Evet Murat arkadaş yazdıkların doğru tespitler, katıldığım noktaların başında kur un biraz yükselmiş olmasının gerekli olduğudur.Nedenine gelince en azından ekonomimizde önemli bir yer tutan tekstil piyasasının biraz nefes alacak olmasıdır.Ayrıca katıldığım bir diğer nokta ise borsanın daha fazla düşmemesi yönündeki açıklamaların. Fakaaaat beni endişelendiren ve sana katılmadığım nokta ise; Piyasaların en ufak sallantıda 7.4 şiddetinde deprem etkisi yaratmaları buda gösteriyorki hala ekonomiye güven sağlanamamış piyasalar ve halk hala korku içinde en ufak ters harekette insanlar paniğe kapılmaya müsait beklemekte. Buda dengelerin ne kadar hassas ve her an bozulabilir olduğunun bir işareti. Sonuç olarak ben orta vadede olaya pekte iç açıcı bakamıyorum. Yıl sonu itibari en geç yeni yılın ilk çeyreğinde dövizde ciddi bir artış borsada da buna paralel olarak bir düşme bekliyorum.
Umarım ben yanılıyorumdur...