Alıntı zafer-duke adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Merhaba arkadaşlar,
Motorum Duke 250 - sizlere 2 Sorum olacaktı,
1- Motor çok çabuk ısınıyor, ama hararet müşrü kritik seviyede kalıyor çizginin üstüne çıkmıyor ama motor bayağı alttan yakıyor bu normal mi?
2- Motor çalışırken bazen uğultu gibi bir ses geliyor bu fan sesi midir nedir çözemedim yardımlarınızı rica ederim.
Merhaba Motorunuzu güle güle kullanın iyi bir seçim olmuş.
ısınma ile ilgili önceki yazılar fikir verecektir. fan sesini rölantide çalışırken dinleyebilirsiniz ancak duyulacak seviyede ses yapıyor devreye girince. Arkadaşımın mt 07 si var biraz sürünce altta mangal yanıyor resmen. Lastikler orjinal ise dikkatli olun tutuşu çok iyi değil. Sıfır lastiği değiştirmeye gönlü razı olmuyor insanın 4-5 bin yapınca değiştirirsiniz. kazasız belasız kullanmanız dileği ile.
Cevaplarınız için teşekkürler Hocam,
Lastik önerisinde bulunabilir misiniz?