KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Haz 2018
Mesajlar
6
173 cm 79 kiloyum normal oturuşta ön ayak tabanlarım topuklar hariç yere tam değiyor. Muhtemelen sende parmakların olduğu tarak kısmı değecek ancak hafif bir motor olması sebebiyle kolay alışılacak bir durum çok fazla dert olacağını sanmam ancak mutlaka gidip dene.
 
Katılım
16 Haz 2017
Mesajlar
2
Arkadaşlar çok severek bindiğim DUKE 250'mi üzülerek satıyorum. İlgilenen arkadaşlar iletişime geçebilir.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-kazasiz-temiz-bakimli-duke-250-abs-594805643/detay/
 
Katılım
15 Haz 2018
Mesajlar
6
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2018
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar,
Bende bugün itibariyle Duke250 sahibi olmuş bulunmaktayım çok şükür ki,
Honda Cb250r ve Duke250 arasında kaldım ve daha spor ve daha şık durduğunu düşünerek ve geçmişten gelen Ktm tutkuma yenik düşerek Duke250 aldım.
Sorularım olursa iletirim, yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
27 Ağu 2018
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar,
Motorum Duke 250 - sizlere 2 Sorum olacaktı,
1- Motor çok çabuk ısınıyor, ama hararet müşrü kritik seviyede kalıyor çizginin üstüne çıkmıyor ama motor bayağı alttan yakıyor bu normal mi?
2- Motor çalışırken bazen uğultu gibi bir ses geliyor bu fan sesi midir nedir çözemedim yardımlarınızı rica ederim.
 
Katılım
15 Haz 2018
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar,
Motorum Duke 250 - sizlere 2 Sorum olacaktı,
1- Motor çok çabuk ısınıyor, ama hararet müşrü kritik seviyede kalıyor çizginin üstüne çıkmıyor ama motor bayağı alttan yakıyor bu normal mi?
2- Motor çalışırken bazen uğultu gibi bir ses geliyor bu fan sesi midir nedir çözemedim yardımlarınızı rica ederim.

Merhaba Motorunuzu güle güle kullanın iyi bir seçim olmuş.
ısınma ile ilgili önceki yazılar fikir verecektir. fan sesini rölantide çalışırken dinleyebilirsiniz ancak duyulacak seviyede ses yapıyor devreye girince. Arkadaşımın mt 07 si var biraz sürünce altta mangal yanıyor resmen. Lastikler orjinal ise dikkatli olun tutuşu çok iyi değil. Sıfır lastiği değiştirmeye gönlü razı olmuyor insanın 4-5 bin yapınca değiştirirsiniz. kazasız belasız kullanmanız dileği ile.
 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
8
Herkese merhaba,

KTM 200 vs 250'likler supermoto'nun websitesinde yok ve ktm.com'da Türkiye'den girdiğimde sadece 125 ve 390 görünüyor. 200/250'likler buraya Euro4 vs nedeniyle gelmiyor mu? Gelecek mi? Bilginiz var mı?
 
Katılım
15 Haz 2018
Mesajlar
6
Herkese merhaba,

KTM 200 vs 250'likler supermoto'nun websitesinde yok ve ktm.com'da Türkiye'den girdiğimde sadece 125 ve 390 görünüyor. 200/250'likler buraya Euro4 vs nedeniyle gelmiyor mu? Gelecek mi? Bilginiz var mı?

Hindistan'da üretilmekte olan duke 200 ve 250 nin düşük satış rakamları sebebiyle üretiminin durdurulduğunu okudum. Ancak devamında yeni jenerasyon görünüm ve tasarımıyla ilerleyen dönemde üretilmeye başlanacağı yazıyordu.
 
Katılım
27 Ağu 2018
Mesajlar
6
Alıntı zafer-duke adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Merhaba arkadaşlar,
Motorum Duke 250 - sizlere 2 Sorum olacaktı,
1- Motor çok çabuk ısınıyor, ama hararet müşrü kritik seviyede kalıyor çizginin üstüne çıkmıyor ama motor bayağı alttan yakıyor bu normal mi?
2- Motor çalışırken bazen uğultu gibi bir ses geliyor bu fan sesi midir nedir çözemedim yardımlarınızı rica ederim.
Merhaba Motorunuzu güle güle kullanın iyi bir seçim olmuş.
ısınma ile ilgili önceki yazılar fikir verecektir. fan sesini rölantide çalışırken dinleyebilirsiniz ancak duyulacak seviyede ses yapıyor devreye girince. Arkadaşımın mt 07 si var biraz sürünce altta mangal yanıyor resmen. Lastikler orjinal ise dikkatli olun tutuşu çok iyi değil. Sıfır lastiği değiştirmeye gönlü razı olmuyor insanın 4-5 bin yapınca değiştirirsiniz. kazasız belasız kullanmanız dileği ile.




