Kriz Mi Dediniz??

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi okudum okudum bişey anlamadım kızma
bi işyeri sahibi olarak
nisanda sıkıntılıydık
mayısta tam takla olduk
şimdi kriz değilde bu ortam ne zamana düzelir
tşk ettim:)
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
152
Evet Murat arkadaş yazdıkların doğru tespitler, katıldığım noktaların başında kur un biraz yükselmiş olmasının gerekli olduğudur.Nedenine gelince en azından ekonomimizde önemli bir yer tutan tekstil piyasasının biraz nefes alacak olmasıdır.Ayrıca katıldığım bir diğer nokta ise borsanın daha fazla düşmemesi yönündeki açıklamaların. Fakaaaat beni endişelendiren ve sana katılmadığım nokta ise; Piyasaların en ufak sallantıda 7.4 şiddetinde deprem etkisi yaratmaları buda gösteriyorki hala ekonomiye güven sağlanamamış piyasalar ve halk hala korku içinde en ufak ters harekette insanlar paniğe kapılmaya müsait beklemekte. Buda dengelerin ne kadar hassas ve her an bozulabilir olduğunun bir işareti. Sonuç olarak ben orta vadede olaya pekte iç açıcı bakamıyorum. Yıl sonu itibari en geç yeni yılın ilk çeyreğinde dövizde ciddi bir artış borsada da buna paralel olarak bir düşme bekliyorum.
Umarım ben yanılıyorumdur...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
musti81' Alıntı:
abi okudum okudum bişey anlamadım kızma
bi işyeri sahibi olarak
nisanda sıkıntılıydık
mayısta tam takla olduk
şimdi kriz değilde bu ortam ne zamana düzelir
tşk ettim:)

hocam tabı kı ısler dort dortul degıl ama mutlaka sızın daha ıyı bıleceğınız bır sebebı vardır. ısın mahıyetını paylasırsanız belkı dertlesırız. benım yazım daha cok fınansal pıyasalarla ılgılı ve anlamsız panıklere bır tepkı...bu ortam cabuk duzelır merak etme. belkı kur gerılemez ama yukarı da cok fazla gıtmez. gıderse de ıslerınız daha kotuye gıdecek dıye bır olay yok ınsanlar yenı kurlara alısacaklardır..

adalı' Alıntı:
Evet Murat arkadaş yazdıkların doğru tespitler, katıldığım noktaların başında kur un biraz yükselmiş olmasının gerekli olduğudur.Nedenine gelince en azından ekonomimizde önemli bir yer tutan tekstil piyasasının biraz nefes alacak olmasıdır.Ayrıca katıldığım bir diğer nokta ise borsanın daha fazla düşmemesi yönündeki açıklamaların. Fakaaaat beni endişelendiren ve sana katılmadığım nokta ise; Piyasaların en ufak sallantıda 7.4 şiddetinde deprem etkisi yaratmaları buda gösteriyorki hala ekonomiye güven sağlanamamış piyasalar ve halk hala korku içinde en ufak ters harekette insanlar paniğe kapılmaya müsait beklemekte. Buda dengelerin ne kadar hassas ve her an bozulabilir olduğunun bir işareti. Sonuç olarak ben orta vadede olaya pekte iç açıcı bakamıyorum. Yıl sonu itibari en geç yeni yılın ilk çeyreğinde dövizde ciddi bir artış borsada da buna paralel olarak bir düşme bekliyorum.
Umarım ben yanılıyorumdur...

Hocam aslında aynı seylerı yazmısız. Cunku ben de zemının kaygan oldugunu soyluyorum. Bıızm gıbı ulkelerde zemın hep kaygandır. Aynı sıkıntı brezılyada da var mesela. Nedenı sureklı dıs borcla buyumek zorunda olmamız ve pıyasaların derınlık kazanamaması..Borsa konusunda da kısa vadelı bır ongoru benım soyledıgım. Ama kımse bır patlama beklemesın artık. Bır ulke arka arkaya 10 sene aynı tempo ıle buyumez. bu yıl bıraz daha sıkıntılı gecebılır.. Uzgunum ama gercekler boyle dıyor sankı..
selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öncelikle tşk ettim
sektörümüz bilgisayar
direk bizi etkiliyor
eskide bir firmayız
neyse cvbımı aldım çok tşk.:rendeer:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Abi önceki konuda 2007 başı dedim, sen yumuşak geçiş olur dedin. İki gündür baya eğlenceli piyasalar :mrgreen:
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Murat , her yazın için ayrı başlık açmasanda bu başlık üzerinden link atsan iyi olur.:cat:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
danger0' Alıntı:
Murat , her yazın için ayrı başlık açmasanda bu başlık üzerinden link atsan iyi olur.:cat:
tamam dostum dogru soyluyorsun akıl edemedım.. oyle yapmak daha mantıklı..
selamlar

Khutuck' Alıntı:
Abi önceki konuda 2007 başı dedim, sen yumuşak geçiş olur dedin. İki gündür baya eğlenceli piyasalar :mrgreen:
Bızım gıbı ulkelerde en yumusak gecıs boyle olur.. Adı ustunde yenı olusan piyasalardan bashedıyoruz:) selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Aslında kurların fırlaması benim işime gelecek, babamı sıkıştırıp motorun kaporasını yatırtmaya çalışıyorum. Eğer dolar 1,45 üzerinde sabitlenirse ithal araç fiyatlarında %10'a yakın artış olacak, şimdiden tedbirimi alayım ben :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Motosiklet fiyatları 2 ay öncesine göre neredeyse %50 arttı (belki dahada fazla)
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
35
Murat hocam hayırlı aksamlar,yazınıza aynen katılıyorum.Ekonomi nazlı bir kıza benzer:),bazen çok ateşli olabiliyorda.borsalar gıtmıs,petrol gitmiş,altın gitmiş gerıye faiz ve döviz kalmıştı bencede yukselmesı lazımdı benim temmennım bıraz daha yukarılara gıdıp oralarda dengelenmesı bence ulke ıcın daha ıyı olacaktır.tabiki bu durum enflasyon hedeflemesını bıraz zorlar ama carı acığın sadece sıcak para ıle dengelenemeyecegı de acık bır gercek bır sekılde ıthalatın azalması gerekıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst