KTM 200 DUKE Sonunda elimde Hayırlı olsun yokmuuu :))

Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
Eger 4 silindir almazsam alacagim motor budur. O zaman hep beraber turlariz :) hayirli olsun.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
alcak başka mötör bulamadın mı :)

almıssın artık hayırlısı olsun kazasız belasızz ıns...


....
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
hayırlı uğurlu olsun. kan sür kan çamurluğuna. yoksam gözlerden kurtulamazsın ;)
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Hayırlı olsun, güzel motor...
Resimlerini bekleriz, motor üstünde de çekinirsen seninle aynı ebatlarda olupta bu motoru almaya çekinenlere fikir verir...
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
mükemmel kalite mükemmel yakışıklılık şahane motor hayırlı olsun güvenli sürüşler
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
böyle kaliteli bi motor alsam
deponun üzerine para bandı yapıştırıldığını görsem cıngar çıkartırdım:bounce:
hayırlı olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst