KTM 200 DUKE Sonunda elimde Hayırlı olsun yokmuuu :))

Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
50
Teşekkür edeirm Allah sizlerede kaza bela vermesin abilerim :)
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
hayırlı olsun bende çok beğeniyorum imkanlar el verirse bende alacam inşallah
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Hayırlı olsun, bir zamanlar benim de çok kafamı kurcalamıştı. Çok kısa kullanma şansım da oldu. Harika bir motor, çok sevindim senin adına. Allah kaza bela vermesin. :)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Yeter dedi adam :mrgreen: Olm sen kesin bi nazar boncuğu ayarla yoksa gidişat fecaat :p
 
Katılım
28 Ara 2012
Mesajlar
84
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fuarda inceleyip çok beğenmiştim, güle güle kullan. Çok güzel motor almışsın. Allah daha da iyilerini nasip etsin inşallah.. Ama YBR'ni de ihmal etme, YBR can dostudur ;-)
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Güleğ güleeğ bin :) darısı bana:joker:
@Tolga Canın dediği gibi nazar boncuğunu iliştir biyerine motorunun ;)
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
hayırlı uğurlu olsun çok yakışıklı motor
topiğin başlangıcında uyarmışlar resim isterler diye +1000000 daha fazla resim isterizzzzzzz :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst