Öncelikle benim bahsettiğim rakam anlık değil L/100 KM'de gösterilen yakıt şekli, yani 100 km'de yaktığım litreden bahsettim, sizin dediğiniz diğer stop etme problemi ise yeni başlamanızdan kaynaklanıyor olabilir, KTM Duke 250'nin debriyajı hassas biraz, öyle kronikleşmiş bir sorunu da yok ayrıca, ilk zamanlarda bende de oluyordu, ancak elim alıştıktan sonra stop etme problemi kalmadı ki benim ilk kalkış ve 1 ile 2 vites arası geçişlerde oluyordu, siz yine de servise uğrayın yakıtı normal göstermiyor...