KTM 200 DUKE Sonunda elimde Hayırlı olsun yokmuuu :))

Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
50
Veee Ninjamı Cbr 250 mi derken duke 200 elimde.. sonundaaaaa :))


kyvjx.jpg







kyvng.jpg
:cat:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
çok yakışıklı çoook :) hayırlı olsun. allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin inşallah. iyi günlerde kullanın :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hayırlı uğurlu olsun ahmet arkadaşım. Kazasız belasız bin inşallah.
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Olmazmı.Hayırlı uğurlu olur inşallah. Çil çil nazar değmesin.:thumleft:
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
429
Hayırlı olsun. Kazasız belasız. Bir nazar boncuğu tak.

Kaskını korumanı unutma.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
yakışıklı ve kuvvetli motor hayırlı olsun güle güle kullan
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Güle güle, kazasız belasız kullan kardeş :wiinkk: Nice keyifli kilometrelere :cat:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Bu aralar naked olarak çok fazla gözüme batan bir motordu.
inşallah ilerde bi tane de bize nasip olur. Nazar boncuğunu gözükmeyen bir yere tak, ilk benim gözüm kaldı :p
 
Katılım
15 Nis 2011
Mesajlar
95
Hayırlı, uğurlu olsun...İlk günkü heycanınız daim,korumanız tam,deponuz hep dolu olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst