif cf 400 yada dominar 400 düşünüyorum
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Motosikletimi Yamaha tracer 700 almayı düşündüğüm için satıyorum ilgilenenlere duyurulur.
Ktm Duke 200 İlan No: 526505788 https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-duke-200-526505788/detay

kibir şeytanın en sevdiği günahtır.
"""
Doktordan temiz 2016 model Ktm Duke 200. 2017 haziran ayı trafiğe çıkışlı olmakla beraber rodajı ve bakımları itina ile yapıldı, temiz kullanıldı. Ktm’nin kalitesi ve sağlamlığını anlatmaya gerek yok. Yamaha Tracer 700 almayı düşündüğüm için satıyorum. Bilgi almak isteyenler akşam 6’dan sonra mesaj atar ve arama yaparsa iyi olur gün içinde ameliyatta olduğum için cevap veremeyebilirim."""

Merak ediyorum doktor efendi Duke açık kalp ameliyatı mı yaptınız doktordan olunca ne oluyor bizi aydınlatır mısınız , mühendis den deseniz anlardım ?

Gün içerisinde müsait olmuyorum degilde gün içerisinde ameliyat da oluyorum. Vavvvv hizaya gel.

Allah sizi ıslah etsin bu ülkede doktorların %70-80 sinden fazlası kibir li , cehennemin odunu ateşinin kaynagı , bu kadar kibir nedir hiç hesap gününden korkmuyormusunuz

Allah sizi ıslah etsin ne diyim bu miletin işi zor
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2018
Mesajlar
80
kibir şeytanın en sevdiği günahtır.
"""
Doktordan temiz 2016 model Ktm Duke 200. 2017 haziran ayı trafiğe çıkışlı olmakla beraber rodajı ve bakımları itina ile yapıldı, temiz kullanıldı. Ktm’nin kalitesi ve sağlamlığını anlatmaya gerek yok. Yamaha Tracer 700 almayı düşündüğüm için satıyorum. Bilgi almak isteyenler akşam 6’dan sonra mesaj atar ve arama yaparsa iyi olur gün içinde ameliyatta olduğum için cevap veremeyebilirim."""

Merak ediyorum doktor efendi Duke açık kalp ameliyatı mı yaptınız doktordan olunca ne oluyor bizi aydınlatır mısınız , mühendis den deseniz anlardım ?

Gün içerisinde müsait olmuyorum degilde gün içerisinde ameliyat da oluyorum. Vavvvv hizaya gel.

Allah sizi ıslah etsin bu ülkede doktorların %70-80 sinden fazlası kibir li , cehennemin odunu ateşinin kaynagı , bu kadar kibir nedir hiç hesap gününden korkmuyormusunuz

Allah sizi ıslah etsin ne diyim bu miletin işi zor

Bune ya? :D
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
250 ile 390 arasinda güç dışında bir fark yok. İlk nesil 390larda stop etme sorunları olduğunu duymuştum.
Ben 2sene 40bin km 250 kullandim, şehir içinde "keşke daha güçlü olsaymis" diyeceginizi sanmam. Son hızı 150 civarı, rahatlikla 130 yapar.
 
Katılım
6 Mar 2015
Mesajlar
64
Cevabınız için teşekkürler.Dediğim gibi duke 200 ü kısa süre kullanabilmiştim sadece.Motoru yüksek hızlar vs için değilde rahat ulaşım için istiyorum zaten he birde duke bir hastalık olduğu için 😬 bu doğrultuda 2016 mod düşük km bir duke 250 abs beni üzmeyecektir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------

Ayrıca motora ekipman bakıyorum konfort sele koruma parçaları etc. Genelde ya 200 yada 390 a var malzeme. 200ün yada 390 in koltuğunu sipariş etsem 250 ye olurmu ölçülerde faklılık olmaz sanırım ?
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Bildiğim kadariyla 390 ve 250nin şasesi ayni. Ben bir kaplamacida jel sele kaplatmistim. Epey ucuz ve gayet rahatti.
 
Katılım
6 Mar 2015
Mesajlar
64
Onu bilmiyordum.Tam olarak nasıl yapılıyor yada nerede yapılıyor acaba ? Şuan amerkadayım ama burdada fiyatlar aynı yada yakın herşeyde.Ktm twins diye bir site var ordan sele baktıgımda daha dogrusu tüm powerpartlarda sadece 125/200/390 malzemeler var.Yani malzeme alırken 390 icin alsam sıkıntı yasamam degilmi ? Cevaplar icin ayrıca tekrar tesekkürler
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Onu bilmiyordum.Tam olarak nasıl yapılıyor yada nerede yapılıyor acaba ? Şuan amerkadayım ama burdada fiyatlar aynı yada yakın herşeyde.Ktm twins diye bir site var ordan sele baktıgımda daha dogrusu tüm powerpartlarda sadece 125/200/390 malzemeler var.Yani malzeme alırken 390 icin alsam sıkıntı yasamam degilmi ? Cevaplar icin ayrıca tekrar tesekkürler

Ben şirinevler motosayda yaptırmıştım ama size uzak kalır tabii:) 390 ile 250'nin şasesinin ve parçalarının küçük farklar dışında aynı olduğunu bana servis söylemişti. Sele bağlantısı da o "küçük" farklardan biri olabilir mi bilmiyorum açıkçası.
 
Katılım
11 May 2017
Mesajlar
62
2017 duke 250 motorsikletimi satıyorum, 350 km de yani kullanılmadı kapalı garajda tutuldu kaza vs yoktur fiyat 20 bindir.
 
Katılım
6 Mar 2015
Mesajlar
64
Tekrar selam :)
Son birşey var sormak istediğim.Motoru alınca kontrol için ata motor a götürücem zaten ama siteden motor bakerken maksimum km kaç olmalı.Yani şu kadar km ye kadar bakabilirsin diyebileceğiniz bir rakam varmı ? Ayrıca zincir ve dişli seti yaklaşık kaç km de gidiyor ?
Teşekkürler
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Tekrar selam :)
Son birşey var sormak istediğim.Motoru alınca kontrol için ata motor a götürücem zaten ama siteden motor bakerken maksimum km kaç olmalı.Yani şu kadar km ye kadar bakabilirsin diyebileceğiniz bir rakam varmı ? Ayrıca zincir ve dişli seti yaklaşık kaç km de gidiyor ?
Teşekkürler

Zincir dişli seti düzenli bakımla en az 20bin km gider. 40-50bin'e kadar yolu var.
Yine düzenli bakım görmüş, iyi kalite yağ kullanılmış bir motorun 100-150bin km'den önce ağır bakım (rektefiye, segman vs gibi) isteyeceğini sanmam. Hint forumlarında 80-90bin km binilmiş duke'lara rastlamıştım. Ama duke'lerin piyasası pek hızlı değil. Yüksek km bir duke satmak isterseniz, en kolay yol galeriden takas yoluyla motoru yenilemek olur herhalde.
 
Katılım
6 Mar 2015
Mesajlar
64
Cevabınız için çok teşekkür ederim, işin aslı 20-25 binlerde bir motor beni üzermi onun için yazmıştım. Ayrıca bu ducati lerdeki gibi desmı gibi duke lrde pahal bir ara bakım varmı acaba ?
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Cevabınız için çok teşekkür ederim, işin aslı 20-25 binlerde bir motor beni üzermi onun için yazmıştım. Ayrıca bu ducati lerdeki gibi desmı gibi duke lrde pahal bir ara bakım varmı acaba ?

Yok, duke'lerin subapları bildiğimiz gibi, şimli yaylı sistem. Bilindik bakımlardan fazlası yok. Ama servis ücretleri pahalı genel olarak.
 
Katılım
9 Kas 2014
Mesajlar
23
Merhabalar, baslikta ve forumda aradim ancak cevap bulamadim. Arkadaslar bu motosikletin ayna ayari nasil yapiliyor? Benimki cok gevsek ve ruzgarda kapaniyor. Tamamen siktigim zaman da ileri bakiyor ayna. Kitapcikta da bir bilgi bulamadim ayna baglantilarinin nasil sikilacagina dair. Yardimci olabililecek olan var mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2015
Mesajlar
64
2017 duke 390 ların bazı kronik sorunları varmıs. Isıgın kendiliginden kapanıp acılması hararet uyarısı vs. Bunlar giderildimi acaba bilgisi olan varmı ? Keza 390 a meyletmis durumdayım ve sahibindendekş yeni kasa 390 ilanları baya bir arttı . Acaba bir sıkıntı varda insanlar kurtulmayamı calısıyor siye düsünmeden edemiyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst