Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
KTM 200 DUKE Sonunda elimde Hayırlı olsun yokmuuu :))
Hayırlı olsun, bir zamanlar benim de çok kafamı kurcalamıştı. Çok kısa kullanma şansım da oldu. Harika bir motor, çok sevindim senin adına. Allah kaza bela vermesin.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fuarda inceleyip çok beğenmiştim, güle güle kullan. Çok güzel motor almışsın. Allah daha da iyilerini nasip etsin inşallah.. Ama YBR'ni de ihmal etme, YBR can dostudur ;-)