Cevaplarınız için teşekkürler Hocam,

Lastik önerisinde bulunabilir misiniz?
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2017
Mesajlar
2
Selamlar herkese, Duke 250 2016 15.000 bakımı için önerebileceğiniz servis usta var mıdır fiyatı uygun olabilen,
birde ortalama ne kadar tutar bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim. Teşekkürler
 
Katılım
15 Haz 2018
Mesajlar
6
Üstad lastik konusunda geçmiş mesajlarda oldukça detaylı konuşmalar geçmiş fazlasıyla bilgi alınabilir. Piyasada oldukça fazla marka ve model var genelde Pirelli, Mitas, Michelin ön planda Michelin fiyat olarak biraz yukarıda Continental, Anlasın da iyi lastikleri var pirelli rosso 2 biraz daha yumuşak tutuşu iyi ancak yumuşaklık demek kısa ömür demektir. Markalar arasında bariz bir üstünlük yok bütçene göre kullanım alanına göre kullanım alışkanlığına göre bir tercih yapabilirsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Kas 2017
Mesajlar
5
Herkese merhaba, 2017 250 abs ile yaklaşık 3000 kmdeyim ancak şunu fatkettimki yazılan çizilenin aksine benim motorun ortalama yakıt tüketimi3.5- 4 lt arasında. Diğer kullanıcılar 2.5 lardan bahsederken ben bu rakamı jiç göremedim henüz. Full depo ile yaptığım max km 190 . Agresif kullanmıyorum ancak şehir içi trafiğindeyim. Sizce normal mi?
 
Katılım
6 Kas 2018
Mesajlar
341
Bazen gostergede vites - olarak gozukuyor kontak acip kapamadan duzelmiyor sebebini bilen varmidir?
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1
iyi günler ben ktm duke 125 veya 200 ikisinden birini almayı düşünüyorum ancak siz kullanıcılara bir sorum olacak başlangıç motoru olarak önere bilir misiniz bu marka modeli ve ayrıca herhangi bir kronik sorunu oluyor mu işte gerek yedek parça pahalı veya işte yedek servisi kötü yada işte şu parça çok çabuk bozuluyor kırılıyor bunun sıkıntısı var gibi yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler
 
Katılım
15 Haz 2018
Mesajlar
6
Bazen gostergede vites - olarak gozukuyor kontak acip kapamadan duzelmiyor sebebini bilen varmidir?

Kardeşim bu durum dişli sensörünün ara konum görmesi sebebiyle oluyor genelde 1 den boşa 2 den boşa veya boştan 1 e geçişlerde gözlenir. Tavsiyem elini vites geçişi sırasında hafif ara gaza alıştırmandır. Elin alıştıkça sorun yaşamadığını göreceksin. Sevgiler Saygılar.
 
Katılım
6 Kas 2018
Mesajlar
341
Kardeşim bu durum dişli sensörünün ara konum görmesi sebebiyle oluyor genelde 1 den boşa 2 den boşa veya boştan 1 e geçişlerde gözlenir. Tavsiyem elini vites geçişi sırasında hafif ara gaza alıştırmandır. Elin alıştıkça sorun yaşamadığını göreceksin. Sevgiler Saygılar.

vites düşürürken ara gazdan bahsediyoruz degil mi, onu bos alanda pratik yapmam gerekiyo bi türlü tam gaz ayarını oturtamıyorum.zaten ne oluyosa hep 1-n-2 arasında oluyo diğer viteslerde vs hiçbirşey yok oda benim acemiliğimden oluyor anlaşılan

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------

https://ibb.co/cZnDvV
birde bende böyle bir sıkıntı var service not reset diyor kontak acınca bu ekrana gelip set e basılı tutunca düzelmiyor internette böyle düzeldiginden bahsetmişler. Bilgisi olan var mı ?
 
Katılım
10 Kas 2018
Mesajlar
1
Selamlar herkese, Duke 250 2016 15.000 bakımı için önerebileceğiniz servis usta var mıdır fiyatı uygun olabilen,
birde ortalama ne kadar tutar bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim. Teşekkürler

merhaba kadıköy hasanpaşadaki yerimizde ktm özel servisi olarak hizmet vermekteyiz.buradan özel mesajla veya @tas_motors instagram hesabımızdan bize ulaşan motosiklet.net platformu üyelerine işçilikte %10 indirim sağlamaktayız. iyi sürüşler dileriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst